Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ferdig med en bachelor i økonomi og ledelse og aner ikke hva jeg skal gjøre med pensumbøkene mine. Får mulig aldri bruk for dem igjen og kan selge de, men har blitt glad i dem og tatt godt vare på de.

Er bøker i både jussfag, ledelse, bedriftsøkonomi og lignende.. noe mattebøker med oppgaver 

Anonymkode: e724d...795

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde solgt. Alle jeg har tatt vare på har jeg angret på at jeg ikke solgte mens de var relevant 😛  Unntaket er enkelt bøker jeg vet jeg kan bruke som oppslagsverk ved behov.

Anonymkode: 2cd31...303

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar vare på bøker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal selge mine til høsten. Om noen år er de utdaterte og ikke verdt noe. Det var ganske dyre bøker og jeg vil ha tilbake så mye som mulig

Anonymkode: 9aaed...ca8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg solgte ca halvparten. Den andre halvparten er en del av mitt personlige fagbibliotek, og lånes ut til folk ved behov.

Anonymkode: 75186...1ef

• Liker 1
Skrevet

Jeg beholdt mange, solgte noen og kastet noen. 

AnonymBruker
Skrevet

De lå i boden noen år før jeg kastet dem. Slik er det nok for de fleste tenker jeg. 

Du kommer med 99,9 % sannsynlighet aldri til å åpne dem igjen. 

Anonymkode: 5ef86...070

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

selger alt nesten. Det meste vil jeg faktisk ikke få bruk for. Har noen få igjen som faktisk er nyttige. Andre kan jeg evt kjøpe igjen hvis det er behov for det fremfor å bruke opp plass på noe som jeg kanskje aldri kommer til å ofre en tanke igjen 

Anonymkode: 18254...c90

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har beholdt alle pensumbøkene mine selv om det er flere år siden jeg gikk ut fra universitetet og er ufør idag. Det skal vel sies at jeg sikkert kunne ha kastet noen av dem, men majoriteten av bøkene er interessante så selv om jeg skulle kaste noen så beholder jeg nok 90%.

Anonymkode: bb111...d81

Skrevet

Jeg beholdt en del av mine - noen er nyttige og i bruk, andre har jeg fortsatt gode intensjoner om at jeg skal lese en gang (de er av det slaget som ikke blir utdatert), men mer enn 20 år senere har jeg ennå ikke kommet så langt... :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok vare på mine. Noen få har jeg brukt mye, de fleste… ikke. De blir fort utdatert, i alle fall i mitt fagfelt.

Anonymkode: 1e246...a3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har planer om master/videreutdanning med det første, så anbefaler jeg å selge de. 

Anonymkode: c75c0...9d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

De lå i boden noen år før jeg kastet dem. Slik er det nok for de fleste tenker jeg. 

Du kommer med 99,9 % sannsynlighet aldri til å åpne dem igjen. 

Anonymkode: 5ef86...070

Dumt, det er aldri feil å oppdatere seg faglig ila arbeidslivet. Man trenger også den teoretiske kunnskapen i yrkeslivet. Ang om de blir «utdatert»; da sjekker man med andre kilder om man er i tvil da.

Anonymkode: b149a...a60

AnonymBruker
Skrevet

Har lest mer i pensumbøkene etter jeg var ferdig enn i løpet av studiene.  😂

Anonymkode: 9e40e...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...