AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Del Skrevet 5. juni 2022 Hva er den beste treningen for å få slankere lår/legger? Slankere bein generelt. Anonymkode: d8bfd...13e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Løping. Jeg fikk noen veldig fine definerte muskler på leggene av denne øvelsen; gå ned i knebøy til lårene er parallelle med gulvet, så reiser du deg på tå mens du står i den knebøyen, voila sexy legger OG lår. Anonymkode: 389c4...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 Jeg ønsker meg også tynnere ben. Men føler jo egentlig at all trening gir vel større muskler? Det er vel bare slanking som hjelper? Har begynt å trene styrke fordi det er gøy og jeg har lyst til å bli litt sterkere. Men ha, er redd for større armer og ben.. Anonymkode: c726d...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ønsker meg også tynnere ben. Men føler jo egentlig at all trening gir vel større muskler? Det er vel bare slanking som hjelper? Har begynt å trene styrke fordi det er gøy og jeg har lyst til å bli litt sterkere. Men ha, er redd for større armer og ben.. Anonymkode: c726d...e68 Trener du styrke så får du mer definerte ben og sikkert litt muskler og ja. Anonymkode: 389c4...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 8. juni 2022 #5 Del Skrevet 8. juni 2022 Bytt på mellom løping og sykling? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå