AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Hva er den beste treningen for å få slankere lår/legger? Slankere bein generelt. Anonymkode: d8bfd...13e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Løping. Jeg fikk noen veldig fine definerte muskler på leggene av denne øvelsen; gå ned i knebøy til lårene er parallelle med gulvet, så reiser du deg på tå mens du står i den knebøyen, voila sexy legger OG lår. Anonymkode: 389c4...e70
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Jeg ønsker meg også tynnere ben. Men føler jo egentlig at all trening gir vel større muskler? Det er vel bare slanking som hjelper? Har begynt å trene styrke fordi det er gøy og jeg har lyst til å bli litt sterkere. Men ha, er redd for større armer og ben.. Anonymkode: c726d...e68
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ønsker meg også tynnere ben. Men føler jo egentlig at all trening gir vel større muskler? Det er vel bare slanking som hjelper? Har begynt å trene styrke fordi det er gøy og jeg har lyst til å bli litt sterkere. Men ha, er redd for større armer og ben.. Anonymkode: c726d...e68 Trener du styrke så får du mer definerte ben og sikkert litt muskler og ja. Anonymkode: 389c4...e70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå