Gå til innhold

Sole seg naken i hagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner virkelig på tanken om å sole meg naken på verandaen eller hagen. Eneste, minuset er at naboen har fult innsyn over hagen og verandaen min. 

Er det vanlig å sole seg naken på egen eiendom, er det noe hensyn jeg må ta til naboene som nærmest kommer til å se "rett hjem"? 

Jeg har så lyst til å sole meg helt naken😍🥵

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Alipu skrev (1 minutt siden):

Jeg tenner virkelig på tanken om å sole meg naken på verandaen eller hagen. Eneste, minuset er at naboen har fult innsyn over hagen og verandaen min. 

Er det vanlig å sole seg naken på egen eiendom, er det noe hensyn jeg må ta til naboene som nærmest kommer til å se "rett hjem"? 

Kommer an på. Har du fin kropp er det greit å sole seg naken. 

Anonymkode: ee52c...3d9

• Liker 9
Gjest Tranma
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommer an på. Har du fin kropp er det greit å sole seg naken. 

Hvem bestemmer om ho har fin kropp eller ikke? Du? 

Skrevet

Jeg soler meg ofte naken i min egen hage,men her er det ingen som kan se meg.Hadde jeg hatt innsyn fra naboer så hadde jeg hatt på en liten bikini av hensyn til de😊

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du vil gjøre naboen til en uforvarende kikker fordi du tenner på det? Å sole seg naken på et skjermet privat sted er en ting, men når du vet at de har fullt innsyn og det er derfor du ønsker å gjøre det, er det ikke greit.

Anonymkode: 820d3...7b5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Tranma skrev (1 minutt siden):

Hvem bestemmer om ho har fin kropp eller ikke? Du? 

Tja. Hadde faktisk en veldig snasen snuppe av en nabo som solet seg halvnaken. Nøt synet.. Ble nesten fristet til å lete frem kamera og ta bilde. 

• Liker 1
Gjest Tranma
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tja. Hadde faktisk en veldig snasen snuppe av en nabo som solet seg halvnaken. Nøt synet.. Ble nesten fristet til å lete frem kamera og ta bilde. 

Men hvis du ikke hadde synes hun var snasen så skulle hun hatt på klær? 

Rart opplegg 

AnonymBruker
Skrevet
Tranma skrev (2 minutter siden):

Men hvis du ikke hadde synes hun var snasen så skulle hun hatt på klær? 

Rart opplegg 

Ikke pent å se på en dame med tre mager som henger der. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Trenger ikke klær da, de tre magene dekker dåsa

Anonymkode: 5cfbb...dc7

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
45 minutter siden, Alipu said:

Jeg skulle ønske du var naboen min.

• Liker 4
Skrevet
Frøken Rosa skrev (41 minutter siden):

Jeg soler meg ofte naken i min egen hage,men her er det ingen som kan se meg.Hadde jeg hatt innsyn fra naboer så hadde jeg hatt på en liten bikini av hensyn til de😊

Her også😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er drømmen min også, jeg og kjæresten har begynt å se litt på å kjøpe en bolig sammen, og et av kriteriene på listen er hage uten innsyn - litt på grunn av nakensoling 😄

Hadde ikke solt meg naken i hage med innsyn, jeg er ikke blyg, men føler det er litt på grensen til blotting. Ei venninne av meg ble plaget av at nabomannen gikk rundt naken, hun endte jo opp med å måtte ha alle gardinene på siden av huset mot hans hus trukket ned alltid. For det var jo ikke bare det at han likte å gå rundt naken og pusle med sitt, det var åpenbart et element av blotting i det, hvor han sto og nærmest hadde øyenkontakt med henne med pikken til værs. 

Så er det jo hakket mindre invaderende å ligge å sole seg i egen hage, men dog.. Jeg er litt skeptisk. Det er ikke noe alle ha bedt om, kanskje en kåt mannlig nabo blir glad, men kona hans mindre fornøyd, eller bestemora og barna. Om det skal litt til å se deg så synes jeg det er greit, altså om det ikke er innsyn uten at de gjør en innsats. Men om alle som går forbi kan se deg så dropp det. Det er ikke helt greit. 

Plan noen flere tujaer eller sett opp en parasoll eller gjerder eller noe?

Anonymkode: 1dc1c...2f3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Du vil gjøre naboen til en uforvarende kikker fordi du tenner på det? Å sole seg naken på et skjermet privat sted er en ting, men når du vet at de har fullt innsyn og det er derfor du ønsker å gjøre det, er det ikke greit.

Anonymkode: 820d3...7b5

La være å se da. Skjønner egentlig ikke problemet.

• Liker 1
Gjest Handyhedmark
Skrevet

Å sole seg naken, eller bade naken, er da verdens mest naturligste ting. 

Jeg får da ikke ståpikk bare av å se ei naken dame......

AnonymBruker
Skrevet

Jeg soler meg naken og nabo mannen hadde synlig ståpikk mens han gikk i hagen sin og så på meg. Jeg liker det.

K19

Anonymkode: d3a9c...37e

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er drømmen min også, jeg og kjæresten har begynt å se litt på å kjøpe en bolig sammen, og et av kriteriene på listen er hage uten innsyn - litt på grunn av nakensoling 😄

Hadde ikke solt meg naken i hage med innsyn, jeg er ikke blyg, men føler det er litt på grensen til blotting. Ei venninne av meg ble plaget av at nabomannen gikk rundt naken, hun endte jo opp med å måtte ha alle gardinene på siden av huset mot hans hus trukket ned alltid. For det var jo ikke bare det at han likte å gå rundt naken og pusle med sitt, det var åpenbart et element av blotting i det, hvor han sto og nærmest hadde øyenkontakt med henne med pikken til værs. 

Så er det jo hakket mindre invaderende å ligge å sole seg i egen hage, men dog.. Jeg er litt skeptisk. Det er ikke noe alle ha bedt om, kanskje en kåt mannlig nabo blir glad, men kona hans mindre fornøyd, eller bestemora og barna. Om det skal litt til å se deg så synes jeg det er greit, altså om det ikke er innsyn uten at de gjør en innsats. Men om alle som går forbi kan se deg så dropp det. Det er ikke helt greit. 

Plan noen flere tujaer eller sett opp en parasoll eller gjerder eller noe?

Anonymkode: 1dc1c...2f3

Det var stor hekk her som dekket for innsynet til naboen. Men den tok de å reiv opp for 3 år siden og de plantet en stusselig rad med små tujaer i steden.. 😔

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg soler meg naken og nabo mannen hadde synlig ståpikk mens han gikk i hagen sin og så på meg. Jeg liker det.

K19

Anonymkode: d3a9c...37e

Ville du hatt ståpikken hardt inni deg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Alipu skrev (3 timer siden):

Du er godt fornøyd med deg srlv og vil vise deg frem? Ikke sikkert at alle andre er fornøyd med det. Normal folkeskikk å i det minste ha på seg en bikini...i borettslag er det ofte ikke lov uten! Og heller ikke blandt andre naboer.  Faktisk kan de anmelde deg. Selv inni stuen din naken..

Anonymkode: a0140...349

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjemme har jeg innsyn på gårdsrom og hage fra alle sider, så der blir det ikke noe soling naken. Det er mest av hensyn til naboene. Jeg tror mildt sagt at de ville sett på det som "noe spesielt" om jeg gjorde det.

Men på hytta, derimot, er det lite eller intet innsyn på to av sidene (mot nordvest og sørvest). Mot nordvest har jeg en utedusj og mt sørvest en terrasse. Der er det perfekt å sole seg naken.

I nordvest er det et høydedrag oppover og mot sørvest en skråning nedover. Rett nok er det en sti på høydedraget, men den ligger så pass langt fra kanten at dusjen er godt skjult.

Anonymkode: 98e58...00e

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kua har fire mager,ikke værst å se på .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...