Medinilla Magnifica Skrevet 17. oktober 2002 #1 Del Skrevet 17. oktober 2002 En veldig enkel og gratis måte å hjelpe dyr som har det vondt : http://www.animalrescuesite.com/cgi-bin/We...Component.0.0.0 Bare trykk på knappen under bildet. Jo oftere du klikker desto mer mat gir du! Så klikk i vei alle sammen! :blunke: PS:Du kan bare klikke en gang pr. dag. Hjertelig hilsen dyrevennen Pjuska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har klikka jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg og + skal sende den videre til alle på maillista. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har klikka jeg :blunke: Hehe daakar, har det klikket for deg nå care Jeg bare måtte.. Har forresten klikket selv da! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har også klikka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 19. oktober 2002 #6 Del Skrevet 19. oktober 2002 Jeg også... Pluss at jeg er medlem av dyrebeskyttelsen (Blir helt ødelagt av å se barn og dyr som lider) Frk. Busybody Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 19. oktober 2002 #7 Del Skrevet 19. oktober 2002 Klikking utført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 19. oktober 2002 #8 Del Skrevet 19. oktober 2002 Klikker som bare det - opp til flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paulina Skrevet 23. oktober 2002 #9 Del Skrevet 23. oktober 2002 Klikket jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #10 Del Skrevet 23. oktober 2002 Klart vi må klikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hyggelig å se at dere tar dere tid til å hjelpe :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 24. oktober 2002 #12 Del Skrevet 24. oktober 2002 Har lagt den inn som startside jeg slik at jeg husker å klikke hver gang jeg går inn på nettet. Synes at det er veldig viktig å hjelpe der en kan, og når det er gratis så er det jo enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå