Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange venner har du igjen fra ungdomstiden/vgs? Spør fordi jeg føler jeg ikke har noe til felles med flesteparten lenger, finner mer glede og tilhørighet i nye folk jeg har møtt. Med unntak av noen få jeg føler jeg har felles interesser med. Føler «alle» er en stor gjeng fra vgs som holder sammen hele livet, men er vel ganske vanlig å vokse fra mennesker gjennom livet? Eller?

Anonymkode: 2809e...0a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen

Anonymkode: 75674...eda

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

4 totalt. 2 av de er jeg veldig nære med. De 2 andre er det kontakt noen få ganger i året. 

Anonymkode: a3276...016

Skrevet

Har 1 fra barneskolen, null fra ungdomsskolen, to fra vgs. De nærmeste vennene mine har jeg fått etter at jeg ble voksen. Tror det er ganske vanlig å vokse fra vennene man hadde som ungdom. Ulike yrkesvalg og ulike prioriteringer og valg i livet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg har noen venner fra ungdomsskolen, men det er ikke folk jeg er så ofte sammen med. De jeg er mest sammen med er venner jeg har funnet meg i voksen alder. 

Anonymkode: 1efb2...f54

AnonymBruker
Skrevet

Ingen, egentlig. Hadde kontakt med to som flytta til samme by som meg, men kontakten døde ut. Vennene jeg har nå er i veldig stor grad fra da jeg var i 20-åra (er nå i 50-åra), samt noen nyere.

Anonymkode: 3b7c2...a44

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor mange venner har du igjen fra ungdomstiden/vgs? Spør fordi jeg føler jeg ikke har noe til felles med flesteparten lenger, finner mer glede og tilhørighet i nye folk jeg har møtt. Med unntak av noen få jeg føler jeg har felles interesser med. Føler «alle» er en stor gjeng fra vgs som holder sammen hele livet, men er vel ganske vanlig å vokse fra mennesker gjennom livet? Eller?

Anonymkode: 2809e...0a2

Er kun 2stk jeg enda har noenlunde kontakt med. Er jo veldig normalt at en bytter ut venner over årene, har ikke tall på hvor mange goder venner jeg hadde på flere tidspunkt i livet mitt, som det ikke kunne falt meg inn å finne på noe med nå.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen og nå er det for seint å finne noen nye.

Anonymkode: b8d8c...7c6

Skrevet

Mine fleste venner er av nyere tid. Har én ungdoms venn nå som jeg kjenner mindre og mindre engasjement overfor.

Så på hvilken måter ender relasjonene? Og ikke minst hvorfor?

Er man altfor kritisk sitter man kanskje til slutt igjen med ingen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...