AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Del Skrevet 5. juni 2022 Det virker som at når jeg smører meg med selvbruning mouse at fargen setter seg i hårsekkene på leggene.. Det blir ihvertfall veldig prikkete. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: bd2b7...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det virker som at når jeg smører meg med selvbruning mouse at fargen setter seg i hårsekkene på leggene.. Det blir ihvertfall veldig prikkete. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: bd2b7...3d5 Er du nøye med å eksfoliere huden og bruke fuktighetskrem? Selvbruninhgsprodukter kan gi mørkere flekker der huden er tørr eller der det kan være døde hudceller, f.eks. i hårsekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. juni 2022 #3 Del Skrevet 6. juni 2022 Det er vanskelig å unngå om man har mørke hårstrå, men en ting jeg oppdaget nå som er GENIALT før påføring er å bruke glycolsyren til The Ordinary. Den er for sterk for meg i ansiktet, så nå bruker jeg den i hodebunn avogtil og tar på armer/legger om jeg ikke får bort alt med fjerning/skrubb. Funket fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 6. juni 2022 #4 Del Skrevet 6. juni 2022 DundreMilfin skrev (5 minutter siden): Det er vanskelig å unngå om man har mørke hårstrå, men en ting jeg oppdaget nå som er GENIALT før påføring er å bruke glycolsyren til The Ordinary. Den er for sterk for meg i ansiktet, så nå bruker jeg den i hodebunn avogtil og tar på armer/legger om jeg ikke får bort alt med fjerning/skrubb. Funket fantastisk Selvbruning oppå glycolsyren?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6. juni 2022 #5 Del Skrevet 6. juni 2022 wandagirl skrev (1 time siden): Selvbruning oppå glycolsyren?😊 Nei, som en del av peelingen. De brune prikkene kan også komme om man påfører samme dag som barbering, porene må rekke å lukke seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Del Skrevet 7. juni 2022 Jeg påfører selvbruning på beina før jeg barberer meg. Barberer samtidig som jeg vasker selvbruningen av. Da legger ikke produktet seg i de åpne porene etter barbering. Anonymkode: 03dd5...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #7 Del Skrevet 7. juni 2022 Et par andre alternativ er jo å la være å bruke selvbruning, la være å barbere leggene. Anonymkode: 30fa1...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #8 Del Skrevet 7. juni 2022 Brenn eller skjær bort hårsekkene Anonymkode: b915c...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #9 Del Skrevet 7. juni 2022 En ting mange gjør, som også hjalp meg, er å barbere og eksfoliere kvelden før du skal ta på selvbruning :) Anonymkode: 23180...d2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 14. juni 2022 #10 Del Skrevet 14. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 20.03): Det virker som at når jeg smører meg med selvbruning mouse at fargen setter seg i hårsekkene på leggene.. Det blir ihvertfall veldig prikkete. Hva gjør jeg feil? Anonymkode: bd2b7...3d5 Kan det være at du bruker høvel når du barberer deg? Da knekker du bare hårene som ligger over huden mens resten sitter igjen. Det blir også tørt at å denne barberingen så da tiltrekker huden seg mer farge der det blir tørt. Det blir sånn «nuppete» det hårene vokser liksom. Har det selv, men synes kun nært på. Har vurdert å heller prøve waxstrips eller den kremen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå