Gå til innhold

Sole seg naken i hagen.

Alipu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg soler meg naken og nabo mannen hadde synlig ståpikk mens han gikk i hagen sin og så på meg. Jeg liker det.

K19

Anonymkode: d3a9c...37e

Hilsen nabomannen, ikke K19

Anonymkode: 40a5d...0f8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kommer an på. Har du fin kropp er det greit å sole seg naken. 

Anonymkode: ee52c...3d9

Ærlig talt!! Slike kommentarer er langt over streken. En effektiv måte for å gi mange flotte jenter en ordentlig trøkk i trynet. Rett og slemt slemt! Hold slike tanker for deg selv, er du snill!!

Anonymkode: 33d7a...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smeltemann
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ærlig talt!! Slike kommentarer er langt over streken. En effektiv måte for å gi mange flotte jenter en ordentlig trøkk i trynet. Rett og slemt slemt! Hold slike tanker for deg selv, er du snill!!

Det handler jo om at man ikke forurenser omgivelsene.  En dårlig kropp er jo ikke pent å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går under blotting om du vet at folk kan se deg. Mao ulovlig og kan anmeldes

Anonymkode: de23b...ba5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kikker skrev (22 minutter siden):

Ville du hatt ståpikken hardt inni deg?

Antagelig, men er neppe K19, heller M49

Anonymkode: de23b...ba5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herlighet, det skal du rett og slett bare drite i 🙄

Keg har null interesse av å se andres ræv når jeg er ute i hagen, og barna mine behøver heller ikke å se det. 🙄

At du «tenner på» å sole deg naken slik at andre kan se får være ditt problem.

Anonymkode: e6b37...3c0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Smeltemann skrev (1 minutt siden):

Det handler jo om at man ikke forurenser omgivelsene.  En dårlig kropp er jo ikke pent å se på.

Omtrent sånn tenkte Hitler også, og han gikk langt i å utrydde de menneskene han ikke likte. Flotte mennesker som var helt uskyldige og ikke kunne noen verdens ting for at de hadde jødiske gener. Trodde vi var kommet lenger nå, og at vi ikke lenger disse folk på grunn av gener. (Ja, gener er sterkt knyttet til kropp og utseende.)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en nabo som solte seg naken i hagen så hadde jeg slengt opp en levegg eller en hurtigvoksende hekk ganske raskt. Veldig lite nysgjerrig på naboene generelt. 

Kan fint sole meg naken, men liker best å forholde meg til naboer påkledd.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenhet er helt naturlig, ser ikke problemet, soler meg naken på  terrassen min, det er fullt mulig å se inn, men tenker ikke noe over det. Jeg er naturist, så for meg er det veldig naturlig.Har aldri fått kommentarer fra naboer, og har et godt forhold til alle, ingen gjør et nummer ut av nakenhet, det ville vært merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alipu skrev (9 timer siden):

Jeg tenner virkelig på tanken om å sole meg naken på verandaen eller hagen. Eneste, minuset er at naboen har fult innsyn over hagen og verandaen min. 

Er det vanlig å sole seg naken på egen eiendom, er det noe hensyn jeg må ta til naboene som nærmest kommer til å se "rett hjem"? 

Jeg har så lyst til å sole meg helt naken😍🥵

Å sole seg naken er flott. Deilig å kjenne sol og vind på hele kroppen og fint  unngå solskille. Hvis det er mulig å sette opp en enkel vindskjerm eller annet som kan hindre direkte innsyn, er nok det lurt. Mange vil nok synes det er uproblematisk at du soler deg naken, men har du "feil" nabo, kan hen klage til politiet og da blir det kanskje litt styr.

Du skiver at du tenner på å sole deg naken, og det er nok feil motivasjon, Hvis din nakenhet er seksuelt motivert, finnes en lov, den såkalte  "blotterparagrafen", som kan gi deg trøbbel. Om du soler deg naken bare fordi det er den beste måten å gjøre det på, (for det er det så absolutt!!!), så kjør på. Litt rom for tolkning av loven her, som du forstår. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
Alipu skrev (19 timer siden):

Jeg tenner virkelig på tanken om å sole meg naken på verandaen eller hagen. Eneste, minuset er at naboen har fult innsyn over hagen og verandaen min. 

Er det vanlig å sole seg naken på egen eiendom, er det noe hensyn jeg må ta til naboene som nærmest kommer til å se "rett hjem"? 

Jeg har så lyst til å sole meg helt naken😍🥵

Generelt vil jeg si det kommer veldig an på hvilke naboer du har, og ikke minst om naboen må gjøre noe spesielt for å få øye på deg. Dersom du ligger så åpenlyst at naboen umulig kan unngå å se deg blir det feil, i de fleste tilfeller. Men det er helt sikkert mange naboer som heller ikke da har problemer med det. Mange synes nok det er litt spennende dersom noen kan se deg, men det er jo deilig å sole seg naken uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smeltemann
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Omtrent sånn tenkte Hitler også, og han gikk langt i å utrydde de menneskene han ikke likte. Flotte mennesker som var helt uskyldige og ikke kunne noen verdens ting for at de hadde jødiske gener. Trodde vi var kommet lenger nå, og at vi ikke lenger disse folk på grunn av gener. (Ja, gener er sterkt knyttet til kropp og utseende.)

Det er forskjell på og utrydde å skåne naboen for ubehagelige opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 hours ago, Kikker said:

Ville du hatt ståpikken hardt inni deg?

Ja, men ikke en liten tissefant som du har. Alt under 22cm skal aldri i nærheten av fitta mi.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Naboen min har en datter som elsker å sole seg nesten naken. Bitteliten stringtruse og toppløs. Hun ligger ved postkassestativet til hele gata vår, så alle ser henne. Naboen har flere områder i hagen som er mer skjermet, men hun vil nok vise seg frem. Det er jo litt festlig, da, og hun er blitt hele nabolagets sommertegn 😅 Tenåringssønnen min har av en eller annen merkelig grunn alltid kompiser på besøk på soldagene…. 

Vi voksne ler jo bare av henne og oppmerksomhetsbehovet hennes. 

Anonymkode: 2c9dc...3b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Naboen min har en datter som elsker å sole seg nesten naken. Bitteliten stringtruse og toppløs. Hun ligger ved postkassestativet til hele gata vår, så alle ser henne. Naboen har flere områder i hagen som er mer skjermet, men hun vil nok vise seg frem. Det er jo litt festlig, da, og hun er blitt hele nabolagets sommertegn 😅 Tenåringssønnen min har av en eller annen merkelig grunn alltid kompiser på besøk på soldagene…. 

Vi voksne ler jo bare av henne og oppmerksomhetsbehovet hennes. 

Anonymkode: 2c9dc...3b6

Nei.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sol dere damer. Sol skader huden. Sitt i skyggen. Unngå sola mellom 12 og 15.00. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smeltemann
Hmmmmmm skrev (7 minutter siden):

Ikke sol dere damer. Sol skader huden. Sitt i skyggen. Unngå sola mellom 12 og 15.00. 

Bra når de soler glufsa da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (24 minutter siden):

Bra når de soler glufsa da.

Ja, men ikke rett glufsa i rettning mekka. For guds skyld

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smeltemann
Hmmmmmm skrev (2 timer siden):

Ja, men ikke rett glufsa i rettning mekka. For guds skyld

Tror du Mekka tar seg nær? 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...