AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Hvem håper dere Anders velger til slutt? Anonymkode: b132a...2f4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Alisa. Finnes det en mer irriterende person/karakter enn Mio? Lurer på om noen faktisk klarer å relatere til Mio. Jeg syns alt med henne er irriterende, klærne, håret, «dialekten», oppførsel, avgjørelser,., Anonymkode: 74394...7fd 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Når kommer sesong 5? Anonymkode: 230b0...735
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når kommer sesong 5? Anonymkode: 230b0...735 Den er kommet Anonymkode: 74394...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Syns det var en tydelig karakterutvikling av Mio nå. På bursdagen hennes ville hun ikke drikke øl, hun ville bare bake kake. Men jeg syns nok denne serien dessverre har dratt plottet altfor langt utover. Frem og tilbake i 5 sesonger. Liker historien veldig godt, og syns det var sterkt å se Anders i sesong 4 med moren sin. Men hele Alisa-Mio-dramaet begynner å bli gammel nå. Må gi det til Iben Akerlie da, hun kan virkelig spille rollen som en bitchy jente! Anonymkode: 0b246...6dc 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2022 #6 Skrevet 7. juni 2022 Tror aldri at jeg har sett en så irriterende person som Mio. Anders er ikke mye likandes han heller. Falt av for lenge siden.. Anonymkode: da55d...131 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #7 Skrevet 8. juni 2022 Nå er det 3 episoder igjen og jeg håper at serien ikke gjør det opplagte valget og faktisk kan overraske litt. Syns det er synd at serien har gjentatt seg selv, for glimtvis har det vært mye interessant her. Å få se Alisas perspektiv for første gang var bra. Anders sin relasjon med moren var sårt og ektefølt. Mio har derimot vært surrete fra første episode, og selv om jeg tror det er meningen at hun skal være mer på plass nå, så evner ikke episodene hittil å vise det tydelig nok. Hun burde jo ha fått en ny og ansvarsfull jobb og virkelig bevist for Anders at hun hadde fått alt mer på stell, hvis ikke blir det jo helt urealistisk. Relasjonen mellom Alisa og venninna (klarer ikke huske navnet) er også godt skildret nå på slutten. Men det hadde vært så bra å gå mer i dybden på dem. Anders har forøvrig vært en skikkelig kuk mot Alisa så mange ganger nå. Det kom jo virkelig frem i sesong 2, jeg hadde glemt det litt nå som det har gått så lang tid. Anonymkode: 0b246...6dc 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2022 #8 Skrevet 8. juni 2022 Synes Thelma er helt malplassert i plottet, og hva var greia med den iPaden som lå i en annens veske?!? Ble bare så kleint alt sammen, spes fordi O.J ikke er noen stor karakterskuespiller... Orker ikke følge med lenger, er så urealistisk. Håper Anders ikke velger noen av dramaqueen'ene... Anonymkode: 61acf...098
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #9 Skrevet 18. juni 2022 Siste episode ble bare puteflaut 🥴 Anonymkode: 61acf...098 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #10 Skrevet 19. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Siste episode ble bare puteflaut 🥴 Anonymkode: 61acf...098 Hvordan endte det?😅 Anonymkode: da55d...131
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #11 Skrevet 19. juni 2022 Har sett hele siste sesong nå. Jeg har ikke sett alt fra tidligere sesonger, men den siste var 100% ræl. For noen ubrukelige folk. Skjønner ikke at skuespillerne gadd å ta de rollene. Og siste episode ble bare helt krise. Det er sånn man skriver historie i sjuende klasse jo Anonymkode: 1bfa4...38b 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #12 Skrevet 19. juni 2022 Jeg likte Hjerteslag veldig godt da den kom. Og så ble det dårligere og dårligere. Det jeg tror har vært problemet her er at manusforfatterne ikke har skrevet sesongene med tanke på det det skulle bli 5 sesonger. Tror serien har hatt gode seertall og TV2 bestilte flere og flere sesonger. Og da har de måttet strekke ut plottet videre, i stedet for å få faktisk skrive 5 gode sesonger hvor det er tid til skikkelig karakterutvikling. Det er veldig synd og en veldig dårlig måte å lage en lengre tv-serie på. De skulle tatt en prat med Silje Seljeseth som skrev Unge Lovende. Anonymkode: 0b246...6dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå