AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Del Skrevet 5. juni 2022 Noen som har sett denne? Så den i går og ble helt dårlig. Er basert på det som skjedde i virkeligheten. For en grusom og motbydelig fyr han var og er. Anonymkode: 4ce2e...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 5. juni 2022 #2 Del Skrevet 5. juni 2022 Hvor ser du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Del Skrevet 5. juni 2022 AnAngel skrev (1 minutt siden): Hvor ser du denne? På youtube Anonymkode: 4ce2e...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnAngel Skrevet 5. juni 2022 #4 Del Skrevet 5. juni 2022 Ok takk👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 5. juni 2022 #5 Del Skrevet 5. juni 2022 Ja, har sett den. Elisabeth Fritzl saken, saken som sjokkerte en hel verden. Og hvordan lager en en film av slike hendelser? Filmen var grusom slik den bør være når en skal lage film om slikt. Det som sjokkerer meg mer og mer er faktisk hvor mange slike saker eller lignende det er i verden. 'Cleveland Abduction' som ligger ute på Netflix omhandler mye av det samme om enn ikke incest. Og når jeg så den ble jeg både forbanna, opprørt, kvalm og grein så det jommet etter. I slike saker der virkelige jævlige hendelser blir satt på film er det jo en selvfølge at det blir gjort på en... (vel alle ord her virker tamme og feil men..).. respektfull måte, det føler jeg både "girl in the basement" og "Clevland abduction" har gjort. Nå var og er Elisabeth F saken høyst spesiel og ja, motbydelig som han er så er det et finere ord på han. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Del Skrevet 5. juni 2022 Hadde likt å se dokumentar med de involverte i fritzl-saken. Lurer på hvordan det har gått med de som var i kjelleren, og de som ble tatt opp.. Anonymkode: a90c5...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. juni 2022 #7 Del Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hadde likt å se dokumentar med de involverte i fritzl-saken. Lurer på hvordan det har gått med de som var i kjelleren, og de som ble tatt opp.. Anonymkode: a90c5...202 Tja... Jeg tror det er ganske menneskelig å være nyskjerrig, nyskjerrig på hvordan det går med de, hvordan de har det nå osv. Jeg er forsåvidt også det. Men jeg håper og tror ikke det blir noe dokumentar. Noen sår leges best om de får vær i fred. Å skulle forklare seg på film, til en hel verden om hva som skjedde for at verden skulle fått sett hvordan det har gått med de og blitt tilfredsstillt vår nyskjeighet, det tenker iallefall jeg at er det siste de trenger. Iallefall når Elisabeth og barna har fått ny identitet ved navn og ikke ønsker å tilstadighet være 'hun jenta i kjelleren'. Selv pressen har vært noenlunde forsiktige og siviliserte med bilder av barna i denne saken og det tenker jeg er veldig bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 14. oktober 2022 #8 Del Skrevet 14. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 15.58): På youtube Anonymkode: 4ce2e...2ec Jeg finner den ikke på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 15. oktober 2022 #9 Del Skrevet 15. oktober 2022 (endret) Sozzen skrev (På 14.10.2022 den 11.57): Jeg finner den ikke på youtube Sorry, her ble det litt tull igrunn, beklager for det. Men når jeg søker på google "girl in the basement" movie kommer jeg ganske rett inn på youtube og filmen med en gang. Det er den nederste linken som er den rette, men jeg vet ikke om lenken funker.. vet ikke om dette hjalp eller om det igrunn bare var forvirrende, men jeg prøvde iallefall 😊 Endret 15. oktober 2022 av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 15. oktober 2022 #10 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg må se den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå