Gå til innhold

Grusomt og ha stor penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en penis på 19 cm, og veldig tykk. Den see veldig bra ut og alt det der, men helt ærlig så skulle jeg ønske den var 4-5 cm kortere. 

Er faktisk så stress og hele tiden måtte ta hensyn til damene og sjeldent jeg kan bruke alle.

Ja du har de sizequeens damene, men de er det få av. Sizequeens damer er også ofte de som er de mest løse og puler alt som er.

Så mannfolk, 15-16 er mest optimalt.

Anonymkode: 19d97...534

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sizequeens damer er også ofte de som er de mest løse og puler alt som er.

Du mener slik som sizekings menn er løse og puler alt som er.

Anonymkode: 3db14...3e7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nja.

Men de som elsker store peniser er ofte de løseste i gata, eller ofte de mee store silikonpupper. Min erfaring etter og ha ligget med 100-200 damer.

AnonymBruker
Skrevet

Dumt spørsmål men benytter sjansen når jeg har den: blir store peniser helt harde? Har sett bilder av store og det ser ut som om de er litt myke.

Anonymkode: ef7e0...38f

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er på samme størrelse. Ja, han må holde igjen de siste cm. De gangene han i kampens hete har gått helt inn hyler jeg til. Vi har fått det til på riktig dag i syklusen, i riktig stilling og jeg må være veldig kåt. Men på 15 år så har det kun skjedd noen ytterst få ganger. Virker som det er mye som skal klaffe for at det går.

Men jeg elsker hans penis. Den er pen å se på, digg å suge og utrolig deilig å ha inni seg.

Anonymkode: d7ee1...c6c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mannen min er på samme størrelse. Ja, han må holde igjen de siste cm. De gangene han i kampens hete har gått helt inn hyler jeg til. Vi har fått det til på riktig dag i syklusen, i riktig stilling og jeg må være veldig kåt. Men på 15 år så har det kun skjedd noen ytterst få ganger. Virker som det er mye som skal klaffe for at det går.

Men jeg elsker hans penis. Den er pen å se på, digg å suge og utrolig deilig å ha inni seg.

Anonymkode: d7ee1...c6c

Hva er det som gjør at den er diggere og ha inni seg en en på 15 cm? Det blir jo i praksis likt, iom at den på 15 cm går helt inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er det som gjør at den er diggere og ha inni seg en en på 15 cm? Det blir jo i praksis likt, iom at den på 15 cm går helt inn.

Ikke meg du siterer, men for meg blir det overhode ikke i praksis likt. For mye av det som er deilig for meg, er selve støtet i det hans hofter treffer mine hofter. Det skaper en egen god følelse. Og hvis han har så lang at han må holde igjen, så får jeg ikke det støtet. Og da er mye av den gode følelsen med penetrering borte for meg.

Anonymkode: 89791...e34

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke meg du siterer, men for meg blir det overhode ikke i praksis likt. For mye av det som er deilig for meg, er selve støtet i det hans hofter treffer mine hofter. Det skaper en egen god følelse. Og hvis han har så lang at han må holde igjen, så får jeg ikke det støtet. Og da er mye av den gode følelsen med penetrering borte for meg.

Så du foretrekker gjennomsnitlig str?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du foretrekker gjennomsnitlig str?

Ja. Og nå må du snart oppsøke hjelp for denne penisbesettelsen din. Dette er IKKE sunt.

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis den går helt inn, kan du treffe/gni mot klitorisområdet og stimulere det også.

AnonymBruker
Skrevet

Homoseksuelle menn som ikke respekterer eller anerkjenner andre enn seg selv, i all hovedsak. I tillegg til de heterofile som tror de skal frelse verden med de svære penisene sine.

Anonymkode: 3805d...f70

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja.

Men de som elsker store peniser er ofte de løseste i gata, eller ofte de mee store silikonpupper. Min erfaring etter og ha ligget med 100-200 damer.

Du er ikke så veldig kostbar selv da 😂

Anonymkode: 8ceee...61b

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg har ligget med over 300 menn. hatt noen av de største og det er vondt ja. foretrekker normal str.

Anonymkode: 9045d...3e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nja.

Ble litt vanskelig å ta tråden seriøst etter dette innlegget. 

Jeg elsker en mann som har større enn det du oppgir. Han har vært mye rundt, jeg har det ikke, og når man elsker hverandre får man slikt til å fungere. Man har rett og slett sex med de underliv begge to har, og går inn for å gjøre det godt og fint for hverandre. 

Jeg hadde elsket mannen min uansett hvilken penis han hadde. Det er utallige stillinger og muligheter, og mulig å ikke hamre på også, så et problem er det ikke. Ikke mer enn at alle må tilpasse seg sin partner, og sørge for at begge to får utbytte av sex. 

Anonymkode: 1fb96...ccb

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en penis på 19 cm, og veldig tykk. Den see veldig bra ut og alt det der, men helt ærlig så skulle jeg ønske den var 4-5 cm kortere. 

Er faktisk så stress og hele tiden måtte ta hensyn til damene og sjeldent jeg kan bruke alle.

Ja du har de sizequeens damene, men de er det få av. Sizequeens damer er også ofte de som er de mest løse og puler alt som er.

Så mannfolk, 15-16 er mest optimalt.

19cm er ikke stort lol. Typen min har en penis på 23cm og den tar jeg glatt.

15-16cm er baby penis.

Anonymkode: 2de7f...8b7

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

15-16cm er baby penis.

🤣 Fjott! Du har ikke pult mange forskjellige menn skjønner jeg! 

Anonymkode: bbac5...66b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig mye trolling om peniser her inne, sikkert fra én mann nesten alt. Eller en 15-åring. Vanskelig å ta noe som helst av det seriøst. Føles som 90% av innleggene i diverse forum her er trolling og hat. Trist skue. Jeg trodde dette stedet var bedre og mer seriøst 😞

Anonymkode: 1f10c...cb2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Støtter denne

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg har ligget med over 300 menn. hatt noen av de største og det er vondt ja. foretrekker normal str.

Anonymkode: 9045d...3e4

Hva er normal str for deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

15-16cm er baby penis.

Underlivet ditt må være stramt 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...