Gå til innhold

Sex med venn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kaller man dette da, fuckfriends eller bare venner? Vi jobbet sammen ett år og fikk fort en god tone. Jeg kan nå i ettertid dra på besøk til han og han til meg. Vi drar å shopper sammen og egentlig alt. Men vi har også sex av og til, spes når vi har vært utpå med noe godt i glasset. Da merker jeg en skikkelig seksuell tiltrekning og vi har en sykt god sex. Hvor lenge vil dette holde tro? Andre som har det sånn? :) kvinne33

Anonymkode: 48198...df7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har opplevd dette, men at det har utviklet seg til kjærlighet? Akkurat nå føles det som at det aldri kommer til å skje. 

Gjest Hippokrates
Skrevet

Ja dere faller vel inn under fuckfriends-kategorien. 

Skal du ha kjærlighet av det må du ta initiativ til det den veien. Hvis du ikke ønsker kjærlighet, men ønsker å møtes oftere, så sier du det. Husk at han er ingen tankeleser. 

AnonymBruker
Skrevet
Cylon skrev (2 minutter siden):

Ja dere faller vel inn under fuckfriends-kategorien. 

Skal du ha kjærlighet av det må du ta initiativ til det den veien. Hvis du ikke ønsker kjærlighet, men ønsker å møtes oftere, så sier du det. Husk at han er ingen tankeleser. 

Nei han er ingen tankeleser. Men jeg vet ikke om han har noe for meg egentlig? Vi trives veldig sammen, prater om alt. Men han har en litt tøff bakgrunn med rusmidler i bildet, som gjør at jeg ikke blir helt der. Selv har jeg aldri brukt narkotika. Han ser avsolutt ikke skrøpelig ut, men levd et nokså hardt liv tidligere. 

Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei han er ingen tankeleser. Men jeg vet ikke om han har noe for meg egentlig? Vi trives veldig sammen, prater om alt. Men han har en litt tøff bakgrunn med rusmidler i bildet, som gjør at jeg ikke blir helt der. Selv har jeg aldri brukt narkotika. Han ser avsolutt ikke skrøpelig ut, men levd et nokså hardt liv tidligere. 

Noe har han for deg, iallefall. Han har tross alt sex med deg, besøker deg, tar imot besøk av deg, shopper med deg osv, og det ville han jo aldri gjort om der ikke fantes noe for deg. Kanskje han holder tilbake basert på sin egen fortid, for å skåne deg. Vet ikke. Men tror du bør ta en prat med han om tingenes tilstand, og får opp i dagen hva både du og han forventer og ønsker videre av det dere holder på med. Dere har tydelig noe uavklart i luften. På tide å finne ut hva. Sammen. 

AnonymBruker
Skrevet
Cylon skrev (2 minutter siden):

Noe har han for deg, iallefall. Han har tross alt sex med deg, besøker deg, tar imot besøk av deg, shopper med deg osv, og det ville han jo aldri gjort om der ikke fantes noe for deg. Kanskje han holder tilbake basert på sin egen fortid, for å skåne deg. Vet ikke. Men tror du bør ta en prat med han om tingenes tilstand, og får opp i dagen hva både du og han forventer og ønsker videre av det dere holder på med. Dere har tydelig noe uavklart i luften. På tide å finne ut hva. Sammen. 

Ja kan godt hende. Jeg vet han har likt meg fra dag 1... Men vanskelig å vite om det er følelser han har eller om det bare er seksuell lyst. Han er heller ikke redd for å vise meg ut til andre. Jeg sa en ironisk ting til han igår om at vi skulle finne oss hver vår utpå byen, den tygde han på lenge skal jeg si deg. 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...