AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Jeg har termin i begynnelsen av juli, og vi har kjøpt barnevogn. Hva bør babyen ligge på/i oppi barnevogna? Skal babyen ligge rett på bunnen? For meg er det naturlig at den skal ligge litt mykt - at vi f.eks. legger noen tepper oppi. Men blir ikke det veldig varmt på sommeren (selv om vogna selvsagt kun skal stå i skyggen). Hva gjør dere andre? Anonymkode: 26175...500
Milky Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Sovepose, tynn om sommeren og tykk om vinteren. Er det veldig varmt kan de bare ligge med et tynt pledd 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Jeg bruker et lammeskinn opp ned altså skinnet opp om sommeren og vinteren. Har hørt det ikke skal være for mykt. Men bruker jeg bare madrassen jeg fikk med vogna blir det for tynt da metallet kjennes gjennom madrassen. Anonymkode: 32370...9ce
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Brukte bare madrassen som fulgte med vogna. De skal ikke ligge for mykt. Anonymkode: 8d868...535
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har termin i begynnelsen av juli, og vi har kjøpt barnevogn. Hva bør babyen ligge på/i oppi barnevogna? Skal babyen ligge rett på bunnen? For meg er det naturlig at den skal ligge litt mykt - at vi f.eks. legger noen tepper oppi. Men blir ikke det veldig varmt på sommeren (selv om vogna selvsagt kun skal stå i skyggen). Hva gjør dere andre? Anonymkode: 26175...500 Alle mine tre har lagt på saueskinn hele året. Med den hårete siden opp. Anonymkode: 03831...8d0
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Her ligger baby på den lille madrassen som hører til vogna, med en gulpeklut i hodeenden (da kan vi bytte ut gulpekluten i stedet for å vaske trekket til madrassen om han gulper i vogna). Han er veldig varm av seg og hadde kokt opp om han lå på noe mer. I vinter lå han i vinterpose (født i slutten av januar), og når det ble varmt nok til at vi gikk over til dyne, lå han i en overgangsperiode oppå et tykt ullteppe. Anonymkode: 16957...c59
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Bruker et korthåret lammeskinn. Håret opp så klart. Anonymkode: caf39...2b4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 Madrass - laken - vognpose. På vinteren vinterpose og på sommeren sommerpose. Er det skikkelig sommervarmt så ligger babyen bare på underlaget til sommerposen, mens toppen glides av. Mykt og godt med disse underlagene. Anonymkode: f31ad...6c1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 De fleste vogner har jo en madrass i bunnen av bagdelen. Baby skal ikke ha for myke madrasser eller ligge oppi masse tepper.. Babysenger har også ganske fast og hard madrass det går fint for baby det Vi har hatt korthåret lammeskinn (sånn til vogn) oppå den madrassen i vogna da. Usikker på hva vi gjør nå i sommer, om det blir for varmt med det. Har ofte en gulpeklut oppi også, en stor en under hodet og overkropp til baby. Anonymkode: ae4d7...801
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 Vi har fast madrass for babyer i baggen. På den har vi et tisseunderlag, og laken. I hodeenden et lite putetrekk, og gulpeklut ved behov. Over baby har vi dyne og/eller teppe. Under baggen har vi et sammenbrettet teppe om vinteren, for å beskytte mot kulde nedenfra. Dette er bare mulig på kombivogner der baggen settes oppi sportsdelen, og du må passe på at baggen fremdeles sitter godt fast. Anonymkode: 8df62...a90
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #11 Skrevet 6. juni 2022 Har kun brukt en vognpose med en dyne inni. Anonymkode: f5f12...a59
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #12 Skrevet 6. juni 2022 Madrassen og etterhvert saueskinn. Hadde ikke behov for pose før høsten, men brukte teppe over baby Anonymkode: 72f3c...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå