Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker en mann veldig godt (han vet ikke om mine følelser), han sendte denne igår: 🥰 

Kan dette bety han liker meg? 

Anonymkode: 8260b...1cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan bety det, men kan bety takk, omtanke osv. i hvilket sammenheng ble den sendt? 

Anonymkode: d9892...e68

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig for noen andre enn han å svare på. Vi bruker emoji’s veldig ulikt, jeg bl.a bruker denne emoji’en veldig ofte, til både familie og venner. 

Anonymkode: 3c853...140

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender disse mest til kjæresten min: ❤️🥰😘 Men så finnes det også veldig bløte menn som sender sånne til venner og bekjente.. fikk du kun den og ingenting annet? Dialog i forkant? 

Anonymkode: 0d3f9...23c

Gjest Hippokrates
Skrevet (endret)

Det kan bety alt eller ingenting. Emojier betyr i seg selv lite fordi det er lavterskel å sende, så man kan aldri tolke noe konkret ut av det. Spørs konteksten også.

Men mest sannsynlig betyr det omtanke, glede eller takknemlighet.

Hva betyr 🥰

Et gult ansikt med smilende øyne og et lukket forsynt smil og rosa lepper, omgitt av flere røde hjerter som flyter rundt hodet. Uttrykker en sværm av forskjellige følelser knyttet til glede, kjærlighet og hengivenhet.

https://emojiene.com/smilende-ansikt-med-hjerter

Endret av Hippokrates
Gjest Luna Llena
Skrevet

Omtanke,  kjærlighet og hengivenhet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan bety det, men kan bety takk, omtanke osv. i hvilket sammenheng ble den sendt? 

Jeg sendte bilde på snap (av meg) med en søt/morsom tekst 🤭

• Nyttig 1
Skrevet

Positive følelser

Men folk bruker emojis litt forskjellig. Jeg bruker veldig mye 😊 som positiv emoji men en venninne av meg liker ikke den og bruker ☺️ i stedet men vi mener akkurat det samme med dem, andre igjen bruker 😀

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg sendte en snap med bilde av meg, med en søt/morsom tekst 🤭

AnonymBruker
Skrevet
CJØ skrev (2 minutter siden):

Høres ikke ut som flørting ut i fra det. Samme som jeg ville svart feks søsteren min på et bilde med søt/ morsom tekst om jeg egentlig ikke hadde tid til og svare . 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Som mann kan jeg si att han nok sendte en slik smiley for å være snill, ikke mye mere enn det. Trur ikke han har følelser for deg uten han kunne like greit ha sendt en slik "☺️". Pleier selv å sende sånne til damer jeg ikke har følelser for uten bare for å være hyggelig.

Endret av Archer
  • Nyttig 1
Skrevet
Entern skrev (6 minutter siden):

Positive følelser

Men folk bruker emojis litt forskjellig. Jeg bruker veldig mye 😊 som positiv emoji men en venninne av meg liker ikke den og bruker ☺️ i stedet men vi mener akkurat det samme med dem, andre igjen bruker 😀

Jeg fikk en "leksjon" av moren min om at dette var en trist emoji. Hun hadde reagert på at jeg hadde sendt så mange triste emojier og jeg skjønte ingenting. Hun mente denne var trist da, men den er jo ikke det? 😅😂

• Liker 1
Skrevet
Archer skrev (1 minutt siden):

Som mann kan jeg si att han nok sendte en slik smiley for å være snill, ikke mye mere enn det. Trur ikke han har følelser for deg uten han kunne like greit ha sendt en slik "☺️".

Takk for svar! 😊 Hadde et håp om at de svirrende hjertene betydde ‘noe’ 🙈

AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk en "leksjon" av moren min om at dette var en trist emoji. Hun hadde reagert på at jeg hadde sendt så mange triste emojier og jeg skjønte ingenting. Hun mente denne var trist da, men den er jo ikke det? 😅😂

Så rart 😅

Men vi tolker jo alle sånn litt forskjellig, men den er jo blid. Kanskje mer søt enn glad, sånn «ååå det var søtt☺️« emoji 😀

Anonymkode: 17613...d2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CJØ skrev (10 minutter siden):

Helt normalt å sende sånn tilbake i denne sammenheng. Ville ikke lagt noe i det, med mindre jeg var tenåring. Voksne, modne mennesker tenker som regel ikke noe over dette. 

Anonymkode: ee905...131

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så rart 😅

Men vi tolker jo alle sånn litt forskjellig, men den er jo blid. Kanskje mer søt enn glad, sånn «ååå det var søtt☺️« emoji 😀

Dette var altså meg som svarte @Tvillingsjel, ble AB ved en feil 🤪

Skrevet
CJØ skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! 😊 Hadde et håp om at de svirrende hjertene betydde ‘noe’ 🙈

Håpe kan man jo men for det meste er det som jeg skrev, for å være hyggelig, sender sånne til feks kollegaer iblandt også så har ikke så mye å si..

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 22.31):

Så rart 😅

Ja, jeg har alltid også sett på denne ☺️ som blid og glad.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg har alltid også sett på denne ☺️ som blid og glad. Moren min mente at jeg slet med å lese ansiktsutrykk, men når jeg spør andre så sier folk at det er en glad-emoji. I følge beskrivelsen av denne har jeg jo også rett😂

5661F40B-8EEB-4B8C-A4B9-519EBE8AB778.jpeg

Ja det er sånn jeg også ser den, et beskjedent og snilt smil ☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Nei, det betyr ikke takk! 

Anonymkode: 52edb...c8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...