Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Veldig flink å skjule seg. Fått høre at man skal kjøre null kontakt, fokusere på din banehalvdel og gå videre. 
Forsøkt dette. Men psykopaten ødelegger veldig mye nå. Får ikke advart noen heller da alle tror psykopaten er en frisk og snill person.

Anonymkode: 122ed...7c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Veldig flink å skjule seg. Fått høre at man skal kjøre null kontakt, fokusere på din banehalvdel og gå videre. 
Forsøkt dette. Men psykopaten ødelegger veldig mye nå. Får ikke advart noen heller da alle tror psykopaten er en frisk og snill person.

Politiet 

Anonymkode: b9727...9e0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kutte helt ut og løpe så fort du kan i motsatt retning er vel det eneste som funker. 

Anonymkode: d90f2...305

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Løøøøp‼️‼️

Anonymkode: a5c70...417

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Politiet 

Anonymkode: b9727...9e0

Hva skal politiet gjøre, tenker du? 

Anonymkode: 971e0...380

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Felles barn. Må bo i samme området. Kuttet alle felles venner. Men ps oppsøker de jeg har igjen og sporer opp nye. Oppsøker barnas barnehage og skole. Naboer. Etc. 

Trådstarter

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Felles barn. Må bo i samme området. Kuttet alle felles venner. Men ps oppsøker de jeg har igjen og sporer opp nye. Oppsøker barnas barnehage og skole. Naboer. Etc. 

Trådstarter

Det er jo veldig alvorlig situasjon for deg da. Du trenger å snakke med profesjonelle, noen som kan hjelpe deg å finne en avtalte hvor mye du skal ha barna osv.

Tips fra meg er at du ikke må gjøre noe dramatisk. Du må være rolig og grei. Ikke la han få noe på deg. Du børr også vøre hyggelig med han og ha lav kontakt. Kun kontakt ang barna. Men få hjelp. Krisesenter.

Anonymkode: d03f0...505

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo veldig alvorlig situasjon for deg da. Du trenger å snakke med profesjonelle, noen som kan hjelpe deg å finne en avtalte hvor mye du skal ha barna osv.

Tips fra meg er at du ikke må gjøre noe dramatisk. Du må være rolig og grei. Ikke la han få noe på deg. Du børr også vøre hyggelig med han og ha lav kontakt. Kun kontakt ang barna. Men få hjelp. Krisesenter.

Takk. Vært rolig å grei hele livet. Spesielt etter at jeg gjorde det slutt. Bruddet startet et hevntokt uren grenser. Blir verre for hvert år. 
TS

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Trådstarter

Jeg ville anmeldt henne. Eller dersom det er felles barn involvert barnevernet. 

Anonymkode: 54a01...ebb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk. Vært rolig å grei hele livet. Spesielt etter at jeg gjorde det slutt. Bruddet startet et hevntokt uren grenser. Blir verre for hvert år. 
TS

😥... Uff.. Jeg syns synd på deg at du har barn med han. Men det er mange i din situasjon.

Jeg er på vei å forlate en skjult narsisist, så jeg forstår deg at du har det ikke lett. Jeg har heldigvis ikke barn med min, men det er likevell forferdelig. 

Han er jo to personer og han skjuler det så godt. Ingen som vet hvem han er utenom meg. Man føler seg alene i situasjonen.  Jeg har fått skikkelig problemer med nakken og kjenner frykt når jeg er ilag med han. Jeg blir nummen og kjenner prikking i bena. 

Håper du finner en løsning. Anbefaler lære masse om personlighetsforstyrrelsen og hvordan du skal snakke til han osv.

Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skal politiet gjøre, tenker du? 

Anonymkode: 971e0...380

Det kommer jo an på situasjonen, men om du går dit vil det registreres. Neste gang du går dit er det allerede noe registrert. Blir ting ille vil det være en fordel å ha tidligere registrerte politibesøk når du ber om besøksforbud. Fra da av blir det jo forbudt å oppsøke deg og dine så du kan ringe politiet hver gang noe skjer.

Endret av nisselue
Skrevet

Ha på opptak hver eneste gang du er i kontakt med vedkommende. Ha kamera ute på eiendommen din sånn at du har bevis. 

Du kan også ha på opptaker på telefonen din som starter opptak automatisk når han ringer deg sånn at du får tatt opp samtalen. 

Ha advokat sånn at alt av kontakt må gå gjennom advokaten. Selv om dere har barn trenger dere ikke bo ved siden av hverandre. Så lenge det er samme skolekrets er det godt nok.

Ha tydelige avtaler, noe han sikkert er helt med på når dere er på fvk , få han til å underskrive sånn at du har avtalen svært på hvitt. Bryter han denne så saml bevis. 

Skal han betale bidrag så ta alt sånt gjennom nav. Blir han forbanna da og kommer med trusler så sørg for å få bevisene.

Om det er mulig så unngå å møte han alene, ha alltid en venn,kompis eller familie medlem med deg.

Han kommer nok til å være jævlig, helt til han finner ei ny dame. Da mister han nok mye av interessen for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...