AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Jeg legger den her istedenfor i bryllupsforumet i håp om å treffe riktig kompetanse 😂 Skal gifte meg tidlig i september, og kom plutselig til å tenke på at dersom jeg plukker blomstene selv, er mye penger spart, samt at det er jo noe hyggelig med det å stille med"egne" blomster. Så over til problemet... Jeg kan fint lite om blomster, men har nå som sommerprosjekt å få orden på hagen, så har mulighet til å så litt i potter eller bed. Så derfor spør jeg her. Er det noen som vet om noen blomster jeg så nå (eller utover sommeren) og som vil blomstre i september? Fargetema: hvitt, marineblått, gull og evt noen fine grønne blader. Eller er jeg allerede for sent ute? Anonymkode: 5a09c...582
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Kornblomst er blå og kan såes. Hvit sommerstokkrose den er nydelig og egner seg godt som snittblomst. Anonymkode: a3e46...b7d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kornblomst er blå og kan såes. Hvit sommerstokkrose den er nydelig og egner seg godt som snittblomst. Anonymkode: a3e46...b7d Takk for tips:) Anonymkode: 5a09c...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå