Gå til innhold

Sommerferie alene. Hva skal dere gjøre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er single, og har få venner (sånn som meg😅

Hva skal dere i sommerferien? Har dere planlagt, eller tar dere det litt på sparket? 

Jeg har 4 uker ferie, og jeg har lyst til å gjøre noe, ikke bare ligge på sofaen som jeg ofte gjør i helgene. Men jeg vet ikke helt hva. Hadde vært fint med litt inspirasjon :) 

Anonymkode: 77051...fbb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enklere å hjelpe dersom du forteller litt om interessene dine.

Jeg liker for eksempel å lære om nye alle mulige slags tema og prøve nye mat. Tar derfor lett med meg kindle med bok/artikler til parken, lager noe god mat og slike ting.

Anonymkode: 1eb95...98d

Skrevet

Liker du å gå tur? Ta buss til Rjukan og gå en ule på Hardangervidda. Kanskje du treffer noen? Trenger ikke være verken hardt eller slitsomt. Du kan hå fra hytte til hytte om du ikke vil sove ute. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe og ta lappen. Styrer egen arbeidstid, så reiser utenfor fellesferien.

Anonymkode: f32a3...0d0

AnonymBruker
Skrevet

Backpacking Sør-Amerika

Anonymkode: 79304...a59

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke singel, men har mer fri om sommeren enn mannen/venner, så slenger meg likevel på med tips

Ifjor meldte jeg meg på flere ukers dagskurs/"sommerskole" innen tegning og maling- det var fantastisk! Noe å gå til hver dag, som gjør at man kommer seg opp av seng og sofa, lærer noe nytt og får møtt nye folk. Kostet litt, men var virkelig verdt det!

Anonymkode: 0e674...a2c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gjøre litt forskjellig. Har 4 uker ferie, én av ukene blir sammen med mine (voksne) barn på storbyferie et sted i Europa. En uke skal jeg være på hytta. Og resterende tar jeg litt væravhengig. Kanskje blir jeg hjemme og tar dagsturer. Eller jeg pakker telt & utstyr i bilen og kjører på lykke og fromme 😊 Mulig jeg besøker noen venner og familie som bor et stykke unna. Gleder meg 😊

Anonymkode: e8378...771

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har allerede vært i Portugal og så blir det 2 reiser til Hellas. Ulike steder. Ferie i Norge bekymrer eller mindre hjemme.

Anonymkode: 37275...146

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har allerede vært i Portugal og så blir det 2 reiser til Hellas. Ulike steder. Ferie i Norge bekymrer eller mindre hjemme.

*betyr mer*

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har planlagt å bruke halve trygda på thaimassasje i sommer. 

Anonymkode: 38f31...4be

AnonymBruker
Skrevet

Noen forslag:
- Reise rundt og besøke familie og de venner du evt har
- Gruppereiser: vin, sport, hiking, rundreiser osv
- Bestille deg en tur fly & hotell til en by
- Charter

Anonymkode: 83184...242

Gjest AprilRyan
Skrevet

Det blir ikke noen voldsom tur i år på grunn av økonomien, men jeg har bestilt en liten tur til utlandet som jeg skal dra på alene.

Utenom det er jeg litt usikker på hva jeg skal. Håper det blir perioder med litt bra vær. Det kan være litt ustabilt her, men om det blir bra vær eller ok vær så er det mer fristende å dra på dagstur en eller annen plass. Tenker at det da også går an å dra i parken eller kanskje jeg får med meg venninne på grilling og sånt. Tur går det også an å gå selv om det ikke er min favoritt egentlig.

Ellers har jeg tenkt på kjedelige ting som å rydde og ordne i leiligheten. Fikse litt utenfor her osv, men det er ikke ting som frister hver dag akkurat :P

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 17.14):

Dere som er single, og har få venner (sånn som meg😅

Hva skal dere i sommerferien? Har dere planlagt, eller tar dere det litt på sparket? 

Jeg har 4 uker ferie, og jeg har lyst til å gjøre noe, ikke bare ligge på sofaen som jeg ofte gjør i helgene. Men jeg vet ikke helt hva. Hadde vært fint med litt inspirasjon :) 

Anonymkode: 77051...fbb

Kor i Norge bur du, TS? 

Anonymkode: fbad1...756

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drar til en europeisk hovedstad i 5 dager. Har booket Airbnb så jeg kan spise middag hjemme, syns det er lettere å spise lunsj ute alene enn middag. 

Anonymkode: 2a2ea...492

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Melder meg også inn her. Han jeg dater / er sammen med skal ha barn i tre uker (planlagt før han traff meg). Vår relasjon er nokså ny så det er ikke naturlig at jeg reiser med dem enda.

Er også litt i villrede over hva jeg skal finne på. Redd jeg kommer til å sitte mye for meg selv hjemme. Har ikke så mange venner heller. 

Skal ha tre uker fri. Føler det er litt stusselige å sitte hjemme i tre uker.

Anonymkode: ee734...6ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på storbyferie 5 dager alene😊ellers blir det fjellturer hjemme, besøke litt familie, beise veranda mm. Skal alltids få tiden til å gå. I dag er jeg så gammel at jeg trives i eget selskap. Heldigvis. Har ikke alltid vært sånn. Opplever til tider nedlatende kommentarer om jeg spiser ute alene, går på kino eller annet. Trøster meg selv med at de som sutrer sånn sliter mer-siden de ikke liker eget selskap😂

Anonymkode: 51989...ddb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal 3 uker til Thailand. Slappe av, spise digg mat og bli kjent med folk. 

Anonymkode: 55207...9ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være hjemme og gå «ti på topp» turer i mitt nærområde. Man sjekker inn på turmålet på en app. Ekstremt vanedannende. Må spare feriepenger og skattepenger til oppussing av bad i år. 

Anonymkode: 3f0cb...435

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...