AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Synes det er mye tabu her, som kvinner flest holder på med. Jenter er horer om de ligger med "mange". Jeg er 29år, glad i sex. Liker godt å ha sex uten forhold, slipper meg mer løs. Så finner rett som det er noen å ha sex med via nett eller på tinder. Ofte blir det samme i lange perioder, men spennende med nye partnere. Unner meg sexen Livet er for kort til å være sexløs som single. Anonymkode: fd3dd...80d 13 2 3
Hr. Aktiv Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er mye tabu her, som kvinner flest holder på med. Jenter er horer om de ligger med "mange". Jeg er 29år, glad i sex. Liker godt å ha sex uten forhold, slipper meg mer løs. Så finner rett som det er noen å ha sex med via nett eller på tinder. Ofte blir det samme i lange perioder, men spennende med nye partnere. Unner meg sexen Livet er for kort til å være sexløs som single. Anonymkode: fd3dd...80d Er det tabu? Kjenner flere som sikkert har hatt flere hundre, men føler ikke de har noe stempel på seg. De har ingen sjanse på meg riktignok, men det står menn i kø slik at de lider ikke noe nød. Er du kjedelig sammen med partneren etter som du velger å bare slå deg løs med random menn? 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Hva er tabu? Det må jo være forståelse for at folk er forskjellige. Noen single kvinner har behov for sex, mens noen single kvinner har ikke behov for sex. Jeg er en av sistnevnte. Anonymkode: 1937f...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Er dette tabu? Tror du er 50 år på etterskudd her. Anonymkode: 64570...451 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er tabu? Det må jo være forståelse for at folk er forskjellige. Noen single kvinner har behov for sex, mens noen single kvinner har ikke behov for sex. Jeg er en av sistnevnte. Anonymkode: 1937f...b8b Nei, det er ganske mye hets her av kvinner som har ligget med flere enn sånn 5 stk. At de er kun gode for å ligge med men ikke noe seriøst. Mens menn som ligger rundt er selvfølgelig hedersmenn. Anonymkode: 2a3ee...154 9
Gjest Made4u Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Vil absolutt ikke anbefaler hunnkjønn å ha en livsførsel som sender signaler om en umoralsk livsstil, det ville jo være å sparke seg selv i foten. Klart damer som ansees å være lett på tråden, de sees ikke som godt kjærestemateriale, snarere tvert imot noen å styre unna. Det kan ikke være i en single kvinne sin interesse, i alle fall ikke dersom hun vil komme seg ut av singeltilværelsen. Og hvorfor etterstrebe å skulle bli sett ned på heller enn opp til, klart også de som har sex med løse tøser, at de ser ned på dem og har mindre respekt for dem. Og det legger flyfiller opp til selv når de er løslumpne.
Gjest Made4u Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er tabu? Det må jo være forståelse for at folk er forskjellige. Noen single kvinner har behov for sex, mens noen single kvinner har ikke behov for sex. Jeg er en av sistnevnte. Anonymkode: 1937f...b8b De nedverdiger seg selv, kan ikke se annet enn at en slik livsførsel, det er et psykisk problem. Men ja, noen damer setter seg i den situasjonen igjen og igjen, og er dem som sees med minst respekt av samtlige (og det er den nedverdigelsen de søker mot tror jeg, og forsterker ytterligere ved å dumme seg ut igjen og igjen.)
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, det er ganske mye hets her av kvinner som har ligget med flere enn sånn 5 stk. At de er kun gode for å ligge med men ikke noe seriøst. Mens menn som ligger rundt er selvfølgelig hedersmenn. Anonymkode: 2a3ee...154 Det er da ingen som sier det ikke er lov å ligge rundt? Mange synes det er uattraktivt, men det må de jo nestem få lov til. Dette blir jo som å si at menn ikke får lov å være lave, fordi kvinner synes det er uattraktivt Anonymkode: 27088...b43 4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er da ingen som sier det ikke er lov å ligge rundt? Mange synes det er uattraktivt, men det må de jo nestem få lov til. Dette blir jo som å si at menn ikke får lov å være lave, fordi kvinner synes det er uattraktivt Anonymkode: 27088...b43 Jo. De blir jo dømt på helt andre standarder enn menn. Da er det jo ikke "lov". Anonymkode: 2a3ee...154 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 For all del, er bare å pule rundt. Men jeg er ikke interessert i å ha et forhold ned en sånn dame. Rødt flagg sier jeg bare. Anonymkode: 1b7f8...85b 4 4
Vimsepims Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 Jeg synes ikke antall sexpartnere burde være et tema i det hele tatt. Det er mer interessant med evnen til å gjennomføre og å forplikte seg. Funker vedkommende i forhold? Har vedkommende fullført en utdannelse? Klarer vedkommende å holde på en jobb? Det er ting av betydning, ikke om man har knullet litt rundt eller ei... 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 Made4u skrev (15 minutter siden): Vil absolutt ikke anbefaler hunnkjønn å ha en livsførsel som sender signaler om en umoralsk livsstil, det ville jo være å sparke seg selv i foten. Klart damer som ansees å være lett på tråden, de sees ikke som godt kjærestemateriale, snarere tvert imot noen å styre unna. Det kan ikke være i en single kvinne sin interesse, i alle fall ikke dersom hun vil komme seg ut av singeltilværelsen. Og hvorfor etterstrebe å skulle bli sett ned på heller enn opp til, klart også de som har sex med løse tøser, at de ser ned på dem og har mindre respekt for dem. Og det legger flyfiller opp til selv når de er løslumpne. Spørsmål: Hva er det verste en kvinne kan gjøre; denge mannen sin eller pule rundt? Anonymkode: de5d6...810 4
Diskusjon69 Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Synes det er mye tabu her, som kvinner flest holder på med. Jenter er horer om de ligger med "mange". Jeg er 29år, glad i sex. Liker godt å ha sex uten forhold, slipper meg mer løs. Så finner rett som det er noen å ha sex med via nett eller på tinder. Ofte blir det samme i lange perioder, men spennende med nye partnere. Unner meg sexen Livet er for kort til å være sexløs som single. Anonymkode: fd3dd...80d Kvinner kan ligge med så mange de vil for min del, men de må også godta at jeg da ikke er interessert i dem for noe seriøst. Endret 5. juni 2022 av Fridiskusjon.no 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Jo. De blir jo dømt på helt andre standarder enn menn. Da er det jo ikke "lov". Anonymkode: 2a3ee...154 Lave menn blir dømt etter andre standarder enn lave kvinner. Da er det jo ikke "lov" for menn å være lave Anonymkode: 27088...b43 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For all del, er bare å pule rundt. Men jeg er ikke interessert i å ha et forhold ned en sånn dame. Rødt flagg sier jeg bare. Anonymkode: 1b7f8...85b Grei nok preferanse det, så lenge du har samme standard for deg selv. Anonymkode: 2a3ee...154 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lave menn blir dømt etter andre standarder enn lave kvinner. Da er det jo ikke "lov" for menn å være lave Anonymkode: 27088...b43 Bør ikke sammenlignes. Man blir ikke sett på som umoralsk og ødelagt om man er lav. Anonymkode: 2a3ee...154 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 Ja det er nærmest litt morsomt hvordan menn vil ha de dydige kvinner. Så kommer de sammen med dem og klager på at kvinner som ikke har vært så seksuelle av seg ikke er særlig seksuelle av seg. Man skal passe seg for hva man ber om, for man kan få det. 🤣 Anonymkode: b3e63...980 17
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 Må vel legge til at alle menn heldigvis ikke er slik. Min kjære har aldri engang spurt om hvor mange jeg har hatt sex med, men er veldig fornøyd med å ha en kvinne som er veldig seksuell av seg. Jeg burde skrevet noen menn i innlegget over. Anonymkode: b3e63...980 5 2
Gjest Made4u Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørsmål: Hva er det verste en kvinne kan gjøre; denge mannen sin eller pule rundt? Anonymkode: de5d6...810 Vannvittige alternativer du kommer med da, selv ville jeg ikke hatt ei som gjør noen av delene. Men greit nok, om de to er et valg så er det bedre at hun slår til meg heller enn å ha sex med gud og hvermann. La meg si det slik, jeg kunne levd med ei som mistet besinnelsen en gang, men ei som er utro er totalt uaktuelt. Så det siste anser jeg som verre, ei løs tøyte vil jeg aldri ha...
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Skrevet 5. juni 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Grei nok preferanse det, så lenge du har samme standard for deg selv. Anonymkode: 2a3ee...154 Så det du sier er at lave kvinner ikke har lov til å ha preferanse for høye menn? Eller mener du egentlig at det kun er kvinner som har lov til å ha preferanser. Uansett synes jeg og mange andre det er uattraktivt å ligge rundt. Men hva så? Det er ikke ditt problem, og heller ikke noe du har noe med Anonymkode: 27088...b43 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå