AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Hei, jeg har aldri hatt sex i edru tilstand og har de siste årene tatt avstand fra sex. Har kun hatt ONS og aldri noe forhold eller fast partner. Går det an å få et normalt og sunt syn på sex når man kun har hatt det i fylla med folk man ikke har følelser for, og egentlig aldri har hatt bra sex? For et sunt og normalt syn på det har jeg aldri hatt og har vært i sølibat nå i 6 år. Skjønner ikke at folk tør uten alkohol. Flere som har/har hatt det sånn? Anonymkode: 00b9d...3eb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 To viktige spørsmål først: - Er du kvinne (regner med at du er det) - Hvor gammel er du? (Regner med at du er ganske ung) Som svar: Ja, det går an å få et normalt og sunt syn på sex, men da må du starte med å bli kjent med en annen først. Hvis dere får følelser for hverandre og får et forhold så får du en god mulighet til å ha sex med en fast partner som du føler noe for, og du kan gjøre det edru. Anonymkode: d01cf...654 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): To viktige spørsmål først: - Er du kvinne (regner med at du er det) - Hvor gammel er du? (Regner med at du er ganske ung) Som svar: Ja, det går an å få et normalt og sunt syn på sex, men da må du starte med å bli kjent med en annen først. Hvis dere får følelser for hverandre og får et forhold så får du en god mulighet til å ha sex med en fast partner som du føler noe for, og du kan gjøre det edru. Anonymkode: d01cf...654 Ja, jeg er kvinne. Er i starten av 30 årene. Det høres veldig enkelt ut, men jeg tenker at det kommer til å føles som første gang på nytt. Tror det kan bli vanskelig å føle seg selvsikker når man tidligere ikke har klart det uten alkohol. Det er jo en grunn for det. Anonymkode: 00b9d...3eb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Ja, det blir vanskelig å føle seg selvsikker. Men hvorfor skal man føle seg så selvsikker? De fleste er stressa og usikre første gang de har sex med en ny partner uansett. Du må nesten bare prøve å være edru og se hvordan det går. Jeg lover deg at sex edru er mye bedre enn fyllesex. Blant annet er det mye lettere å få orgasme. Anonymkode: d01cf...654 1
Michaelhe Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, jeg har aldri hatt sex i edru tilstand og har de siste årene tatt avstand fra sex. Har kun hatt ONS og aldri noe forhold eller fast partner. Går det an å få et normalt og sunt syn på sex når man kun har hatt det i fylla med folk man ikke har følelser for, og egentlig aldri har hatt bra sex? For et sunt og normalt syn på det har jeg aldri hatt og har vært i sølibat nå i 6 år. Skjønner ikke at folk tør uten alkohol. Flere som har/har hatt det sånn? Anonymkode: 00b9d...3eb Dette var et problem for meg også en stund. Men så oppdaget jeg appene. Da trenger du ikke gå innom barer, lete forjeves til morgengry. Du avtaler på nettet, lager litt mat, vasker. Så kommer de. Sex'en blir mye bedre også.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, jeg har aldri hatt sex i edru tilstand og har de siste årene tatt avstand fra sex. Har kun hatt ONS og aldri noe forhold eller fast partner. Går det an å få et normalt og sunt syn på sex når man kun har hatt det i fylla med folk man ikke har følelser for, og egentlig aldri har hatt bra sex? For et sunt og normalt syn på det har jeg aldri hatt og har vært i sølibat nå i 6 år. Skjønner ikke at folk tør uten alkohol. Flere som har/har hatt det sånn? Anonymkode: 00b9d...3eb Jeg er mann og har det samme som deg. Har kun pult damer i fylla. Er jeg edru blir jeg nervøs og klarer ikke slippe meg løs. Med alkohol i blodet slipper jeg meg løs og knuller som en helt. 👍 Men passer på å ikke drikke for mye. En 4-5 pils er ideelt. Anonymkode: 78ac3...1ac
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #7 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ja, det blir vanskelig å føle seg selvsikker. Men hvorfor skal man føle seg så selvsikker? De fleste er stressa og usikre første gang de har sex med en ny partner uansett. Du må nesten bare prøve å være edru og se hvordan det går. Jeg lover deg at sex edru er mye bedre enn fyllesex. Blant annet er det mye lettere å få orgasme. Anonymkode: d01cf...654 Blir ikke sexen bedre om man er selvsikker da? Synes det høres sånn ut med de jeg har snakket med. Må vel bare prøve det. Er det lurt å være ærlig og si det? Har forresten aldri fått orgasme under sex og regner med at det er pga. alkoholen. Får alltid orgasme under onanering. Anonymkode: 00b9d...3eb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #8 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er mann og har det samme som deg. Har kun pult damer i fylla. Er jeg edru blir jeg nervøs og klarer ikke slippe meg løs. Med alkohol i blodet slipper jeg meg løs og knuller som en helt. 👍 Men passer på å ikke drikke for mye. En 4-5 pils er ideelt. Anonymkode: 78ac3...1ac Ja akkurat sånn er det. Man blir mere selvsikker og klarer å slippe seg mere løs med alkohol i blodet. Har også merket at sex hjelper litt mot fyllesyke faktisk. Anonymkode: 00b9d...3eb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Det går fint an å få et sunt forhold til sex. Anbefaler deg å date noen over litt tid før du prøver og velg noen du kunne tenke deg å være i et forhold med (om det er det du ønsker da). Å ha sex ofte med noen man liker godt som liker deg tilbake er et skikkelig boost for selvtilliten. For min del gikk det fort over og jeg gikk raskt fra å være litt klønete og uerfaren til å bli den beste han hadde ligget med. Men du må tørre å prøve. Vet det krever mye men det var virkelig verdt det for meg. Anonymkode: 005a0...c87 1
Diskusjon69 Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg har aldri hatt sex i edru tilstand og har de siste årene tatt avstand fra sex. Har kun hatt ONS og aldri noe forhold eller fast partner. Går det an å få et normalt og sunt syn på sex når man kun har hatt det i fylla med folk man ikke har følelser for, og egentlig aldri har hatt bra sex? For et sunt og normalt syn på det har jeg aldri hatt og har vært i sølibat nå i 6 år. Skjønner ikke at folk tør uten alkohol. Flere som har/har hatt det sånn? Anonymkode: 00b9d...3eb Hva med å heller fokusere på å finne en partner du ønsker noe mer med? så kommer sex som en naturlig del av det på sikt. Det du har bedrevet er veldig lite bra (spesielt om du er en kvinne som legger følelser i mye av det, menn gjør sjeldent det). 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 Fridiskusjon.no skrev (15 minutter siden): Hva med å heller fokusere på å finne en partner du ønsker noe mer med? så kommer sex som en naturlig del av det på sikt. Det du har bedrevet er veldig lite bra (spesielt om du er en kvinne som legger følelser i mye av det, menn gjør sjeldent det). Du treffer blink her. Jeg har ikke hatt følelser for de jeg har ligget med (det har ikke vært mange, kan telle dem på en hånd), men har på en måte lagt følelser i det da det har skjedd. Det var nok ikke særlig lurt å gjøre det. Anonymkode: 00b9d...3eb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det går fint an å få et sunt forhold til sex. Anbefaler deg å date noen over litt tid før du prøver og velg noen du kunne tenke deg å være i et forhold med (om det er det du ønsker da). Å ha sex ofte med noen man liker godt som liker deg tilbake er et skikkelig boost for selvtilliten. For min del gikk det fort over og jeg gikk raskt fra å være litt klønete og uerfaren til å bli den beste han hadde ligget med. Men du må tørre å prøve. Vet det krever mye men det var virkelig verdt det for meg. Anonymkode: 005a0...c87 Ja, det handler om å tørre det og bare kaste seg ut i det. Å gå ut av komforsonen. Anonymkode: 00b9d...3eb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #13 Skrevet 6. juni 2022 Er som jeg skulle skrevet det selv bare jeg er mann.. jeg tror det går, men man må finne en seriøs person man kan date over tid. Anonymkode: 39bc0...c0e
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #14 Skrevet 6. juni 2022 Jeg var slik da jeg var i 20-årene. Møttes kun ute ifm alkohol og jeg turte ikke en gang å overnatte eller la ham overnatte. Så fikk jeg kjæreste som jeg kun møtte 1-2 ganger første tiden. Da ble det ofte litt alkohol i starten, men etterhvert som vi ble bedre kjent ble det mer naturlig å ha sex edru. Jeg turte å slippe meg løs og gjøre de samme tingene som vi gjorde påvirket, fordi jeg hadde lært ham å kjenne og vi visste begge hvordan det skulle gjøres for at den andre hadde det best mulig. Det var først med fast kjæreste og edru jeg klarte å få orgasme sammen med en mann også. Gikk opp for meg at jeg hadde hatt sex med menn i nesten 10 år uten å ha kommet en eneste gang. Det er nemlig mye vanskeligere for meg å komme om jeg er påvirket av alkohol. I dag foretrekker jeg sex edru med kjæresten av samme grunn. Men det hender vi tar oss noen glass innimellom for å sprite opp litt. Da gjerne med rollespill og nytt sexleketøy. Anonymkode: 09874...7e4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #15 Skrevet 6. juni 2022 Sikkert 20 år siden jeg sist hadde sex under påvirkning av alkohol. »fyllesex» er faktisk så dårlig at jeg heller står over. Alkohol og sex er ræva match. Anonymkode: 0080c...232 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #16 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sikkert 20 år siden jeg sist hadde sex under påvirkning av alkohol. »fyllesex» er faktisk så dårlig at jeg heller står over. Alkohol og sex er ræva match. Anonymkode: 0080c...232 Er det jeg også tror. Men når man ikke har prøvd uten alkohol, så vet man ikke hvordan det er uten det. Anonymkode: 00b9d...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå