Gå til innhold

Jeg skammer meg over seksualiteten min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en voksen mann som tidlig forsto hva jeg ble tiltrukket av. Overvektige og store kvinner har vært min preferanse hele livet. Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk jeg etter de fyldige. På videregående ble utvalget større (no pun intended), og jeg fikk min første kjæreste da jeg var 21. Hun var 165cm og 130kg, og det var deilig. Min første samboer fikk jeg som 25-åring, hun var 170cm og over 150kg. Og hun gikk kraftig opp i vekt da vi var sammen. Vi er dessverre ikke sammen lenger, og jeg håper jeg kan finne en ny kjæreste en dag. Men problemet er det med fedmen. Jeg klarer ikke få reisning med mindre dama er stor, og blir hun større, vil det også gjør meg mer kåt. Jeg er redd min preferanse for fedme ødelegger livet mitt 😕 

Anonymkode: eadc9...cd1

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor? Fordi alle andre er fæle til å se ned på og hetse overvektige?

Anonymkode: 5289e...a07

Skrevet

Er du en Feeder også? tror jeg ville oppsøkt noen du kan snakke med, en psykolog.

Det er dog helt normalt å tenne på "rare" ting, men akkurat denne her er ikke en veldig sunn ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal din preferanse ødelegge livet ditt? Så lenge den ikke går ut på å skade noen, og er innenfor de norske lover, så er det ingen problem at du har preferanse for slanke/tykke/blonde/lange/korte damer. Det er derimot ikke greit å ville "fore opp" damer da du bidrar til skadelig helse. 

Anonymkode: 8ec20...502

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke er en feeder, så er det helt ok det. 

Anonymkode: 494ce...f33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fridiskusjon.no skrev (6 minutter siden):

Er du en Feeder også? tror jeg ville oppsøkt noen du kan snakke med, en psykolog.

Det er dog helt normalt å tenne på "rare" ting, men akkurat denne her er ikke en veldig sunn ting.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så lenge du ikke er en feeder, så er det helt ok det. 

Jeg er ikke en feeder. Jeg liker bare at de er feite. Det er ikke mitt mål å fore de opp. Men så klart, det er alltid mer sexy om hun går litt opp enn ned.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er ikke en feeder. Jeg liker bare at de er feite. Det er ikke mitt mål å fore de opp. Men så klart, det er alltid mer sexy om hun går litt opp enn ned.

Da er det ikke noe problem eller noe du trenger å skamme deg over. Så lenge du ikke tvangsforer henne, så er det helt greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes absolutt ikke du skal se på det som negativt. Mange flotte damer der ute med noen kg. for mye på kroppen. Jeg bor sammen med en mann som har akkurat samme preferanse som deg. Selv er han høy og veldig muskuløs, da han trener 3 ganger i uken. Han kunne tenkt seg at jeg la på meg, men pga. min egen helse så har jeg nektet det. 

Lykke til! 

Anonymkode: 5cf0d...b38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns dette er veldig interessant. Kan du dele mer om hva du tenner på med store damer/fedme? Hvilke fantasier har du Jeg er selv feit, men har alltid hatet kroppen min og mener jeg bør ned 50 kg. Det at noen kan finne fedme attraktivt syns jeg er fint å tenke på...

Anonymkode: 8c8d4...c71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en som deg. En som alltid viser interesse for de store. Han turde aldri å snakke om det for de andre gutta ville garantert mobbet han for det, men han traff store damer. Det var litt hardere før. Å gjøre narr var noe som satt temmelig løst og brutalt.  Han har hatt tre lange forhold og er lykkelig gift. Hun er stor, de er begge svært glad i god mat. Han er en snill, kjærlig og omtenksom mann og jeg er ikke i noen tvil om at hun føler seg elsket. Så som du sier; det er kun snakk om preferanse. Ikke noe kinky med det. Det ville vel vært verre om ingen tente på store damer så de alle ble ensomme? Vi er heldigvis  forskjellige mennesker skapt med forskjellige preferanser slik at det blir noen for alle. 

Anonymkode: cd22e...7e4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet slik jeg ser det er hvis din store partner ønsker å gå ned i vekt for egen helses skyld og du vil da miste interessen for henne. Da er isåfall forholdet kun basert på utseendet. 
jeg har vært stor selv (130kg) og er slank nå- men jeg kunne aldri vært sammen med en som kun tente på store damer- for jeg ønsker ikke helseproblemer langt inn i alderdommen.

Anonymkode: 4099f...bab

AnonymBruker
Skrevet

Dytt! 

Anonymkode: 8c8d4...c71

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 20.03):

Jeg er en voksen mann som tidlig forsto hva jeg ble tiltrukket av. Overvektige og store kvinner har vært min preferanse hele livet. Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk jeg etter de fyldige. På videregående ble utvalget større (no pun intended), og jeg fikk min første kjæreste da jeg var 21. Hun var 165cm og 130kg, og det var deilig. Min første samboer fikk jeg som 25-åring, hun var 170cm og over 150kg. Og hun gikk kraftig opp i vekt da vi var sammen. Vi er dessverre ikke sammen lenger, og jeg håper jeg kan finne en ny kjæreste en dag. Men problemet er det med fedmen. Jeg klarer ikke få reisning med mindre dama er stor, og blir hun større, vil det også gjør meg mer kåt. Jeg er redd min preferanse for fedme ødelegger livet mitt 😕 

Syns det er bra det er noen som tenner på litt store damer og. Thumbs up. 

Anonymkode: 3ad09...41b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...