Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De to siste nettene har plutselig morgenen begynt halv 4, lys våken og pludrer, hviner og ruller seg rundt. Er det dette som er 4 måneders sleep regression mon tro? Noen andre som har opplevd det? Har funnet ut at vi kan kanskje klare å sovne etter en halvtime hvis det blir tummytime i senga og hun blir sliten av det. Før var det bare amming og sovning igjen, så dette er jo nytt. Får bare være zombie noen uker da hvis dette bare er en fase, noe jeg håper det er 😅 husker ikke hva storebror holdt på i denne alderen så jeg spør her 😀

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår holder også konsert i 4-tida. Har funnet ut at det funker best å bare la han holde på og late som om vi sover. Til slutt går han lei og sovner selv. 😂

Anonymkode: b4530...a86

• Nyttig 1
Skrevet

Er fire måneder søvregresjon ja, ordner seg snart opp igjen❤

Skrevet

Puh Ja nå er jeg inne og legger henne for 3 gang i kveld, bare balluba og våkning og smatting etter melk når jeg prøver å luske meg ut.. sover lett som en fjær og jeg kommer meg ikke inn i stuen før jeg hører babycallen 😅 måtte ta med hele babyen ut i stua i sta for jeg ble litt irritert, og da smilte hun det største smilet i sitt liv og så ut som det var så veldig stas å være oppe sent 😆 klarte ikke være irritert da lengre. Nå tror jeg hun sover for kvelden endelig, så jeg kan snike meg inn i stua og glede meg til 4 i natt 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...