Gå til innhold

Ekstremt trøtt/utmattet etter jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk til alle som har svart, og til dere som tør å dele💛  jeg setter veldig stor pris på det. Og det har vært en liten øyeåpner. 

Jeg har bestilt legetime i dag 😊

/ts

Anonymkode: 9b274...a38

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det slik i de ti siste årene jeg og. Og har hatt en utredning. Har ikke funnet noe spesielt bortsett fra at stoffskifte er litt i ulag. 
Nå i de siste årene, så er jeg blitt dårligere etter trening også. De dagene jeg trener, så ligger jeg slakk ut resten av kvelden slik som du beskriver med influensa lignende følelse.

Har også tenkt at det kan være utbrenthet, men jeg er fortsatt i 100% jobb og prøver å trene 2 til 3 ganger i uken. 
Jeg har stor fokus på søvn og pust. Lest meg litt opp på både det ene og det andre, så jeg klarer meg daglig, så lenge jeg ikke presser meg for mye.

Jeg kan f.eks gå ut å spise å ta noe drinker med venninner en fredag, men da kan jeg ikke ha planer lørdagen og søndagen. Trenger da å få hvilt slik at jeg er opplagt igjen til mandagen.

Det samme med jobb. Jobber aldri overtid og visst vi skal ut å spise med jobben en kveld, så kan jeg ikke ha noe særlig andre planer resten av uken. Føler meg fyllesyk, ør og influensa lignende symptomer de nesten dagen til tross jeg ikke drikker alkohol (drikker sjeldent alkohol med at det tar så lang tid før jeg kommer meg selv om det er bare en drink). 
Ellers så sørger jeg å få i meg vitaminer og mineraler og få nok søvn.

Viktig å lytte til kroppen 💕

Anonymkode: 31fec...6ca

AnonymBruker
Skrevet

Du burde ta en blodprøve og sjekke om du mangler noe. Jeg slet med diaré og kvalme i lang tid, var rett og slett alvorlig d vitamin mangel.

Anonymkode: 487b2...f84

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har hatt det slik i de ti siste årene jeg og. Og har hatt en utredning. Har ikke funnet noe spesielt bortsett fra at stoffskifte er litt i ulag. 
Nå i de siste årene, så er jeg blitt dårligere etter trening også. De dagene jeg trener, så ligger jeg slakk ut resten av kvelden slik som du beskriver med influensa lignende følelse.

Har også tenkt at det kan være utbrenthet, men jeg er fortsatt i 100% jobb og prøver å trene 2 til 3 ganger i uken. 
Jeg har stor fokus på søvn og pust. Lest meg litt opp på både det ene og det andre, så jeg klarer meg daglig, så lenge jeg ikke presser meg for mye.

Jeg kan f.eks gå ut å spise å ta noe drinker med venninner en fredag, men da kan jeg ikke ha planer lørdagen og søndagen. Trenger da å få hvilt slik at jeg er opplagt igjen til mandagen.

Det samme med jobb. Jobber aldri overtid og visst vi skal ut å spise med jobben en kveld, så kan jeg ikke ha noe særlig andre planer resten av uken. Føler meg fyllesyk, ør og influensa lignende symptomer de nesten dagen til tross jeg ikke drikker alkohol (drikker sjeldent alkohol med at det tar så lang tid før jeg kommer meg selv om det er bare en drink). 
Ellers så sørger jeg å få i meg vitaminer og mineraler og få nok søvn.

Viktig å lytte til kroppen 💕

Anonymkode: 31fec...6ca

Dette er da vel normal funksjon for veldig mange? Spesielt hvis du ikke har barn i tillegg.

Anonymkode: 0b260...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...