Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere stay-ups utenfor husets vegger? Eller er de kun til sex og forføring? Ser jeg fikk feil på butikken i går, og lurer på om jeg skal bytte. 

Holder de seg egentlig oppe?

Anonymkode: ad168...081

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker de stort sett utenfor husets vegger ja. De holder seg egentlig oppe, derav navnet stay ups. Kan bli vanskelig og bytte, generelt byttes ikke truser og strømper uten forsegling ( heldigvis ) 

Anonymkode: e2fb2...48c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bruker de stort sett utenfor husets vegger ja. De holder seg egentlig oppe, derav navnet stay ups. Kan bli vanskelig og bytte, generelt byttes ikke truser og strømper uten forsegling ( heldigvis ) 

Anonymkode: e2fb2...48c

Ja, ligger i HM-pakken. TOk med meg 3 stk og så lå visst denne på feil sted. Men kanskje jeg skal teste de da. 

Anonymkode: ad168...081

AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner hele konseptet litt ubrukelig egentlig. Når jeg bruker skjørt og kjoler liker jeg enten eller; de dagene i året en kan gå bar under kjolen gjør jeg det, de dagene det egner seg best med strømpebukse gjør jeg det, den limbo følelsen av stay ups er ikke min greie. Som å ha på seg noe som stopper på en unaturlig plass og hele plagget føles ukomfortabelt. Men det er meg, jeg reagerer ikke på andre som bruker det.

Anonymkode: 3962d...8d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...