AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Jeg er snart ferdig med voksenopplæring og læreren min er på samme alder som meg. Er det innafor å spør når vi er ferdige om hun vil ta en kaffe eller gå en tur for eksempel, for å bli kjent på en annen måte enn elev og lærer? Anonymkode: cb3d5...cd7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Jeg ser ikke at det skal være et problem med det. Da er dere ikke elev og lærer mer. Anonymkode: 4ae63...7b1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ser ikke at det skal være et problem med det. Da er dere ikke elev og lærer mer. Anonymkode: 4ae63...7b1 Så bra. Anonymkode: cb3d5...cd7
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Så det er ikke noen regler på slikt? Anonymkode: cb3d5...cd7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det er ikke noen regler på slikt? Anonymkode: cb3d5...cd7 Nei, tror ikke det så lenge begge er voksne og hun ikke skal være læreren din mer. Anonymkode: f6bfa...75e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Jeg har truffet lærere etter endt studie. Læreren jeg hadde på folkehøgskole har jeg møtt et par ganger i etterkant for kaffe. En av lærerne jeg hadde på høgskolen er venn med foreldrene mine, så hun har jeg kjent litt fra før, var på besøk hos henne mens jeg studerte, og har møtt henne etter studiene også, fordi hun jo treffer foreldrene mine. Men da har vi skravlet og kost oss vi to og mimret om studiene. Aldri hørt om at det ikke er lov. Anonymkode: f30e2...9ef
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Så lenge lærer og elev-/studentforholdet er avsluttet er det, stort sett, helt innafor, men er det noen grunn til at du tenker at læreren gjerne vil holde kontakten? Anonymkode: a2d05...6db
Michaelhe Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er snart ferdig med voksenopplæring og læreren min er på samme alder som meg. Er det innafor å spør når vi er ferdige om hun vil ta en kaffe eller gå en tur for eksempel, for å bli kjent på en annen måte enn elev og lærer? Anonymkode: cb3d5...cd7 Han kan få problemer med habilitet i forhold til karakterer? Samme alder? Jeg vet faktisk ikke. Han kan ikke ha sex med deg før etter eksamen? Da jeg var student husker jeg en kvinnelig student som var vannvittig intelligent, topp i alt hun gjorde. Pen var hun også. Hun giftet seg senere med professoren, og de var visst gift noen år. Giftemålet og forholdet fant sted etter eksamen, antagelig en god stund etter. Nå er de skilt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #9 Skrevet 6. juni 2022 Michaelhe skrev (8 minutter siden): Han kan få problemer med habilitet i forhold til karakterer? Samme alder? Jeg vet faktisk ikke. Han kan ikke ha sex med deg før etter eksamen? Da jeg var student husker jeg en kvinnelig student som var vannvittig intelligent, topp i alt hun gjorde. Pen var hun også. Hun giftet seg senere med professoren, og de var visst gift noen år. Giftemålet og forholdet fant sted etter eksamen, antagelig en god stund etter. Nå er de skilt. Hæ? Vi er begge damer og det er kun snakk om vennskap. Anonymkode: cb3d5...cd7 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #10 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så lenge lærer og elev-/studentforholdet er avsluttet er det, stort sett, helt innafor, men er det noen grunn til at du tenker at læreren gjerne vil holde kontakten? Anonymkode: a2d05...6db Hun har sakt det barer koselig om vi holder kontakten etter skoleslutt. Anonymkode: cb3d5...cd7
Michaelhe Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hæ? Vi er begge damer og det er kun snakk om vennskap. Anonymkode: cb3d5...cd7 Jeg kan ikke vite noe mer enn du skrev Likevel kan det bli habilitetsproblemer for henne. Hvis det ikke er lenge igjen, kan dere ikke bare vente litt? Når du er ute av skolen, så spiller det ingen rolle. Man ønsker vel ikke at folk man liker skal få problemer? Endret 6. juni 2022 av Michaelhe
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #12 Skrevet 8. juni 2022 Michaelhe skrev (På 6.6.2022 den 11.11): Jeg kan ikke vite noe mer enn du skrev Likevel kan det bli habilitetsproblemer for henne. Hvis det ikke er lenge igjen, kan dere ikke bare vente litt? Når du er ute av skolen, så spiller det ingen rolle. Man ønsker vel ikke at folk man liker skal få problemer? Jeg skrev vennskap, så at du tolket det som noe annet er ditt problem. Anonymkode: cb3d5...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #13 Skrevet 8. juni 2022 Michaelhe skrev (På 6.6.2022 den 11.11): Jeg kan ikke vite noe mer enn du skrev Morsomt at du skrev det for jøssenavn som du la til tolkninger i innlegget ditt. Anonymkode: 17c00...fd4 1
Michaelhe Skrevet 8. juni 2022 #14 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Morsomt at du skrev det for jøssenavn som du la til tolkninger i innlegget ditt. Anonymkode: 17c00...fd4 Jeg vet det. Derfor smilefjeset
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #15 Skrevet 8. juni 2022 Fullt innafor så lenge elev/lærer-forholdet opphører. En lærer jeg kjenner har kontakt med svært mange av sine tidligere elever bare for moro skyld, det er gøy å se hvordan de utvikler seg i livet. Anonymkode: 8f01f...a13 1
ajarRun Skrevet 8. juni 2022 #16 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 0.23): Så det er ikke noen regler på slikt? Anonymkode: cb3d5...cd7 Hank Moody gjør det jo hele tiden, og han er jo verdensberømt forfatter og professor. 1
Gjest Spencer Hastings Skrevet 9. juni 2022 #17 Skrevet 9. juni 2022 Så lenge lærer -elev forholdet er avsluttet, så er det helt innenfor.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #18 Skrevet 9. juni 2022 Jeg studerte på et lite sted og der var noen av lærerne venner med noen av studentene. Disse fikk mye mer hjelp enn oss andre. De flinkeste og peneste jentene var populære hos disse lærerne. Anonymkode: 40004...2ea
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Ikke noe problem, det. Anonymkode: 14a60...2c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå