AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Del Skrevet 5. juni 2022 Fikk en sovemedisin igår kveld av ei venninne, aner ikke hvorfor jeg i det hele tatt tok den. Sov godt gjennom natten. Idag har jeg bare vært så trøtt og uopplagt. Er det pga sovepilla? Anonymkode: fdf45...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Ikke ta andres medisiner som er utskrevet av deres lege. Skjerpings. Ja det er vanlig. Kalles hangover. Du hadde fått beskjed om det om du hadde fått det utskrevet av din egen lege. Anonymkode: 38db8...49a 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 Ja det er derfor - man kan få hangover hvis man tar større dose enn man trenger. Anonymkode: b72af...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke ta andres medisiner som er utskrevet av deres lege. Skjerpings. Ja det er vanlig. Kalles hangover. Du hadde fått beskjed om det om du hadde fått det utskrevet av din egen lege. Anonymkode: 38db8...49a Ja det er skjerpings, dumt og alt det der. Men gjort er gjort og spist er spist. Jeg var litt småfull itillegg. Hadde noi ikke tatt den om jeg var edru. Håper ikke det er farlig, da. Anonymkode: fdf45...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Del Skrevet 5. juni 2022 Hva er « sovepille»? Noen medisiner får en hang over av ja, og det står i pakkevedlegget du selvsagt ikke leste. Så smart gjort. Anonymkode: cf0a6...789 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Del Skrevet 5. juni 2022 Det kan være veldig farlig å ta sovemedisiner sammen med alkohol. Dette må du ikke gjøre igjen. Anonymkode: 4334d...9e0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det er skjerpings, dumt og alt det der. Men gjort er gjort og spist er spist. Jeg var litt småfull itillegg. Hadde noi ikke tatt den om jeg var edru. Håper ikke det er farlig, da. Anonymkode: fdf45...c42 Det er nok ikke farlig, men det kunne ha vært det. Blandet med alkohol gir det gjerne ekstra effekt og bieffekt, men du aner ikke hva du tok? Bare nysgjerrig… hvordan fikk dere ideen om at du skulle ta denne pillen? 😅 Anonymkode: cf0a6...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er nok ikke farlig, men det kunne ha vært det. Blandet med alkohol gir det gjerne ekstra effekt og bieffekt, men du aner ikke hva du tok? Bare nysgjerrig… hvordan fikk dere ideen om at du skulle ta denne pillen? 😅 Anonymkode: cf0a6...789 Aner ikke hva den het. Sa jeg venninne? Jeg mente en venn/kollega av meg😄 Det var en oransj pille iallefall, han sa det var en mild utgave. Kanskje han skulle ha, så spurte han likegodt meg også. Jeg frøs veldig på natta plutselig. Gikk fort over og idag har jeg bare en hjerne som sover, virker det som. Anonymkode: fdf45...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja det er skjerpings, dumt og alt det der. Men gjort er gjort og spist er spist. Jeg var litt småfull itillegg. Hadde noi ikke tatt den om jeg var edru. Håper ikke det er farlig, da. Anonymkode: fdf45...c42 Når du gjør så dumme ting så burde du kanskje forstå at du ikke er moden nok til å drikke alkohol. Det hadde stått i pakningsvedlegget om du må være forsiktig med alkohol eller ikke. Sovetabletter er så mangt. Har du ei venninne som gir deg noe som kan ta livet av deg, så burde du kanskje tenke over om hun er ei venninne du ønsker å ha i livet ditt. Tror du hun tar piller hun kan dø av daglig, som er skrevet ut av en lege? Anonymkode: 38db8...49a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aner ikke hva den het. Sa jeg venninne? Jeg mente en venn/kollega av meg😄 Det var en oransj pille iallefall, han sa det var en mild utgave. Kanskje han skulle ha, så spurte han likegodt meg også. Jeg frøs veldig på natta plutselig. Gikk fort over og idag har jeg bare en hjerne som sover, virker det som. Anonymkode: fdf45...c42 Du er vel ikke sår nedentil også? Vanlig bivirkning av oransje sovepiller... Anonymkode: af3e9...49a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er vel ikke sår nedentil også? Vanlig bivirkning av oransje sovepiller... Anonymkode: af3e9...49a Nei. Tenker du på at jeg har blitt seksuelt dullet med? Jeg var ikke så sløv. Våknet litt men sovnet veldig fort igjen . Anonymkode: fdf45...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Del Skrevet 5. juni 2022 Tenker du har fått quetiapin, de er oransje (mulig jeg husker feil). Jeg fikk iallefall antipsykotika for søvn av legen og de var oransje og gav tidenes Hangover så jeg brukte de kun noen få ganger før jeg sa ifra om at det ikke fungerte for meg. Aldri aldri ta imot "denne sover du godt på" eller "denne tar smerter" piller fra andre. Generelt ingen medisiner skal gå fra en hånd til en annen. Anonymkode: 26d56...8a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 5. juni 2022 #13 Del Skrevet 5. juni 2022 I all verden... du må da ikke ta piller du ikke vet hva er! Og i allefall ikke fra en mann på fest! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #14 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker du har fått quetiapin, de er oransje (mulig jeg husker feil). Jeg fikk iallefall antipsykotika for søvn av legen og de var oransje og gav tidenes Hangover så jeg brukte de kun noen få ganger før jeg sa ifra om at det ikke fungerte for meg. Aldri aldri ta imot "denne sover du godt på" eller "denne tar smerter" piller fra andre. Generelt ingen medisiner skal gå fra en hånd til en annen. Anonymkode: 26d56...8a7 Blir litt dumt å spekulere i hvilken tablett. Siden det er flere som har oransjfarge, slik som zoplicone for eksempel. Det er mange andre type tabletter som skrives ut for søvn, som ikke er søvntabletter. Slik som antidepressiva eller allergitabletter. Ofte så er det bivirkning og ikke virkning som er årsaken til at man får diverse piller. Anonymkode: 38db8...49a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker du har fått quetiapin, de er oransje (mulig jeg husker feil). Jeg fikk iallefall antipsykotika for søvn av legen og de var oransje og gav tidenes Hangover så jeg brukte de kun noen få ganger før jeg sa ifra om at det ikke fungerte for meg. Aldri aldri ta imot "denne sover du godt på" eller "denne tar smerter" piller fra andre. Generelt ingen medisiner skal gå fra en hånd til en annen. Anonymkode: 26d56...8a7 Nei jeg vet og det var fryktelig dumt. Ville bard forhøre meg her om dette var farlig. Gjør det aldri igjen. Anonymkode: fdf45...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 5. juni 2022 #16 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja det er skjerpings, dumt og alt det der. Men gjort er gjort og spist er spist. Jeg var litt småfull itillegg. Hadde noi ikke tatt den om jeg var edru. Håper ikke det er farlig, da. Anonymkode: fdf45...c42 Du var full og tok spvemedisin? Håper du er klar over at slik medisin ikke skal blandes med alkohol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det er skjerpings, dumt og alt det der. Men gjort er gjort og spist er spist. Jeg var litt småfull itillegg. Hadde noi ikke tatt den om jeg var edru. Håper ikke det er farlig, da. Anonymkode: fdf45...c42 Ikke bare tok noen medisiner uten å vite hva det var du blandet også piller med alkohol? Dette er da vitterlig allmennkunnskap Anonymkode: 53714...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #18 Del Skrevet 5. juni 2022 Ta det rolig. Hvis du ikke har sovnet av svarene her, legger du deg og sover til i morgen og all medisin er ut av systemet. Anonymkode: eefbb...139 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aner ikke hva den het. Sa jeg venninne? Jeg mente en venn/kollega av meg😄 Det var en oransj pille iallefall, han sa det var en mild utgave. Kanskje han skulle ha, så spurte han likegodt meg også. Jeg frøs veldig på natta plutselig. Gikk fort over og idag har jeg bare en hjerne som sover, virker det som. Anonymkode: fdf45...c42 Du SKREV venninne ja. Skulle dere sove da, siden dere tok « sovepille «? Sammen? En mild utgave av noe du ikke vet hva er.. du frøs på natten, tidligere skrev du at du sov godt? Anonymkode: cf0a6...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Del Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei. Tenker du på at jeg har blitt seksuelt dullet med? Jeg var ikke så sløv. Våknet litt men sovnet veldig fort igjen . Anonymkode: fdf45...c42 Veldig vanskelig og skjønne hvilket motiv din kollega hadde med og gi deg en orange pille når dere drakk, hvis det ikke var for og utnytte deg på noen måte. Du kan jo spørre på tirsdag hva det var du fikk i deg da. Anonymkode: cf0a6...789 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå