AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Vurderer å kjøpe flybilletter på finn.no og da er det jo ulike selskap som selger disse billettene som f.eks bravofly, supersaver og go to gate. Er dette trygt? Anonymkode: ccb50...1a5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Tja. Les brukeranmeldelser. Noen av de er feks umulig å få tak i på kundeservice. Kjipt hvis noe skjer på reisen. Anonymkode: f584c...677
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vurderer å kjøpe flybilletter på finn.no og da er det jo ulike selskap som selger disse billettene som f.eks bravofly, supersaver og go to gate. Er dette trygt? Anonymkode: ccb50...1a5 Jeg sammenligner ofte prisene med det flyselskapet som opererer flighten. Om du må legge til setevalg, innsjekket bagasje osv., så er du kanskje på omtrent samme pris som om du bestiller hos selskapet direkte. Og da slipper jeg frykten for at mellomleddet svikter meg om noe skulle gå galt. Særlig i disse tider, mye endrer seg - raskt! Anonymkode: 7e521...eb1 1
Newgirll Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Jeg anbefaler deg å sjekke trustpilot, og anmeldelser der. Jeg har blitt rundlurt av «gotogate», og har flere kontakter som feks har kommet på flyplassen 2 timer før, og flyet hadde allerede flydd. De hadde da gitt en falsk billett, men med riktig flightnr.
Zinatara Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 (endret) Sjelden det lønner seg og vil absolutt ikke anbefale det dersom det involverer mellomlandinger. Sånne tjenester kan finne på å selge deg billetter med for kort transfertid og uten noen rettigheter dersom du ikke rekker fly nummer to. Når du har gjennomgående billetter med et flyselskap vil du slippe å hente ut bagasje og sjekke inn igjen, det må du dersom du reiser med ulike flyselskap. Du har heller ikke alltid like mye mulighet til å gå inn og endre på ting på billettene, slik som å legge til mer bagasje eller velge seter slik du har dersom du bestiller igjennom flyselskapenes nettsider. Stesvigermoren min bestilte billetter til Polen igjennom en sånn tjeneste i stedet for direkte igjennom wizz air. Så fant hun ut at de ikke inneholdt seteplassering og bagasje og de tok seg mer betalt for dette enn det wizz air selv gjør. Men da var allerede billettene bestilt, så hun hadde lite valg. Endret 5. juni 2022 av Zinatara 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå