Gå til innhold

Menn som kjører sakte forbi for å glane

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva faen skjer med mannfolk som kjører sakte ved siden av meg og glaner på rumpa mi når jeg går ute? Kjørte en politibil bak meg uten at jeg visste det var dem før de kjørte ved siden av meg. Satt to idioter inni bilen og nistirret på rumpa. Han i passasjersetet datt nesten oppi fanget på han som kjørte for å glane. De får meg ikke akkurat til å føle meg trygg når de er like ekle og perverse.

Anonymkode: 56d6d...630

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Politimenn er vel griser akkurat som andre menn?

Anonymkode: 488c1...a0e

AnonymBruker
Skrevet

Selv en gris i drakt er en gris. 

Anonymkode: a1224...33d

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet

Så deg tidligere i dag da jeg var ute å kjørte, kjørte bare fort forbi, er ikke interessert i se på din rompe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva faen skjer med mannfolk som kjører sakte ved siden av meg og glaner på rumpa mi når jeg går ute? Kjørte en politibil bak meg uten at jeg visste det var dem før de kjørte ved siden av meg. Satt to idioter inni bilen og nistirret på rumpa. Han i passasjersetet datt nesten oppi fanget på han som kjørte for å glane. De får meg ikke akkurat til å føle meg trygg når de er like ekle og perverse.

Går du med små trange klær og solen skinner så desverre vil folk glo. Dekke deg mer til da.. Men ja det er ikke noe hyggelig. Men ikke lett å la være når folk går fra eskimo klær til ingenting .

Anonymkode: d97f5...2e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Går du med små trange klær og solen skinner så desverre vil folk glo. Dekke deg mer til da.. Men ja det er ikke noe hyggelig. Men ikke lett å la være når folk går fra eskimo klær til ingenting .

Det er ikke så vanskelig å oppføre seg normalt 

Anonymkode: 8ded4...f1f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke så vanskelig å oppføre seg normalt 

Anonymkode: 8ded4...f1f

No er jeg selv en dame da, og skjønner problemet. Men forstår og at det ikke er lett å la vær!

AnonymBruker
Skrevet

Sånn kan det gå når man raver rundt i stringtrusen og vrikker på røven 

Anonymkode: 56c41...813

• Liker 4
Skrevet
On 6/5/2022 at 4:18 PM, AnonymBruker said:

Spørs jo hva du går kledd i, men om du er pen, har pen rumpe og er er kledd sexy... hva tror du vil skje? Menn ønsker å ha sex med deg og de fleste av dem vil ikke klare å la være å i det minste få ta en titt. Slutt å gå kledd sånn du gjør om det plager deg, hva er engang vitsen om du ikke liker oppmerksomheten du får? Mange av disse vil senere  runke mens de fantaserer om deg, det plager deg vel også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker du at vi bruker sykkel isteden når vi glaner?

Anonymkode: d576c...14a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 16.18):

Det er verre med svære patter. Når jeg er ute å jogger eller går, hopper puppene mine opp og ned. I tillegg er brystvortene stive. Ja, jeg bruker sports-bh. Da ser man alle som glaner, men jeg bare blåser i det. De må bare glo. 

Anonymkode: 77bb5...f5c

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor kjørte en politibil inn i baksiden på bilen foran pga de politibetjentene var litt for opptatt av former på damen som gikk på fortauet. Det ble litt kaos i trafikken. Må legge til at det var sommer og varmt.

Jeg var vitne til at det skjedde.

Ps! Det gikk bra med folket, men det ble bulk på bilen foran og ikke minst politibilen.

Anonymkode: d18f6...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså. Ikke pent av deg å mistenkeliggjøre politiets arbeid. Er endel av politiets jobb å observere. Feks holde øye med prostituerte. Selv om det ikke er ulovlig må de følge med hva som skjer rundt de prostituerte. Du gikk kanskje for utfordrende kledd? 

Anonymkode: d291b...2e4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spør D.D.E. De har erfaring med rompa si

Anonymkode: a2032...d97

AnonymBruker
Skrevet

Er vel bare bra at de tar hensyn til trafikksikkerheten når de skal glane på noen fra bilen? Hadde du foretrukket om de siste forbi i full fart mens de glante på noe annet enn veien foran seg?

Anonymkode: 1b1d5...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Løsningen er enkel, kle deg i burka så slipper menn å bli fristet av måten du kler deg på.

Anonymkode: 32c21...03a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette skjer meg også, og det er utrolig ubehagelig, særlig når jeg går/jogger alene ute i feks skogen eller på en landevei hvor det ikke er andre mennesker. Blir kvalm av andre kommentarer her som sier du kler deg for lett. Selv går jeg i thights og treningstopp. Skal jeg måtte gå med fem lag klær når er ute og trener? Spesielt når sola skinner og det er næremre 30 varmegrader. Her må menn skjerpe seg. Ikke kvinner.

Anonymkode: cd578...e6d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Løsningen er enkel, kle deg i burka så slipper menn å bli fristet av måten du kler deg på.

Anonymkode: 32c21...03a

Eller så kan menn ha bind for øynene siden de tydeligvis ikke har kontroll på dem.

Anonymkode: 4cd6d...3ed

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Faen så høytidelig kvinnfolka tar seg. Det er faktisk tillatt å se alt i det åpne rom, dette burde du skjønt når selv politimenn (regner med at de var norske) stirrer på ræva di. 

De står fritt til å se, du står fri til å ha ræva di på utstilling eller ha den tildekt.

Anonymkode: a489f...2ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 16.18):

Det opplever jeg også, enkelte menn henger omtrent ut av vinduet for å se. Samboeren min hater det at jeg blir glad på. Bare på båttur med han så satt jeg å solte meg i bikini og fikk tommel opp av en fremmed. 

Anonymkode: 96f8d...4df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...