AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Fikk en baby for fire uker siden som fra start virket veldig «kvikk». Lengre våkentider på en time halvannen hvor hun så seg omkring osv. Frem til for 1,5 uker siden, da begynte hun å sove hele døgnet. Hun er såvidt våken for å si fra at hun er sulten, ellers sover hun konstant. Spiser godt og ofte nok, bæsjer og tisser og alt som normalt der, bare veldig lite våken. Er dette noe jeg burde nevne for helsepersonell? De skal vel bare bli mer og mer våkne, ikke motsatt? Det var hvertfall sånn med førstemann, på denne alderen kunne han være våken et par timer i strekk.. Anonymkode: 27713...c7b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Samme her, men sÅ lenge de spiser, har våte bleier, går opp i vekt, og ikke virker ellers sløv eller dårlig er det visst helt normalt. Men om du er bekymret ville jeg tatt kontakt med noen og hørt. Anonymkode: 3e58c...477
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Det kan være tegn på at noe er galt, hvis ungen plutselig ikke klarer å holde seg våken. Jeg ville kontaktet lege for vurdering. Vil ikke skremme deg, men kjenner noen som opplevde det samme og der var det kritisk. Anonymkode: 01c16...9d2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Fikk en baby for fire uker siden som fra start virket veldig «kvikk». Lengre våkentider på en time halvannen hvor hun så seg omkring osv. Frem til for 1,5 uker siden, da begynte hun å sove hele døgnet. Hun er såvidt våken for å si fra at hun er sulten, ellers sover hun konstant. Spiser godt og ofte nok, bæsjer og tisser og alt som normalt der, bare veldig lite våken. Er dette noe jeg burde nevne for helsepersonell? De skal vel bare bli mer og mer våkne, ikke motsatt? Det var hvertfall sånn med førstemann, på denne alderen kunne han være våken et par timer i strekk.. Anonymkode: 27713...c7b Mine har ikke kunnet være 2 timer våken før 6 mnd. De var derimot som du beskriver fra fødsel og nesten frem til 3 mnd ☺️ Tror det er helt normal babyoppførsel, og deilig for oss fordi man da rekker å hente seg inn! Anonymkode: 4eb29...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå