AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Var i en klesbutikk her om dagen og skulle prøve en bukse. Har alltid hatt noe cellulitter på rumpe og lår, men ble negativt overrasket da jeg så meg i speilet! Masse - masse - masse cellulitter nedover lårene (både foran og bak) og til og med leggene! Trodde nesten ikke det jeg så! Ble oppriktig lei meg 😯 Tror aldri jeg har hørt om cellulitter i leggene faktisk. Det skal sies jeg at jeg nærmer meg 50, er i overgangsalderen og har lagt på meg noe, men trodde ikke det skulle være såpass ille. Før gikk jeg med sommerkjoler som sluttet ved knea, men nå føler jeg at jeg må skjule leggene også 😥 Måtte bare dele min frustrasjon med noen. Anonymkode: e7f23...6c8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Undergangsalder kaller jeg det😐 Anonymkode: de7ba...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: men nå føler jeg at jeg må skjule leggene også Da må du jobbe med den følelsen, for du trenger ikke skjule. Hold deg på ei vekt du trives med og tren. Det endrer ikke nødvendigvis utseende, men man føler seg bra Anonymkode: b7a78...68d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå