Gå til innhold

Hvorfor kjører folk så sakte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det med dere som er kronisk misfornøyde?? Dere er faktisk grunnen til at ting ‘aldri blir bedre’ fordi dere ALDRI blir fornøyd! Kan dere ikke bare sette dere tilbake da og heller være et bidrag for andre, fremfor å skulle kreve at andre tilpasser seg dere? Få litt perspektiver. Herregud. 

Dere er ikke så viktige. Tullinger. 

Anonymkode: 892e6...a2f

Så at du er en sinke i trafikken er greit? 

Anonymkode: 9c208...4ec

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Samme med alle di som tror opphøyd 50 (grå skilt med streker over 50) betyr 60... nei, det er 80!! 

Anonymkode: 3c35e...1b1

De fleste vet jo det. Men hvorfor brukes ikke bare 80-skilt hvis det er det de betyr?

Anonymkode: 9bef6...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 12.03):

Du har ingenting på veien å gjøre, hvis du kjører i ditt eget tempo, fordi det er så "koselig".... 

Anonymkode: 852ca...711

Har like mye der  å gjøre som deg. Hvorfor skal jeg stresse? 

Anonymkode: acdc6...0a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skal ikke det. Bare ikke lag kø, og om du så gjør det, slipp den forbi. Problem løst!

Anonymkode: 36daf...750

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skal ikke hindre trafikken. Klarer du ikke å kjøre i fartsgrensen (å da snakker jeg om når det faktisk er vær og føre for det) så skal du vike. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du skal ikke det. Bare ikke lag kø, og om du så gjør det, slipp den forbi. Problem løst!

Jeg slipper forbi jeg . Du dømmer saktekjørere uten å vite mer, det sier mest om deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du skal ikke hindre trafikken. Klarer du ikke å kjøre i fartsgrensen (å da snakker jeg om når det faktisk er vær og føre for det) så skal du vike. 

Og det GJØR jeg. SÅ hva er problemet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg slipper forbi jeg . Du dømmer saktekjørere uten å vite mer, det sier mest om deg. 

Haha, du la jo opp til det, lille troll. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er veldig mange suspekte ute på veiene her i Norge.. Folk som ligger i 100 i 110 kmt i venstre fil?? Folk som er nede i 50 kmt i 70 sona og slipper ingen forbi. Folk glemmer jo at speedometeret viser for HØY hastighet i tillegg... 

Er du ikke i form eller har god nok helse til å kjøre i fartsgrensen, skal du ikke på veien. 

Anonymkode: c08d5...b7c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 12.40):

Det er veldig mange suspekte ute på veiene her i Norge.. Folk som ligger i 100 i 110 kmt i venstre fil?? Folk som er nede i 50 kmt i 70 sona og slipper ingen forbi. Folk glemmer jo at speedometeret viser for HØY hastighet i tillegg... 

Er du ikke i form eller har god nok helse til å kjøre i fartsgrensen, skal du ikke på veien. 

Jo du kan være det, men du skal være aktpågivende og slippe forbi. #3 gjelder alle og ikke bare de som i din verden er "banditter". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert en del som leser tråder som denne, himler med øynene over sutringen over at noen kan våge å kjøre i 80 i 90-sonen, og setter ned farten omtrent på trass. Disse vonbrotne machotårene er virkelig merkelige.

Anonymkode: 6e6ed...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.6.2022 den 12.40):

Selv folk med dårlig helse trenger å komme seg fra A til B og ha et bra liv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis en har så dårlig helse at du ikke klarer å følge traffikken eller fartsgrensa er en overhodet ikke skikket til å kjøre bil. Det er da noe av det letteste med å kjøre bil. Hva annet er det da en ikke klarer? Hva med nødbrems eller unnamanøver? Klarer en å stoppe for fotgjengere?

Anonymkode: 5a13c...09d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da får dere ta taxi.

Anonymkode: 58204...bdc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg holder alltid fartsgrensen med cruise control og vet at speedoen viser ca 7% over på min bil. Unntakene er når det er glatt, ekstrem tåke og mørkt, og hvis jeg har BMW bak meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.6.2022 den 9.28):

Da får dere ta taxi.

Anonymkode: 58204...bdc

Hvorfor skal jeg det når jeg koser meg med å kjøre bil? For din skyld? Nei jeg lever for egen skyld jeg og de som irriterer seg har et problem og kan heller ta taxi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 14.50):

Folk er blitt så bortskjemte. For 100 år siden måtte folk nøye seg med hest og kjerre som maks gikk i 10 km/t. I dag begynner folk å gråte om det kun går i 70 km/t på landeveien. 

Anonymkode: 8eb7c...b02

Ehm. Før i tiden er ikke nåtiden. Før i tiden var heller ikke familien så spredt over hele kloden. Det var ikke like vanlig å reise på ferie. Det var ikke like mye å reise for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.6.2022 den 12.59):

De fleste vet jo det. Men hvorfor brukes ikke bare 80-skilt hvis det er det de betyr?

Fordi da måtte vi hatt veldig mange flere skilt. Det måtte vært et nytt for hver sidevei.

50 i tettbygd og 80 ellers er en forenkling. Man skal ikke kjøre fortere enn forholdene tillater.

Anonymkode: b39c6...68f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...