Gjest Lilleulv Skrevet 11. november 2005 #1 Skrevet 11. november 2005 Server Error in '/SKBSECURE' Application. får jeg bare... dette er jo krise, mååå overføre penger i dag. urk. noen som har samme problem, eller er det noe jeg kan gjøre?
Gjest Lilleulv Skrevet 11. november 2005 #3 Skrevet 11. november 2005 Ringe kontofonen.. =) ← blæh, amish......
Superlammet Skrevet 11. november 2005 #4 Skrevet 11. november 2005 Ja veit, men de snakka noe om no problemer der, skjønner du..
moka Skrevet 11. november 2005 #6 Skrevet 11. november 2005 hvordan er det å være kunde i den banken?
Litt Lost Skrevet 11. november 2005 #7 Skrevet 11. november 2005 hvordan er det å være kunde i den banken? ← lovely! Hver måned får jeg nå inn rundt 30-40 kroner i renter. Har aldri sett det på andre kontoer før, da det har røket opp i gebyrer. Da jeg startet konto og renten var høy hadde jeg renteinntekter på over 100 kroner pr mnd. I tillegg er den enkel og oversiktlig og jeg slipper unødvendige kontoutskrifter i posten hver mnd.
moka Skrevet 11. november 2005 #8 Skrevet 11. november 2005 oki. vurderer å bli kunde nemlig. spørs bare med lån... har nemlig lån, om det koster å flytte det. betaler 2 kr hver gang jeg drar kortet, tar ut penger i minibank. blir fort penger det. er vel unødvendig å si at kortet mitt blir brukt minst mulig...
Litt Lost Skrevet 11. november 2005 #9 Skrevet 11. november 2005 Vet ikke om det koster å flytte lånet. Men spm er om skandiabanken vil la deg ha det lånet hos dem. De krever veldig stor sikkerhet hos sine lånekunder. Jeg ville ikke fått boliglån hos dem og fikk heller ikke billån med min inntekt på 350 000 og egenandel på 20 000 (søkte om 60 000). Grunnen til det vet jeg ikke da jeg bare brukte skjema og fikk svar på minuttet, men kan tenke meg at de ikke hadde tall på inntekt da jeg nettopp hadde begynt i jobben. Sambo kvalifiserte til billån, da hadde han egenandel på 50 000. Boliglån kunne vi fått, men bare 2,1 og vi trengte 2,5, noe vi fikk i annen bank.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. november 2005 #10 Skrevet 11. november 2005 hvordan er det å være kunde i den banken? ← veldig fornøyd jeg
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #11 Skrevet 12. november 2005 Vet ikke om det koster å flytte lånet. Men spm er om skandiabanken vil la deg ha det lånet hos dem. De krever veldig stor sikkerhet hos sine lånekunder. Jeg ville ikke fått boliglån hos dem og fikk heller ikke billån med min inntekt på 350 000 og egenandel på 20 000 (søkte om 60 000). Grunnen til det vet jeg ikke da jeg bare brukte skjema og fikk svar på minuttet, men kan tenke meg at de ikke hadde tall på inntekt da jeg nettopp hadde begynt i jobben. Sambo kvalifiserte til billån, da hadde han egenandel på 50 000. Boliglån kunne vi fått, men bare 2,1 og vi trengte 2,5, noe vi fikk i annen bank. ← takk for svar. jeg sendte forespørsel, så får vi se. kan jo bare ha det lånet i en annen bank oxo. det somm irriterer meg nå er når jeg bruker kortet.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2005 #12 Skrevet 12. november 2005 Vi har Skandiabanken men lån i Postbanken. Skandiabanken brukes som "bruksbank", sparer enormt på det. Mannen får lønna inn i Postbanken pga lånet trekkes fra hans konto der, så overfører han fast sum til kontoen sin i Skandiabanken som han handler med. Så "moka" du trenger ikke flytte alt, bare opprett konto i Skandiabanken i tillegg og lag deg fast overføring dit hver måned. Du sparer masse på det.
Midnattsol Skrevet 12. november 2005 #13 Skrevet 12. november 2005 Hadde også problemer i går men det gikk fint i dag. Er kjempefornøyd, jeg.
moka Skrevet 13. november 2005 #14 Skrevet 13. november 2005 Vi har Skandiabanken men lån i Postbanken. Skandiabanken brukes som "bruksbank", sparer enormt på det. Mannen får lønna inn i Postbanken pga lånet trekkes fra hans konto der, så overfører han fast sum til kontoen sin i Skandiabanken som han handler med. Så "moka" du trenger ikke flytte alt, bare opprett konto i Skandiabanken i tillegg og lag deg fast overføring dit hver måned. Du sparer masse på det. ← oki. vurderer dette sterkt nå ja. kunne få flytte over lånet om jeg ville. hadde vært greit å hatt alt på et sted. får tenke litt mer på det. snakke litt med sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå