Akryl Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Venninnen hadde dårlig humør og jeg følte hun var frekk mot servitør. Det er jo ikke bra fordi da kan servitører finne å spytte i maten eller gjøre noe rart. Jeg fikk nettopp denne følelsen og nektet å spise. Hva mener folka her?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Jeg hadde syntes det var mer ekkelt det at hun kjeftet på servitøren, enn det at h*n kunne spyttet i maten Anonymkode: b3559...8b3 10
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Jeg mener venninna di er en dust som kjefter på folk i arbeid, og jeg mener du er rimelig paranoid som tror at servitøren spytter i din mat fordi andre er frekke. Anonymkode: 98d77...3d2 10
Gjest Luna Llena Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Venninna de er en dust og du er paranoid.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Dere burde holde dere hjemme og servere dere selv. Anonymkode: a1c5f...f1b 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 debatten skrev (35 minutter siden): Jamen kjære deg lille jente. Vi er alle litt rare, men det er ikke vits i å påpeke det. Når du blir voksen vil du lære deg og bare akseptere at noen ting er som de er. Alle kjenner igjen skrivestilen din når du skriver som anonym bruker. Du er rar som skriver at jeg er troll i trådene mine. Ha ha, debatten, då! Søte deg. Hersketeknikkane dine er utdaterte og ikkje veldig vanskelege å gjennomskue 😅 Anonymkode: 323c7...361 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå