AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Skulle bestille brudebukett til bryllupet mitt om 6 dager, så er det 7 dagers leveringstid🫣 ser vanlige rosebuketter kan bestilles nå, kan jeg bare ta en av dem og slenge på en hvit sløyfe på håndtaket selv eller vil det se rart ut? Noen som har andre tips?😅 Anonymkode: 72af0...af6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #3 Skrevet 6. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 5.6.2022 den 11.07): Skulle bestille brudebukett til bryllupet mitt om 6 dager, så er det 7 dagers leveringstid🫣 ser vanlige rosebuketter kan bestilles nå, kan jeg bare ta en av dem og slenge på en hvit sløyfe på håndtaket selv eller vil det se rart ut? Noen som har andre tips?😅 Anonymkode: 72af0...af6 De aller fleste lager vel buketter på kortere bestillingstid enn det om du går innom en butikk? Anonymkode: e139a...c0d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #4 Skrevet 6. juni 2022 On 6/5/2022 at 11:07 AM, AnonymBruker said: Skulle bestille brudebukett til bryllupet mitt om 6 dager, så er det 7 dagers leveringstid🫣 ser vanlige rosebuketter kan bestilles nå, kan jeg bare ta en av dem og slenge på en hvit sløyfe på håndtaket selv eller vil det se rart ut? Noen som har andre tips?😅 Anonymkode: 72af0...af6 Gå innom en butikk og spør. Anonymkode: a810a...017 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #5 Skrevet 6. juni 2022 Sånn hortensia på stilk er fint som brudebukett. 1 stk. De er større enn blomsterklasene på pottehortensia. Som en bukett i seg selv. Mestergrønn har de. Anonymkode: 19eaa...623
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2022 #6 Skrevet 6. juni 2022 Jeg gikk innom en blomsterbutikk et par timer før vielsen og bestilte brudebuketten min. Det var null stress, selv om det var en lørdag i mai De som jobber der kan jo sette sammen en bukett. Anonymkode: c61df...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå