Gå til innhold

Brudebukett leveringstidskrise

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle bestille brudebukett til bryllupet mitt om 6 dager, så er det 7 dagers leveringstid🫣 ser vanlige rosebuketter kan bestilles nå, kan jeg bare ta en av dem og slenge på en hvit sløyfe på håndtaket selv eller vil det se rart ut? Noen som har andre tips?😅

Anonymkode: 72af0...af6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liljekonvaller? 

Anonymkode: 19eaa...623

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 11.07):

Skulle bestille brudebukett til bryllupet mitt om 6 dager, så er det 7 dagers leveringstid🫣 ser vanlige rosebuketter kan bestilles nå, kan jeg bare ta en av dem og slenge på en hvit sløyfe på håndtaket selv eller vil det se rart ut? Noen som har andre tips?😅

De aller fleste lager vel buketter på kortere bestillingstid enn det om du går innom en butikk?

Anonymkode: e139a...c0d

AnonymBruker
Skrevet
On 6/5/2022 at 11:07 AM, AnonymBruker said:

Gå innom en butikk og spør. 

Anonymkode: a810a...017

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn hortensia på stilk er fint som brudebukett. 1 stk. De er større enn blomsterklasene på pottehortensia. Som en bukett i seg selv. Mestergrønn har de. 

Anonymkode: 19eaa...623

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk innom en blomsterbutikk et par timer før vielsen og bestilte brudebuketten min. Det var null stress, selv om det var en lørdag i mai :) De som jobber der kan jo sette sammen en bukett. 

Anonymkode: c61df...6c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...