AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Trenger en god moppeskaft påtenkt til moppe med lomme. Jeg har prøvd en som var 40 bred, men finner ikke det noen steder. Den jeg har nå er jeg ikke imponert over, og vil ha bedre. Tips. Anonymkode: b7018...9a5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Europris hadde moppestativ med 40 cm bredde en stund, men finner det ikke på nettsiden nå. 🤔 Hvilket har du nå da, forresten? Anonymkode: 70991...eef
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 kjøpte på staples, men er ikke fornøyd med den... alt er løs og hengslete... det var en blå jeg prøvde en gang, men det er jo ymse hva man finner i matbutikker, eller heller ingenting. trenger ordentlige butikker i Norge... Anonymkode: b7018...9a5
Blåjojo Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 Gå på grossist-utsalg. Der har de jo samme utstyr som selges til proffe. Mopper i både 40 og 60 cm bredde, samt annet utstyr.
Vimsepetra Skrevet 8. juni 2022 #5 Skrevet 8. juni 2022 Jeg så denne på den lokale Coop Prix-butikken her en dag.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #6 Skrevet 8. juni 2022 Vimsepetra skrev (13 timer siden): Jeg så denne på den lokale Coop Prix-butikken her en dag. ja, jeg mener det er den jeg har brukt, og jeg liker den veldig godt. Da er det egentlig å finne "rett" coop butikk som selger det, for alle gjør ikke det, veldig hipps og happs. Når du sier coop prix, så minnes jeg at det var på en coop extra butikk jeg kjøpte det. Men det er ikke en standard i alle butikker, og dermed ble jeg usikker om det var virkelig der jeg kjøpte den? Anonymkode: b7018...9a5
Vimsepetra Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): ja, jeg mener det er den jeg har brukt, og jeg liker den veldig godt. Da er det egentlig å finne "rett" coop butikk som selger det, for alle gjør ikke det, veldig hipps og happs. Når du sier coop prix, så minnes jeg at det var på en coop extra butikk jeg kjøpte det. Men det er ikke en standard i alle butikker, og dermed ble jeg usikker om det var virkelig der jeg kjøpte den? Anonymkode: b7018...9a5 Det er mulig extra har hatt den en gang i tiden. Jeg mener å ha sett den på Europris også for noen år siden, men nå ble jeg faktisk usikker på om jeg husker rett eller surrer som vanlig. 🙈 (Det er en grunn til at jeg valgte dette kallenavnet, liksom🤣) Men uansett, se om du finner en prix-butikk og sjekk om de har der. 🙂
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2022 #8 Skrevet 9. juni 2022 Vimsepetra skrev (16 timer siden): Det er mulig extra har hatt den en gang i tiden. Jeg mener å ha sett den på Europris også for noen år siden, men nå ble jeg faktisk usikker på om jeg husker rett eller surrer som vanlig. 🙈 (Det er en grunn til at jeg valgte dette kallenavnet, liksom🤣) Men uansett, se om du finner en prix-butikk og sjekk om de har der. 🙂 det stemmer, europris selger den i butikkene sine. Anonymkode: b7018...9a5
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 8.6.2022 den 20.44): ja, jeg mener det er den jeg har brukt, og jeg liker den veldig godt. Da er det egentlig å finne "rett" coop butikk som selger det, for alle gjør ikke det, veldig hipps og happs. Når du sier coop prix, så minnes jeg at det var på en coop extra butikk jeg kjøpte det. Men det er ikke en standard i alle butikker, og dermed ble jeg usikker om det var virkelig der jeg kjøpte den? Anonymkode: b7018...9a5 Går det an å bruke denne til mikrofiber gulvkluter også? Altså uten lomme? Anonymkode: 5d7f8...0a9
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Går det an å bruke denne til mikrofiber gulvkluter også? Altså uten lomme? Anonymkode: 5d7f8...0a9 jeg hater dem. Anonymkode: b7018...9a5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): jeg hater dem. Anonymkode: b7018...9a5 Hva hater du? Anonymkode: 5d7f8...0a9
Vimsepetra Skrevet 20. juni 2022 #12 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 23.28): Går det an å bruke denne til mikrofiber gulvkluter også? Altså uten lomme? Anonymkode: 5d7f8...0a9 Hvis du klarer å knytte kluten rundt på et vis, så kan det gå. Men der er ingen festemuligheter annet enn de "flappene" som lommene skal træs(tres?) på. Så klut på et sånt stativ er å regne mer som nødløsning en sjelden gang, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå