AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #21 Skrevet 7. juni 2022 Tror jeg har hatt en latterkule der inne.. Noen er så desperate at de bare... ja.. Anonymkode: f8b80...517
Tennplugg Skrevet 7. juni 2022 #22 Skrevet 7. juni 2022 Har hatt noen treff via NP for noen år siden. Ikke spontane som "møt meg på hotell i kveld" men alltid etter en viss dialog, selvsagt med utveksling av bilder (jeg må like det jeg ser/skal kjenne på). Min mann har holdt i rattet innledningsvis, jeg gidder ikke engasjere meg proaktivt i å søke etter leketøy men hiver meg med når han er ivrig og jeg vet at det også gir han noe. Noen ganger finner vi raskt ut at vi vil prøve, andre ganger bruker vi lengre tid. En gang foreslo jeg å stikke ut på kjemi treff på egen hånd (etter å ha sett han på NP/Snap, vanvittig lekker trent mann), og gubben aksepterte. Det ble noe mer enn en kaffekopp for å si det sånn og mannen som ventet hjemme fikk klar beskjed om at hans uskikkelige tøs var på vei hjem, heftig knullet og mega klar for en "reclaim" runde. Vi likte det, alle tre 4
forkjølajente Skrevet 7. juni 2022 #23 Skrevet 7. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikker pp det? Hva er adressen da? Får den ikke opp lenger.. Anonymkode: c6ab2...378 Nakenprat.com
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #25 Skrevet 8. juni 2022 Har vert der, og møtt et par damer. Det gøy det vi gjorde, selv om det ikke var sex. Anonymkode: 6f371...144
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #26 Skrevet 8. juni 2022 I en periode i 20-årene eksperimenterte jeg litt seksuelt. Jeg bestemte meg for å prøve et sextreff, og slik fant jeg Nakenprat. Jeg brukte lang tid på å finne noen, og traff en mann jeg chattet med i noen uker. Til slutt bestemte vi oss for å møtes, og han var en veldig hyggelig og pen mann. Vi hadde ikke sex før på tredje treff, og etter det fant vi ut at her var det mer enn sex i bildet. Så vi ble kjærester, og etter to år flyttet vi sammen. Lang historie kort; seks måneder inn i samboerskapet ville jeg overraske ved å komme en halv dag tidligere hjem fra en jobbreise, siden han hadde uttrykt at han savnet meg så voldsomt. Da fant jeg en fremmed kvinne sovende i sengen min. Det viste seg at mannen drakk i skjul når jeg var på jobbreise, hadde opprettet et kredittkort i mitt navn, og hadde månedlig de siste 2,5 årene hatt flere treff med kvinner fra Nakenprat. Vi hadde nettopp begynt å snakke om barn,og hadde derfor begynt med ubeskyttet sex, så det viste seg at jeg hadde to seksuelt overførbare sykdommer, samt underlivssopp. Jeg måtte i retten for å få ham dømt for den misligholdte gjelden han hadde opparbeidet i mitt navn, da jeg ble holdt ansvarlig for 560 000,- som var på vei til å gå til namsmannen uten at jeg visste det. Det tok meg tre år før jeg klarte å gå på en ny date, men datinglivet ble aldri det samme. Det tok også åtte år før han sluttet å kontakte meg for å "vinne meg tilbake", der han truet med selvmord dersom jeg ikke møtte ham. Moralen er at så lenge jeg vet at denne mannen er aktiv på siden, så er det trolig mange flere som ham, og av den grunn ber jeg alle om å utøve den aller største forsiktighet før de kaster seg ut i noe slikt. Du kan bli utsatt for en rekke sykdommer, du kan ufrivillig være med på utroskap, og du kan møte veldig syke mennesker som kan skade deg. Anonymkode: f607c...51c 2 1
feliek54 Skrevet 11. juni 2022 #27 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 22.37): Er du mann som har lagt ut en slik annonse? Betyr det at du kan ha sex med noen uansett hvordan de ser ut eller oppfører seg? Anonymkode: 3d39c...175 Nei ikke helt. greit med lit prat eller en treff og se an. Jeg har ikke møtt veldig mange, men alle har jeg kost med. Kan ikke tenke meg wet, bdsm eler en del andre ting, så det må være noe felles interesse.
