Gå til innhold

Smisking og smigring på SoMe

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen her er ekstremt smiskete på SoMe. Vi bor på en mellomstor/ liten plass. 
hun skryter folk opp i skyene, og det er ikke måte på hvor fornøyd hun er med lærere og trenere osv. Hun er ikke en spesielt populær dame og hun prøver så hardt hun kan med å smigre folk hver eneste dag. 
legger folk ut bilde av barna sine er de de vakreste skatter på jord osv. 

Det er så ekstremt smisking og smigring for å bli likt at det er rett kvalmt 

Anonymkode: 92b6d...c4b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkar tenker jeg.. hun føler sikkert veldig godt på at hun ikke er likt, og prøver så hardt hun kan for å endre det.. får vondt av henne

Anonymkode: 28025...a9c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun har det kanskje ikke så godt med livet sitt da. Det er vondt å være utenfor og på en liten plass merker hun det nok ekstra godt. Joda ingen liker ryggslikkere, jeg ser den men det er da jaggu ikke det værste om det mest grusomme denne damen gjør er å skrive fine ord på some, kan ikke tenke meg at det finnes en ekstra varm plass til hun i helvete pga dette, ikke var det i Dantes dødsynder heller. Så kanskje gi dama litt slack og heller vær litt medmenneskelig ts. 

Endret av skreppamedleppa
AnonymBruker
Skrevet

Er da hyggelig at noen skriver positivt om f.eks lærere og trenere. Ser ikke noe galt i det. Hun skal da ha for å være positiv, om hun ikke er godt likt. 

Men om du kvalm av henne, så er det ingen som tvinger å lese hva hun legger ut på SoMe.

Anonymkode: ad6de...abb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (41 minutter siden):

Hun har det kanskje ikke så godt med livet sitt da. Det er vondt å være utenfor og på en liten plass merker hun det nok ekstra godt. Joda ingen liker ryggslikkere, jeg ser den men det er da jaggu ikke det værste om det mest grusomme denne damen gjør er å skrive fine ord på some, kan ikke tenke meg at det finnes en ekstra varm plass til hun i helvete pga dette, ikke var det i Dantes dødsynder heller. Så kanskje gi dama litt slack og heller vær litt medmenneskelig ts. 

Hun er ikke dårlig likt, hun er bare ikke «inn» med de folka hun vil være en del av.  
Grunnen til at folk trekker seg litt unna (tror jeg) er fordi hun er besserwisser.. hun vet alt og kan alt. Verdensmester. 
Folk flest tiltrekkes folk som er litt mer ydmyke. 
Hun er kraftig og har aldri stått noe særlig på ski.. nå kaver hun seg opp i lia på ski og legger ut «topptur» bilder.. for å være «inn» med de andre. 
elsker mye oppmerksomhet.. hun møtte veggen for noen år siden, og da gikk hun til avisa og fortalte historien sin.. da fikk hun masse likes og oppmerksomhet, og hun delte artikkelen på SoMe jevnlig i flere mnd. for å ikke bli glemt. 
Vi har barn på samme alder, da barna var små visste hun alt om barn.. som en irriterende person du helst ikke orker snakke med om barn. 
Hun vet alt om hunder også, selv om hun aldri har hatt hund. 
Hun sliter en del psykisk, og jeg skulle gjerne ha stilt opp mere for henne. Men hun har en væremåte som gjør at jeg nesten ikke klarer henne. 

Anonymkode: 92b6d...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...