Gå til innhold

Snøfreser før bryllup, hvilken prioritering er det!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i snart 10 år, men samboeren min nekter å gifte seg før han har fått kjøpt seg en svær snøfreser! Hvordan i alle verden skal jeg tolke denne prioriteringen!?

Anonymkode: 79a0a...17d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han gidder ikke å måke snø mer. 

Du kan jo eventuelt tilby deg å overta den manuelle måkingen? 

Anonymkode: 73c80...996

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har vært sammen i snart 10 år, men samboeren min nekter å gifte seg før han har fått kjøpt seg en svær snøfreser! Hvordan i alle verden skal jeg tolke denne prioriteringen!?

Spør han da vel.. Så får du svar.. 

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig - synes som en fornuftig prioritering av penger hvis dere bor et sted med mye snø

Anonymkode: 90eb6...8cc

• Liker 6
Gjest Hippokrates
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Haha! Den var god. Høres ut som om at han har funnet seg en unnskyldning for å utsette bryllupet lengst mulig. Er du sikker på at han i det hele tatt vil gifte seg?

AnonymBruker
Skrevet

Dere kan ønske dere snøfreser i bryllupsgave si. 

Anonymkode: 57724...700

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laaang innkjørsel og vond rygg, så jeg skjønner prioriteringen. 

Anonymkode: d28d1...5ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden har du ikke kjøpt den snøfreseren til han? Er du ikke interessert i verken følelsene hans eller i å gifte deg? Dette er et ikke-problem med en svært enkel løsning.

Mulig han går med på å ønske seg snøfreseren i felles bryllupsgave også, og dermed gifte seg samtidig med anskaffelse av freser.

Anonymkode: 29c0d...1f9

AnonymBruker
Skrevet

En snøfreser er ikke til å kimse av.

Anonymkode: 49f3d...53c

AnonymBruker
Skrevet

En snøfreser koster hva da, 6-10 K på Biltema? Det burde da virkelig ikke utsette bryllupet på ubestemt tid.. 

Anonymkode: fe077...baa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En snøfreser koster hva da, 6-10 K på Biltema? Det burde da virkelig ikke utsette bryllupet på ubestemt tid.. 

Anonymkode: fe077...baa

En ordentlig snøfreser som virkelig funker koster lett 40k, og tro meg, vell verdt pengene. Sats på Honda og belter i stedet for hjul! 

Anonymkode: 9060a...678

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Komme hjem til jul. 

Anonymkode: 4df34...940

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke problemet, Gå og kjøp den snøfreseren i morgen da (sikkert rimelig på denne tida av året), og så er det da bare å gifte seg. Alt folk lager problemer av….

Anonymkode: 79f41...71f

Skrevet (endret)

Skjønner at han vil ha snøfreser. Men så dyre som de er så var det billigere for oss å ansette noen til å måke med gravemaskin hos oss. Slipper å gå ut også. 

Da får man råd til bryllup 🤭

ps: du kan si at det er gratis å gifte seg. Man MÅ ikke ha fest. 

Endret av Yoshi
AnonymBruker
Skrevet

Så du syntes det er en snål prioritering å ønske seg et praktisk hjelpemiddel i hverdagen før man bruker penger på en fest ? :klo: 

Anonymkode: 11e20...1be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...