Gå til innhold

What is a woman? - Dokumentar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

At menn som identifiserer seg som kvinner kan være med og konkurrere i kvinnekategorien  i sport er et av problemene som kan øke hvis hvem som helst kan kalle seg kvinne. Det er juks og blir på samme måte som en utøver som er biologisk kvinne kunne fått lov å dope seg for å få en fordel mot de andre.

Anonymkode: 01c5f...2d4

Jeg lurer på hvordan ikke-binære skal drive med idrett. De har jo ingen kjønn, så de kan da ikke konkurrere i idrett i det hele tatt? For det meste av idretten er kjønnsdelt, og da må man identifisere seg som et bestemt kjønn. 

Anonymkode: eee3a...876

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 9.27):

Hvilke konsekvenser?

Anonymkode: 8ba71...f64

At man for eksempel ikke kan føre dagligtale i det hele tatt, så lenge noen kan bli krenket over feil pronomen/kjønn osv. Når jeg ser en ukjent kvinne, så sier jeg "hun" når jeg snakker om henne. Jeg sier ikke "hen", "personen" eller "en person med kvinnelig identitet som kanskje identifiserer seg som mann eller ikke-binær". Jeg kaller også mannen jeg kjenner som Geir for Geir, med mindre jeg har fått uttrykkelig beskjed om at han identifiserer seg som Gitte. 

Anonymkode: eee3a...876

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utviklingen er skremmende. Hvor langt skal folk gå, i toleransens navn, for å ødelegge alle kjente, trygge og naturgitte sannheter?

Jeg håper og ber om at det fortsatt finnes oppegående mennesker i styrer og stell, som aldri lar kjønnsekstremister få reell politisk innflytelse.

I USA har det gått til helvete. Bare se på hvor rabiate disse menneskene fremstår, ved den minste motstand. Alle skjønner at her har man med tung psykiatri å gjøre.

Stakkars våre barn og oppvoksende generasjon, som må forholde seg til denne komplette idiotien. Her har vi foreldre en viktig jobb å gjøre - vær årvåkne, og be om innsyn i hva som formidles av dette temaet i barnehager og skoler.

Anonymkode: 18229...8cf

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...