AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Jeg kjenner ei fantastisk dame som kun er en kollega, men jeg ønsker mer. Jeg ønsker å ha henne som ei venninne, vi har god tone på jobb og kjemien er absolutt der, men det virker som begge er litt redde for å ta steget videre. Så jeg tenkte å gjøre det da, men hvordan gå frem? Anonymkode: 81dc9...f4a 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Spør om hun liker å gå på tur og inviter henne på tur og ta med kaffe hvis svaret er ja. Ellers prøv å spill på hennes interesser og få til noe der. Cafe, museum, bålpannekos, sykkeltur.. Anonymkode: 2fa90...38f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Spør om hun liker å gå på tur og inviter henne på tur og ta med kaffe hvis svaret er ja. Ellers prøv å spill på hennes interesser og få til noe der. Cafe, museum, bålpannekos, sykkeltur.. Anonymkode: 2fa90...38f Vet hun liker å gå tur, så det kan jeg jo spør om hun vil. Anonymkode: 81dc9...f4a
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Er du dame eller mann? Anonymkode: c6817...568
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du dame eller mann? Anonymkode: c6817...568 Vi er begge damer. Anonymkode: 81dc9...f4a
Gjest Hippokrates Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi er begge damer. Anonymkode: 81dc9...f4a Da har du ingenting å være redd for og ingenting å tape. Be henne med på tur, eller spør henne om hun kunne tenkt seg en kaffe/øl etter jobb o.l. Er hun singel og barnløs så kan du spørre henne om å være med å spise middag ute.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #7 Skrevet 6. juni 2022 Invitér henne ( evt. med partner) på middag hjemme hos deg. Anonymkode: 92aab...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #8 Skrevet 6. juni 2022 Cylon skrev (15 timer siden): Da har du ingenting å være redd for og ingenting å tape. Be henne med på tur, eller spør henne om hun kunne tenkt seg en kaffe/øl etter jobb o.l. Er hun singel og barnløs så kan du spørre henne om å være med å spise middag ute. Hun er ikke singel, men har store barn. (videregående) Så det skulle uansett ikke være noe problem. Anonymkode: 81dc9...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå