AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Vi skal på ferie til utlandet med baby 5 måneder. Vanlig reiseseng er ikke aktuelt å ta med seg pga. størrelse og bagasjeplass. Babyen er uansett så liten at det ikke er så mye som trengs. Hun har dog begynt å rulle litt rundt, så det er derfor ikke aktuelt å bare legge henne på en madrass på gulvet ved siden av vår seng. Skal heller ikke ha med vognbag. Er det noen som har tips til hva vi bør gjøre? Er det smart å kjøpe en sånn her? Eller er dette ikke noe tess? 🤔 https://www.fruugonorge.com/baerbar-reise-baby-nest-multi-funksjon-baby-seng-crib-cmeili/p-78430838-160883855?language=no&ac=croud&gclid=CjwKCAjwp7eUBhBeEiwAZbHwkVtLuxv97sYpbeL9quHNtRDzi1qL6_9dRt-WmbE7IJk5x4nUH1G23RoCA4kQAvD_BwE Anonymkode: a10b9...dd8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 Veldig mange hoteller tilbyr sprinkelseng/reiseseng ved forespørsel. evnt kan baby kanskje ligge i senga med dere? Anonymkode: e9575...9f8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig mange hoteller tilbyr sprinkelseng/reiseseng ved forespørsel. evnt kan baby kanskje ligge i senga med dere? Anonymkode: e9575...9f8 Skal bo i privat feriehus. Og babyen har endelig begynt å legge seg tidlig på kvelden, før oss, og våkner ikke før pupp før kl.4. Er magisk at hun ligger disse timene for seg selv. Men har kommet over denne også nå. Kanskje bedre enn den jeg linket til over? https://www.babybanden.no/products/titaniumbaby-uv-strandtent-bleu3?gclid=EAIaIQobChMIg5r5yt2Y-AIVlud3Ch0-qgM9EAQYBiABEgJ04fD_BwE Anonymkode: a10b9...dd8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #4 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 13.34): Men har kommet over denne også nå. Kanskje bedre enn den jeg linket til over? https://www.babybanden.no/products/titaniumbaby-uv-strandtent-bleu3?gclid=EAIaIQobChMIg5r5yt2Y-AIVlud3Ch0-qgM9EAQYBiABEgJ04fD_BwE Noen som har erfaring med denne? Anonymkode: a10b9...dd8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Skjønner ikke helt hvorfor dere ikke tar med vognbagen som løser problemet deres og sparer dere for et innkjøp, men jeg tipper begge disse fungerer helt fint. Synes den øverste ser best ut, men har aldri sett noen av dem "live" Anonymkode: 407d6...ac5
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2022 #6 Skrevet 11. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 23.53): Skjønner ikke helt hvorfor dere ikke tar med vognbagen som løser problemet deres og sparer dere for et innkjøp, men jeg tipper begge disse fungerer helt fint. Synes den øverste ser best ut, men har aldri sett noen av dem "live" Anonymkode: 407d6...ac5 Fordi vi har en svær emmaljungavogn. Tar alt for mye plass i bagasjen (har x antall kofferter også, og alt skal ha plass i leiebilen fra flyplassen). Dessuten er babyen akkurat i grenseland til å nå ville opp og se litt også, så å ha med kun en stor bagvogn på denne ferien tror jeg blir kjedelig. Sånn sett så vil en god reisetrille (med full liggestilling) dekke vognbehovet vårt. Men ja, vi har da en liten sengeutfordring. Bare å finne ut hvilken liten reiseseng vi skal anskaffe... Anonymkode: a10b9...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå