AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Den tiden av året igjen, hvor jeg har kontinuerlig rennende øyne pga sviende kremer. hvilken solkrem passer for meg, som har sensitive øyne? Og hva med vanlig dag/nattkrem, er det flere som har problemer med at det renner ned i øynene? Hva kan jeg eventuelt bytte det ut med? Anonymkode: 5053a...d04
Roci Skrevet 6. juni 2022 #2 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Den tiden av året igjen, hvor jeg har kontinuerlig rennende øyne pga sviende kremer. hvilken solkrem passer for meg, som har sensitive øyne? Og hva med vanlig dag/nattkrem, er det flere som har problemer med at det renner ned i øynene? Hva kan jeg eventuelt bytte det ut med? Anonymkode: 5053a...d04 Hva er årsaken til at kremer renner ned i øynene? Bruker du for store mengder, eller svetter du mye? Du kan forsøke å bruke kremer/solkremer tilpasset sensitiv hud, da disse for det meste inneholder ingredienser som ikke er irriterende. Vær imidlertid spesielt oppmerksom på alkohol (denat), eteriske oljer og parfyme, da disse ingrediensene kan irritere både hud og øyne. Vær også nøye med at du ikke påfører produkt inntil øynene.
Scherbatsky Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 Hvis det er solkremen, så anbefalte en hudlege jeg følger på instagram å bruke stift rundt øynene (finnes mange forskjellige, jeg kjøpte La Roche Posay sin fordi den var på salg), og det funket skikkelig godt for meg i alle fall. Det kan jo være tørr luft (særlig hvis du har en form for air condition), du kan ha allergier du ikke vet om, produkter du ikke tåler.
Capazitet Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Min solkrem frå Scinceuticals svir ikkje i augene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå