AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Hei! For tre uker siden møte jeg en fyr jeg hadde snakket med på tinder en stund. Jeg møtte han og dagene etterpå gikk greit. Han spurte om jeg hadde kommet meg hjem og ja. Men han var ikke like på og skrive at jeg var fin og møtes som han gjorde før. Han skriver ingenting. Så jeg har tatt en del prater med han, da jeg veldig gjerne vil møte han igjen. Jeg har prøvd og legge han til i en «privat story» på snappen min for og kanskje få han til og snakke mer. Jeg har gjort alt. Når jeg sier at han skal være ærlig med meg om hva han syntes og hva han virkelig vil senere sier han «jeg vil jo ha deg» «vi får møtes igjen og ta det derifra» «jeg er interissert» «jeg liker deg» og «jeg vil snakke med deg». Og han har sagt at han hele tiden har ment hva han har sagt. Men han snakker aldri med meg hvis jeg ikke spør om noe. Og de gangene jeg spør om noe er han litt kort i svarene. Han er i fra ett godt stykke unna meg og bor på gård så han er ikke en sånn fyr som ja. Men han har hatt fem kjærester før, og alle har gjort det slutt fordi han er for snill. Han sier også selv at han er en veldig stille person og at han alltid er stille. Jeg husker når vi dreiv av så var det enkelte ting han ikke kunne svare på fordi han visste ikke hva han kunne skrive. Men da sa han at jeg var så pen og at jeg var det peneste han faktisk hadde sett. Men det var før da. Jeg vil så veldig gjerne kunne få det til og blir helt gæren av sånn han holder på. Virker han interissert eller bare bruker han meg? Anonymkode: 12d1c...d50
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Herregud move on. Han er ikke intressert. Anonymkode: e2a07...617 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Har dere ligget sammen? Anonymkode: ec8fe...9e4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 Herregud hva er problemet ditt? Du høres jo bare utrolig slitsom ut. Han er en stille type sier du, men respekterer det åpenbart ikke. Han har dårlige erfaringer, men det virker ikke som om du reflekterer noe over det. Han har sagt hva han synes om deg, så hvorfor maser du på videre? Bekreftelsesbehov? Å mase hull i hodet på folk er ikke lurt. Menn er ikke kvinner. Det er velkjent at kvinner snakker mer og bruker mer ord enn menn, ikke forlang av menn at de skal være kvinner. Du høres veldig slitsom ut så forstår hvis han ikke er interessert. Anonymkode: 5ec32...d6e 4 1
Havspeil Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 Det er han som fortalt deg om sine 5 tidligere kjærester og de visstnok har gjort det slutt fordi han er " for snill " Det lukter bullshit her... 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #9 Skrevet 5. juni 2022 Eeeh… kanskje ingen av dere burde gå rundt og ha kjæreste. Anonymkode: 03575...3bd
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #10 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Herregud hva er problemet ditt? Du høres jo bare utrolig slitsom ut. Han er en stille type sier du, men respekterer det åpenbart ikke. Han har dårlige erfaringer, men det virker ikke som om du reflekterer noe over det. Han har sagt hva han synes om deg, så hvorfor maser du på videre? Bekreftelsesbehov? Å mase hull i hodet på folk er ikke lurt. Menn er ikke kvinner. Det er velkjent at kvinner snakker mer og bruker mer ord enn menn, ikke forlang av menn at de skal være kvinner. Du høres veldig slitsom ut så forstår hvis han ikke er interessert. Anonymkode: 5ec32...d6e Er ikke meninga og mase. Men hvis jeg skal fortsette og ha kontakt med han og det skal bli noe mer må vi jo snakke og bli kjent. Jeg spør jo bare innimellom hva som er greia fordi jeg kan jo ikke gå videre med en som ikke vil snakke med meg gang. Derfor skjønner jeg ikke de tingene han sier. Må være jug Anonymkode: 12d1c...d50
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #11 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke meninga og mase. Men hvis jeg skal fortsette og ha kontakt med han og det skal bli noe mer må vi jo snakke og bli kjent. Jeg spør jo bare innimellom hva som er greia fordi jeg kan jo ikke gå videre med en som ikke vil snakke med meg gang. Derfor skjønner jeg ikke de tingene han sier. Må være jug Anonymkode: 12d1c...d50 Hvor gamle er dere egentlig? Jeg bare lurer, for du kaller det "gutter" i overskriften. Ikke menn. Er det en mann eller en tenåring denne fyren du snakker om? Mann er en over 18-19 år. Det høres ut som han er en ganske sjenert fyr. Mulig han ikke har behov for å snakke mange ganger pr dag? Folk er forskjellige. Anonymkode: 95e31...d84 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #12 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere egentlig? Jeg bare lurer, for du kaller det "gutter" i overskriften. Ikke menn. Er det en mann eller en tenåring denne fyren du snakker om? Mann er en over 18-19 år. Det høres ut som han er en ganske sjenert fyr. Mulig han ikke har behov for å snakke mange ganger pr dag? Folk er forskjellige. Anonymkode: 95e31...d84 Vi er 20 og 21. Han er sjenert virker som som, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi han gjør meg så forvirra. Han sier han vil ha meg og bli bedre kjent osv, men når jeg prøver og få i gang en samtale er den over på sekunder. Jeg har gjort alt og det eneste jeg vil ha svaret på da er hvorfor holder han på sånn🥹 Anonymkode: 12d1c...d50
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #13 Skrevet 5. juni 2022 Egenskap skrev (1 time siden): Tinder? Har norske kvinner ikke selvtillit? Er det en ukjent sak for deg? Anonymkode: a242f...496
Havspeil Skrevet 5. juni 2022 #14 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vi er 20 og 21. Han er sjenert virker som som, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre fordi han gjør meg så forvirra. Han sier han vil ha meg og bli bedre kjent osv, men når jeg prøver og få i gang en samtale er den over på sekunder. Jeg har gjort alt og det eneste jeg vil ha svaret på da er hvorfor holder han på sånn🥹 Anonymkode: 12d1c...d50 Vel om han er såpass ung ,så kan ikke de 5 forholdene vært særlig seriøse eller langvarige . ! Det virker som om du er nr 6 i rekka ,: ifht nr 7 som han skal fortelle historien sin om hvor snill han er ,og ting ikke fungerer 🙄 ? Har dere hatt sex ? 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #15 Skrevet 5. juni 2022 Havspeil skrev (2 minutter siden): Vel om han er såpass ung ,så kan ikke de 5 forholdene vært særlig seriøse eller langvarige . ! Det virker som om du er nr 6 i rekka ,: ifht nr 7 som han skal fortelle historien sin om hvor snill han er ,og ting ikke fungerer 🙄 ? Har dere hatt sex ? Ja, vi har hatt sex. Vil jo at det skal kunne funke, men vanskelig når han sier at han vil men ikke viser det. Blir så forvirra og lei Anonymkode: 12d1c...d50
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #16 Skrevet 5. juni 2022 Liker du noe ved han, utenom at han synes du er pen? Anonymkode: 2989a...751
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #17 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Liker du noe ved han, utenom at han synes du er pen? Anonymkode: 2989a...751 Vi har veldig mye til felles og han er veldig snill. Felles interesser og meninger og når jeg er med han går det litt bedre. Anonymkode: 12d1c...d50
Havspeil Skrevet 5. juni 2022 #18 Skrevet 5. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, vi har hatt sex. Vil jo at det skal kunne funke, men vanskelig når han sier at han vil men ikke viser det. Blir så forvirra og lei Anonymkode: 12d1c...d50 Det kan være at du legger mere i denne relasjonen enn hva han gjør. Uansett trenger du ikke hans bekreftelse hva kjærlighet gjelder. Han er såpass ung at hjernen hans ikke er utviklet nok til å forstå hverken konsekvens eller commitment. Sjekk ut Greta Bereisaite på You Tube. Det kan spare deg for heart break ❤💪 " How to behave with a guy after sex" " Endret 5. juni 2022 av Havspeil 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #19 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, vi har hatt sex. Vil jo at det skal kunne funke, men vanskelig når han sier at han vil men ikke viser det. Blir så forvirra og lei Anonymkode: 12d1c...d50 Alltid se på hva en person gjør, ikke hva hen sier. Ord er verdiløse hvis de ikke blir oppbacket av handling. Anonymkode: 86f0f...9fd 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #20 Skrevet 5. juni 2022 Havspeil skrev (1 time siden): Det kan være at du legger mere i denne relasjonen enn hva han gjør. Uansett trenger du ikke hans bekreftelse hva kjærlighet gjelder. Han er såpass ung at hjernen hans ikke er utviklet nok til å forstå hverken konsekvens eller commitment. Sjekk ut Greta Bereisaite på You Tube. Det kan spare deg for heart break ❤💪 " How to behave with a guy after sex" " Vil ikke si at jeg fikk følelser på grunn av at jeg lå med han. Men vi var veldig til og snakke litt før at han ga med komplimenter og diverse. Men eneste han sier nå er at han vil ha meg, er interissert og vil møtes. Men han snakker ikke. Hvordan skal jeg tolke dette🥹🥹🥹 Anonymkode: 12d1c...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå