Gå til innhold

Hvorfor er damer ikke interesserte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var klassen kule gutt på ugdskole + vgs, dro damer som det passa meg. I dag er jeg 29, har ingen utdannelse, jobber som servitør, drar tidvis fremdeles damer når jeg på byen, men det blir aldri langvarige forhold. Jeg savner et langvarig forhold, men får det ikke, og blir ekstra frustrert nårjeg ser nerder fra skolen som har fate forhold til nydelige blondiner og egen leilighet på Frogner, mens jeg fortsatt får penger fra foreldrene mine til mat.

Anonymkode: c355b...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var klassen kule gutt på ugdskole + vgs, dro damer som det passa meg. I dag er jeg 29, har ingen utdannelse, jobber som servitør, drar tidvis fremdeles damer når jeg på byen, men det blir aldri langvarige forhold. Jeg savner et langvarig forhold, men får det ikke, og blir ekstra frustrert nårjeg ser nerder fra skolen som har fate forhold til nydelige blondiner og egen leilighet på Frogner, mens jeg fortsatt får penger fra foreldrene mine til mat.

Senke kravene litt kanskje? 

AnonymBruker
Skrevet

Når damer blir voksne ser de ofte etter andre enn klassens "Don Juang".

Da er gjerne utdannelse, økonomi osv mer interessant enn han som endte opp med en dårlig betalt servitør.

Anonymkode: f7006...d9b

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å troll.

Anonymkode: ee43c...312

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Er dette troll, en nerd som håper noen skal bekrefte det han håper skjer i fremtiden eller en genuin idiot som ikke skjønner  hvordan verden henger sammen? 

Anonymkode: d544d...d52

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan ikke stemme. De som var kule på skolen klarer seg bra og har selvtillit i voksen alder. De som ble mobbet ender ofte på nav. Det er fakta. 

Anonymkode: ed302...e1f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette kan ikke stemme. De som var kule på skolen klarer seg bra og har selvtillit i voksen alder. De som ble mobbet ender ofte på nav. Det er fakta. 

sånn er det å leve i en ond verden, men det er helt sant. Spot on!

AnonymBruker
Skrevet

Fra min klasse på barneskolen er det faktisk nesten helt omvendt 😅

Anonymkode: 5f530...36b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjelder vel det samme for dere menn som for kvinner, de som ligger rundt er grei å ha til sex men ikke noe å satse på til fast forhold og danne  familie med 🤣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Troll. 

Anonymkode: 67503...8d1

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du retter opp norsken så får du deg dame du å

Anonymkode: f0f94...0ae

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får skaffe deg fagbrev, da. 

Anonymkode: 18ec1...2bf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du retter opp norsken så får du deg dame du å

Anonymkode: f0f94...0ae

Å hva for noe?  Kanskje dere bør gå sammen om norsken?

Anonymkode: b053d...699

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 18.21):

Slik ble det med meg. Ble mobbet og hadde lærevansker, språkvansker,dyselski og har og en hjerneskade antagelig etter slag mot hodet som et lite barn hjemme. Mor var psykisk forstyrret og mange i familien var dysfunksjonelle. Er idag misunnelig på de som klarte utdannels, jobb og leilighet. Selv er jeg uføretrygdet, singel og fattig. Å være singel er det minste problemet.  Å være fattig og ha dårlige bofohold fordi jeg må leie dyrt og ikke kan kjøpe er verst.

Anonymkode: c7f01...513

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1/10 trollepoeng

Anonymkode: 27538...1a9

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og hatefullt innhold, og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/5/2022 at 6:01 PM, Mamasitas said:

Senke kravene litt kanskje? 

Problemet er jo ikke at han må senke kravene. Men at damer må senke kravene, og ikke bare jage etter de samme 0,5% av mennene alle jenter vil ha. For å se klage over at menn er idioter.

Anonymkode: 2f3f4...fd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2022 den 20.44):

Slik ble det med meg. Ble mobbet og hadde lærevansker, språkvansker,dyselski og har og en hjerneskade antagelig etter slag mot hodet som et lite barn hjemme. Mor var psykisk forstyrret og mange i familien var dysfunksjonelle. Er idag misunnelig på de som klarte utdannels, jobb og leilighet. Selv er jeg uføretrygdet, singel og fattig. Å være singel er det minste problemet.  Å være fattig og ha dårlige bofohold fordi jeg må leie dyrt og ikke kan kjøpe er verst.

Anonymkode: c7f01...513

Rart hvor slemme mennesker kan være mot mennesker. Jeg kjenner meg igjen økonomiske delen, har alltid vært pengedum og har mye gjeld og anmerkninger, så ikke noe lån eller lignende. Jeg syter ikke, jeg vet det er min egen feil, jeg skylder ikke på noe. Det jeg skal fram til, er den følelsen at man ikke har mulighet til og kjøpe leilighet, hus, bil. Den er jævli tung. Pluss alle tankene om gjeld. Jeg har blitt sinnsykt mere introvert de siste årene, er mest hjemme, inne. Nærvøs for og gå på butikken og ta telefonen. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for og komme meg videre. Om noen har tips er det bare og komme med de

Anonymkode: b3c33...fe4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 18.00):

Selvom du var kul på vgs betyr det ikke at du er kul i det voksne livet. Å de som du omtaler som nerder på vgs har blitt suksessfulle i det voksne livet med pene damer.

Anonymkode: fdd6d...bd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 18.21):

Er veldig mange kjendiser som har blitt mobbet. Bare for man har blitt mobbet betyr ikke man havner på nav. Det kan gi noen motivasjon til å bevise det motsatte.

Mange av de største kjendisene har blitt mobbet.

Jessica Alba, Angelina Jolie, Megan Fox, Eminem, Lady Gaga, Robert Pattinson, Ariana Grande, Rihanna, Cindy Craford, Tom Cruise og dette er bare en liten del av alle kjendisene som har blitt mobbet.

Anonymkode: fdd6d...bd7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...