Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt stille i gaten, og alle er ute og prøver å nyte 1. pinsedag i et fantastisk vær. For en halvtime siden begynte en av naboene i gaten med en sirkelsag og spikerpistol! Man hører irritasjon bli uttrykt fra de fleste verandaene rundt oss, men ingen tør gjøre noe da denne mannen er nokså hissig.

Kan man ringe politiet? Vil og kan de gjøre noe med det? Etter størrelsen på plankehaugen å dømme, så er ikke dette noe han kommer til å gi seg med relativt raskt.

Anonymkode: 530bd...ddc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring snuten for faen! Eneste grunnen til at disse rasshøllene holder på slik er at ingen ringer snuten.

Anonymkode: e7b4f...f71

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe dem ja. Det må ikke være helt lydløst på en helligdag, men slik kraftig støy som sirkelsag, spikerpistol o.l. er i meste laget.

Det er så mye støy overalt, så derfor er det viktig med noen dager der folk holder noenlunde fred.

Anonymkode: 81527...fe6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ring politiet..

Anonymkode: 54268...c2a

• Liker 4
Skrevet

Ring politiet!

• Liker 3
Gjest Luna Llena
Skrevet

Han bryter loven, ring politiet. 

AnonymBruker
Skrevet

Lydforurensing er et virkelig miljøproblem. Dette er like ille som festbråk midt på natten. Ring politiet, men de har nok ikke tid uansett, de har fått så mye å gjøre med andre ting, du vet.

Anonymkode: efa66...a8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok! Takk for svar, alle sammen! Da ringer jeg politiet. Vi har ofte problemer med støy fra dette huset, så deilig å endelig skulle "ta ham".

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ser flere av naboene bli irritert, så ta deg en rundt og få alle til å ringe snuten. Da får de kanskje fingeren ut av ræva.

Det er feil at snuten "ikke har tid". De bare gidder ikke. Snuten er blant de aller lateste yrkesgruppene vi har.

Anonymkode: e7b4f...f71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, da har jeg ringt, og jeg overhørte nå at politiet ringte ham!! Nå gikk han inn igjen..! Men det slo meg nå - får han vite at det er jeg som ringte? For han er så hissig at jeg er redd han kommer bort for å "ta" meg, dersom han får vite det var meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å ringe! Det er søndag og pinse. 

Anonymkode: 14fe2...303

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ok, da har jeg ringt, og jeg overhørte nå at politiet ringte ham!! Nå gikk han inn igjen..! Men det slo meg nå - får han vite at det er jeg som ringte? For han er så hissig at jeg er redd han kommer bort for å "ta" meg, dersom han får vite det var meg.

Nei, de sier ikke det. Bra du ringte! Om han kommer, så bare nekt for at det var deg. 

Anonymkode: 14fe2...303

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...