Bos43 Skrevet 14. juli 2022 #28 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 5.29): I en periode i 20-årene eksperimenterte jeg litt seksuelt. Jeg bestemte meg for å prøve et sextreff, og slik fant jeg Nakenprat. Jeg brukte lang tid på å finne noen, og traff en mann jeg chattet med i noen uker. Til slutt bestemte vi oss for å møtes, og han var en veldig hyggelig og pen mann. Vi hadde ikke sex før på tredje treff, og etter det fant vi ut at her var det mer enn sex i bildet. Så vi ble kjærester, og etter to år flyttet vi sammen. Lang historie kort; seks måneder inn i samboerskapet ville jeg overraske ved å komme en halv dag tidligere hjem fra en jobbreise, siden han hadde uttrykt at han savnet meg så voldsomt. Da fant jeg en fremmed kvinne sovende i sengen min. Det viste seg at mannen drakk i skjul når jeg var på jobbreise, hadde opprettet et kredittkort i mitt navn, og hadde månedlig de siste 2,5 årene hatt flere treff med kvinner fra Nakenprat. Vi hadde nettopp begynt å snakke om barn,og hadde derfor begynt med ubeskyttet sex, så det viste seg at jeg hadde to seksuelt overførbare sykdommer, samt underlivssopp. Jeg måtte i retten for å få ham dømt for den misligholdte gjelden han hadde opparbeidet i mitt navn, da jeg ble holdt ansvarlig for 560 000,- som var på vei til å gå til namsmannen uten at jeg visste det. Det tok meg tre år før jeg klarte å gå på en ny date, men datinglivet ble aldri det samme. Det tok også åtte år før han sluttet å kontakte meg for å "vinne meg tilbake", der han truet med selvmord dersom jeg ikke møtte ham. Moralen er at så lenge jeg vet at denne mannen er aktiv på siden, så er det trolig mange flere som ham, og av den grunn ber jeg alle om å utøve den aller største forsiktighet før de kaster seg ut i noe slikt. Du kan bli utsatt for en rekke sykdommer, du kan ufrivillig være med på utroskap, og du kan møte veldig syke mennesker som kan skade deg. Anonymkode: f607c...51c Be han skyte seg i hodet!
Snok1 Skrevet 14. juli 2022 #29 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 21.06): Sikker pp det? Hva er adressen da? Får den ikke opp lenger.. Anonymkode: c6ab2...378 Der har du vel svaret du leter etter…..
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #30 Skrevet 14. juli 2022 Bos43 skrev (1 time siden): Be han skyte seg i hodet! Sier han som gjorde det samme mot sin dame. dansk ja. Anonymkode: 82590...26b
Bos43 Skrevet 14. juli 2022 #31 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sier han som gjorde det samme mot sin dame. dansk ja. Anonymkode: 82590...26b Nei, aldri
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #32 Skrevet 14. juli 2022 Bos43 skrev (2 timer siden): Nei, aldri Både på nakenprat og Gaysir og gudene vet hvor annet 😊 Anonymkode: 82590...26b
Bos43 Skrevet 14. juli 2022 #33 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Både på nakenprat og Gaysir og gudene vet hvor annet 😊 Anonymkode: 82590...26b Har aldri vært på Gaysir og heller aldri hatt en dame hjemme i sengen og blitt fersket av kona. Nå tuller du fælt!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #34 Skrevet 14. juli 2022 Bos43 skrev (3 timer siden): Har aldri vært på Gaysir og heller aldri hatt en dame hjemme i sengen og blitt fersket av kona. Nå tuller du fælt! Hehe ja.😊 Råtner fint alene uansett med en sønn som vil ha deg for penger fordi du har lært han slik. Anonymkode: 82590...26b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #35 Skrevet 14. juli 2022 Meldte meg inn på den mye siden. Ganske så underholdende 😀. Kommer aldri til å møte noen derfra, men tidtrøyte og en god latter. Anonymkode: 681fe...10d
Telejenta Skrevet 15. juli 2022 #36 Skrevet 15. juli 2022 (endret) Veldig synd at nakenprat ble stengt jeg er bi og møtte mange kvinner og menn der inne .men har kommet et nytt sted nå som nesten er bedre en np synes nå jeg nakentid.no Endret 15. juli 2022 av Telejenta Feil
Janne R. E. Skrevet 16. juli 2022 #37 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 7.6.2022 den 21.06): Sikker pp det? Hva er adressen da? Får den ikke opp lenger.. Anonymkode: c6ab2...378 https://www.nakenprat.com/ Hva er årsaken til at den er forandret? Finner ikke diskusjonssidene lenger. Er det myndighetene som has satt en stopper for dette?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #38 Skrevet 16. juli 2022 Janne R. E. skrev (3 timer siden): https://www.nakenprat.com/ Hva er årsaken til at den er forandret? Finner ikke diskusjonssidene lenger. Er det myndighetene som has satt en stopper for dette? Nei Det er bare investorer som ikke ville drifte forumet lenger. Det er et eller flere alternativer oppe og går nå tror jeg. Anonymkode: 368bd...9e5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #39 Skrevet 24. august 2022 Jeg hang en del på gamle SD. Når den ble lagt ned og "alle" gikk over til NP, fulgte jeg ikke etter. NP ble man bombardert med PM's inne på chatten, uten mulighet til å skru av. Reklamen var altfor grafisk og påtrengende, og moderatorne inne på chatten var mer opptatt av å chatte/flørte selv enn å passe på at damene hadde en OK tid der. Anonymkode: 4185b...f4f
AnonymBruker Skrevet 24. august 2022 #40 Skrevet 24. august 2022 Utforskeren skrev (1 time siden): Men jeg ønsker i utgangspunktet å skape en mer seriøs, informativ og kvinnevennlig side Good luck, sier jeg bare. Til og med gode gamle Cupido hadde et 10-1 forhold mellom menn og kvinner. Her på KG er nok også menn i overtall på seksualitetsforumet. Du bør nok studere kvinnelig seksualitet inngående, og hyre inn et koppel av psykologer. Anonymkode: 7541f...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå