Medinilla Magnifica Skrevet 17. oktober 2002 #1 Skrevet 17. oktober 2002 En veldig enkel og gratis måte å hjelpe dyr som har det vondt : http://www.animalrescuesite.com/cgi-bin/We...Component.0.0.0 Bare trykk på knappen under bildet. Jo oftere du klikker desto mer mat gir du! Så klikk i vei alle sammen! :blunke: PS:Du kan bare klikke en gang pr. dag. Hjertelig hilsen dyrevennen Pjuska.
Gjest Diva Skrevet 18. oktober 2002 #3 Skrevet 18. oktober 2002 Jeg og + skal sende den videre til alle på maillista. :D
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 #4 Skrevet 18. oktober 2002 Har klikka jeg :blunke: Hehe daakar, har det klikket for deg nå care Jeg bare måtte.. Har forresten klikket selv da! xeyes
Salamandra Skrevet 19. oktober 2002 #6 Skrevet 19. oktober 2002 Jeg også... Pluss at jeg er medlem av dyrebeskyttelsen (Blir helt ødelagt av å se barn og dyr som lider) Frk. Busybody
Gjest Missuganda Skrevet 19. oktober 2002 #8 Skrevet 19. oktober 2002 Klikker som bare det - opp til flere ganger.
Medinilla Magnifica Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2002 Hyggelig å se at dere tar dere tid til å hjelpe :blunke:
Padmee Skrevet 24. oktober 2002 #12 Skrevet 24. oktober 2002 Har lagt den inn som startside jeg slik at jeg husker å klikke hver gang jeg går inn på nettet. Synes at det er veldig viktig å hjelpe der en kan, og når det er gratis så er det jo enda bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå