Gå til innhold

Hvordan vasker du toalettet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vasker du toalettet? Hva bruker du av rengjøringsmidler, kluter etc?

Anonymkode: 6f33d...288

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker jif og dokost i doen, våt klut med jif på resten. 

Anonymkode: 06b8f...b12

Gjest Luna Llena
Skrevet

Sprayer toalettet med baderoms såpe og tørker av med våt klut, nede i toalettet bruker jeg Domestos og skrubber med dokosten nede i doen. 

AnonymBruker
Skrevet

bruker slike vaskeservietter på doen, kjøper ofte de grønne fra xtra. bruker effekt wc rens oppi skåla. Enkelt og greit. tørker over toalettet og vasken daglig.

Anonymkode: ec66b...977

• Liker 1
Skrevet

Sprayer med baderomsspray og tørker med klut. Dobørste nedi doen og bruker tannbørste med klor i kriker og kroker.

Skrevet

Ajax og vann, vasker godt over alt. Begge sider av dolokk og dosetet. Skurekrem i do. Tar det oppi først, mens jeg vasker doen. Så bruker jeg do børste oppi doen og skurer godt. Og fullføre med Ajax og vann, på do kanten og rundt og den delen der vannet kommer i fra. Denne kluten blir da sendt til vask. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke det beste for miljøet, men dovask med klor nedi do + dokost, og engangsklut på resten.

Anonymkode: 7308e...20c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sprayer med klorspray og tøtker av med tørkerull. Og bruker wc klor gel i doen.

Anonymkode: 2f6b3...e25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg sprayer med klorspray og tøtker av med tørkerull. Og bruker wc klor gel i doen.

Anonymkode: 2f6b3...e25

Bruker du ikke vaskemiddel? 

Anonymkode: 57f53...212

AnonymBruker
Skrevet

Bruker tunga. Neida, jeg ber kona om å gjøre det.

Anonymkode: ee3db...fa4

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker tunga. Neida, jeg ber kona om å gjøre det.

Med tunga?

Jeg spyler først vekk støv, for sluket er redd ved siden av. Plukker opp støv med dopapir, og kaster i søpla. Sprayer på baderomsspray, og lar det virke et par minutter. Vasker deretter med siffonklut fra Biltema, og bruker dobørsten i do. Spyler rent etter det

AnonymBruker
Skrevet
Ginavn skrev (2 minutter siden):

Med tunga?

Helst ikke, da hadde vært ganske ekkelt å få kjeppen sugd av henne senere på kvelden.

AnonymBruker
Skrevet

Sprayer klor på toppen av toalettet, samt toalettringer - over og under, og selve skålen. Tørker av med papir som jeg så skyller ned. Bruker aldri klut, det synes jeg er ekkelt. Nedi toalettet bruker jeg toalettskyll med klorin og lar stå litt og bruker dobørsten tilslutt. Skyller dobørsten når jeg skyller ned klorinen osv. Sprayer dobørsten med klorin, og legger en liten dæsj klorin i  dobørsteholderen før jeg setter den oppi igjen. 

Anonymkode: af4ed...cef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Bruker du ikke vaskemiddel? 

Vaskemiddel i tillegg til klorin? Klorin tar alt av bakterier og drit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
NinaLisa skrev (På 6.6.2022 den 4.33):

Sprayer med baderomsspray og tørker med klut. Dobørste nedi doen og bruker tannbørste med klor i kriker og kroker.

Det hender det jeg gjør også med tannbørster. Gamle tannbørster vel å merke :Nikke:

Anonymkode: 89bdd...d65

Skrevet

Det er ikke vits å vaske med klor nedi toalettet, håper folk slutter med dette for miljøets skyld.

Ellers vasker jeg med baderomsspray og toalettrens fra Änglamark. Bruker klor på utsatte steder innimellom.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vasker over med en godt vætet klut med sprit. Vodka el. Det må alkohol til for å drepe bakteriene 

Anonymkode: 86c71...eeb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.6.2022 den 11.57):

Vaskemiddel i tillegg til klorin? Klorin tar alt av bakterier og drit. 

niks det er feil. Klorin desinfiserer men det tar hverken fett eller kalk. Så da desinfiserer du egentlig smusset, du har rent smuss . 

AnonymBruker
Skrevet
Ginavn skrev (På 10.6.2022 den 11.53):

Med tunga?

Jeg spyler først vekk støv, for sluket er redd ved siden av. Plukker opp støv med dopapir, og kaster i søpla. Sprayer på baderomsspray, og lar det virke et par minutter. Vasker deretter med siffonklut fra Biltema, og bruker dobørsten i do. Spyler rent etter det

Har du prøvd med en tørr mikrofiberklut i stedet? 

Anonymkode: f09db...3a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Inni jif eller Domesto og skrubber med dobørsten. Setet, lokk, under ringen etc, spray jif og tørker med tørkepapir

Anonymkode: 8bcaa...c8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...