Gå til innhold

Sole seg naken i hagen.

Anbefalte innlegg

Gjest Smeltemann
Skrevet

Glufsa blir våt med litt håndarbeid. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må være 14 år siden, men når jeg var russ var en av tingene på lista var å sole seg naken slik at man ikke fikk noen hvite bikini streker på puppene.

Vi bodde slik at bare 1 nabo kunne se oss og jeg vet at gutten som bodde der var kanskje 3-4 år yngre enn meg og brukte stadig vekk å sjekke meg ut når jeg bare solet meg vanlig. Så når jeg viste at det bare var oss hjemme gav jeg han et lite show hvor jeg satt meg toppløs i sol stolen slik at han skulle få full innsyn plasserte et vibrerende egg inni meg, mens jeg tok på meg selv. Hadde på meg sol briller og la hode mitt bak slik at det så ut som jeg ikke kom til å se direkte opp til vinduet hans med mindre jeg satt meg rett opp, og stakkaren klarte ikke å la lillemann være ifred 😈🤣

Han gikk fra å være nysgjerrig, tydelig ereksjon, tok litt på seg selv før han bare begynte å dra på laksen nærmest som om han var i transe. Jeg begynte å late som at jeg selv kom for å skjule latteren for når han kom til the point of no return. Kom han panisk på at han stod opp mot et vindu men det var for sent og han begynte desperat for å prøve å fjerne beviset av hva han hadde gjort samtidig som han var nødt til å gjøre det forsiktig slik at jeg ikke skulle oppdage det.

Anonymkode: 4504c...d52

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 18.00):

At du «tenner på» å sole deg naken slik at andre kan se får være ditt problem.

Enig med deg der. Men det er mulig å tenne på å sole seg naken, selv når du er helt sikker på at ingen kan se deg. Det er faktisk deilig bare det å være naken i solen.

Anonymkode: 5cf2d...b40

AnonymBruker
Skrevet
Hmmmmmm skrev (7 timer siden):

Ikke sol dere damer. Sol skader huden. Sitt i skyggen. Unngå sola mellom 12 og 15.00. 

Noen jobber for å se ut som en sviske før de fyller tretti.

Anonymkode: 2052e...195

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 14.39):

Kommer an på. Har du fin kropp er det greit å sole seg naken. 

Anonymkode: ee52c...3d9

har ingen ting med utseende, Og jeg mener det er helt lovlig å

Skrevet
Alipu skrev (På 5.6.2022 den 14.37):

Jeg tenner virkelig på tanken om å sole meg naken på verandaen eller hagen. Eneste, minuset er at naboen har fult innsyn over hagen og verandaen min. 

Er det vanlig å sole seg naken på egen eiendom, er det noe hensyn jeg må ta til naboene som nærmest kommer til å se "rett hjem"? 

Jeg har så lyst til å sole meg helt naken😍🥵

Skikkelig digg å sole seg naken😁 Prøv det ut litt " forsiktig " og se hvordan det går mtp innsyn osv, så tar du det derfra👍

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg soler meg naken,og er ikke redd for noen skal se det. Flere som bor samme gate som meg har jeg sett sole seg naken.

• Liker 1
Skrevet

Nakenhet er jo natrulig, Men er jo greit om det ikke er fullt innsyn, da blir du liggende å vise deg fram og må forvente oppmerksomhet.
Da jeg var 12-13 år bodde det en ung kvinnelig student i hybel hos naboen (hun var vel et sted mellom 20-25 år)
Hun solte seg naken på sin lille hageflekk, den var egentlig uten innsyn, men en pubertal 13 åring som jeg var, fant jo måter å snike meg til å kunne kikke gjennom hekken , og jeg syns det var drit spennende helt til....
Hun oppdaget meg, ble forbanna og gikk direkte til min mor og fortalte hva jeg drev med..
Når du som 13 åring står foran din mor, og en rimlig forbanna nabojente, og skal forsøke å unnskylde deg, og forklare hva du drev med og hvorfor... Ikke morro.
Etter dette solte hun seg alltid i bikini, de gangene jeg fikk et glimt av henne turte jo aldri å kikke på henne igjen..

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Å sole seg naken i egen hage er greit og lovlig dersom du kan gjøre det diskret og uten å sjenere andre.

Dersom andre kan se deg hvis de anstrenger seg betyr ikke at du sjenerer dem. Du sjenerer dem heller ikke dersom de bare *vet* at du er naken fordi de så et glimt engang.

Men det er ikke greit dersom du ikke kan ligge på et usjenert sted, og slik at de ikke er nødt til å se deg når de selv bruker sin egen uteplass. De har rett til å slippe å se din nakne kropp.

Dersom du tenner seksuelt på at de ser (kan se), er du sannsynligvis langt over streken. 

Dersom du tenner på at du er ute naken, uten at de egentlig kan se deg, er det nok greit. Her gjelder de første punktene om å ikke være til sjenanse for andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...