AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Jeg synes månedene er altfor lange. Pengene strekker ikke til. Går bare å teller ned dagene til trygda kommer om to uker. Hva gjør dere andre for å få tiden til å gå fortere? hvorfor er en måned så lang som 30 dager? Hvorfor kan den ikke kun vare 7 dager. Trenger ikke å leve alle de dagene som jeg ikke har penger. Hva gjør dere? Anonymkode: f5828...ea9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Bruker du penger hver dag? Må jo ikke det for å ha det fint. Tar ofte med meg vann/kaffe og stikker innom aviskroken på biblioteket. Heller enn å gå på kafé. Spiller pokemon og stolpejakt for å komme meg ut, og ha noe å gjøre sammen med nivøer/nieser. Er engasjert i forening/politikk/frivillighet. Låner både filmer, dataspill og blader/magasiner på biblioteket. Anonymkode: 771de...f58 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: hvorfor er en måned så lang som 30 dager? Fordi det er ca så lang tid månen bruker på å gå rundt jordkloden en gang - derav navnet. Denne og flere spennende funfacts på en grunnskole nær deg! Anonymkode: 34654...3e1
Diskusjon69 Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes månedene er altfor lange. Pengene strekker ikke til. Går bare å teller ned dagene til trygda kommer om to uker. Hva gjør dere andre for å få tiden til å gå fortere? hvorfor er en måned så lang som 30 dager? Hvorfor kan den ikke kun vare 7 dager. Trenger ikke å leve alle de dagene som jeg ikke har penger. Hva gjør dere? Anonymkode: f5828...ea9 Finner på ting som gir meg noe, da går tiden fortere. Klart det føles seigt når du kun går rundt å kjeder deg og tenker på at du mangler penger.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Hvorfor er det så mye måned igjen på slutten av pengene?! 🤷♀️ Anonymkode: 762b8...bef
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Vel, betalt faste regninger først, så deler du resten på 4 og gir deg beløpet i ukeslønn hver mandag. Problem solved. Det at du ikke trenger og leve de dagene du ikke har penger skjønner jeg ikke helt, men i tillegg til og bli mer økonomisk bør du kanskje lete etter en hobby eller noe som fyller dagene og livet ditt litt? Anonymkode: 4dde8...a38
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 Bak en kake og by venner/familie på kaffe? Enkel formkake holder, trenger ikke være dyrt. Dra på fisketur - lån evt utstyr på Bua. Spikk seljefløyte sammen med unger du kjenner. Her arrangerer lokalavisa rebusløp/tur hver helg på sommeren. Gratis. Anonymkode: 771de...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå