Gå til innhold

Når prøve igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Menstruasjon 4 juni, sist var 7 mai, 29 dager syklus. Forrige var ca 33. Litt varierende ser det ut til. 
Bør man gjøre det annenhver dag hele mnd for å treffe eggløsning, eller er det lite vits rett etter første menstruasjonsdag?
Hilsen "amatør".

Anonymkode: 28e4f...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Menstruasjon 4 juni, sist var 7 mai, 29 dager syklus. Forrige var ca 33. Litt varierende ser det ut til. 
Bør man gjøre det annenhver dag hele mnd for å treffe eggløsning, eller er det lite vits rett etter første menstruasjonsdag?
Hilsen "amatør".

Jeg har stort sett stabil syklus på 26-29 dager, men plutselig en måned fikk jeg eggløsning syklus dag 21.. så jo. Jeg ville enten brukt eggløsningstest eller safet med sex ca annenhver dag hele syklusen. 

Anonymkode: 5d714...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite vits i rett etter mensen. Men fra dag 10-11 ca kan man ha sex annen hver dag. Eller bruke el tester , det er mye enklere syns jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har bevisst bestemt meg for å unngå EL tester, ønsker ikke at dette skal bli et stresse prosjekt. 
Jeg også tenker at rett etterpå er lite vits.  
Men kanskje gardere fra dag 7, for å være på den "sikre siden". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har uregelmessig menstruasjon, og hadde EL på dag 25-26. Testet aldri men gravid ble jeg. Hadde sex to ganger den uken tror jeg. Om jeg var deg så ville jeg hatt sex annen hver dag.

Anonymkode: 1228a...d79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...