Ingebjørg Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Hei foreldrene mine skal til Wien, og vil gjerne ta et cruise til Budapest og avslutte ferien der. Men jeg klarer ikke finne noe selskap som seiler, eller hvordan jeg kan booke billetter. Er det noen som vet noe om dette som kan gi meg noen nettadresser eller noe? De vil ikke på sånn gruppetur, siden de skal være i Wien i forkant.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 https://www.avalonwaterways.com/river-cruise/a-taste-of-the-danube-eastbound/wvb/?season=2022 Anonymkode: e7b35...cb1
Ingebjørg Skrevet 5. juni 2022 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2022 Takk, har vært på den siden. Men finner bare avreise i juli og oktober.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Ikke helt hva du er ute etter, men hva med buss? Flixbus kjører mellom byene Anonymkode: 95fbd...38d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Ingebjørg skrev (1 time siden): Takk, har vært på den siden. Men finner bare avreise i juli og oktober. Når skal de reise? Kan være at det er fullbooket i perioden de ønsker å reise. Husk at mange land sørover i Europa har sin sommerferie i august. Anonymkode: e7b35...cb1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Det kan være at det er fullt, det kan også være at det er for lav vannstand til at båtene flyter gjennom hele strekningen Anonymkode: 8481f...763
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå