Gå til innhold

Hva fantaserer du om ved onani?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva fantaserer du om når du onanerer? 

Jeg og en venninne diskuterte dette i går og er helt forskjellige... 

Jeg tenker på tidligere opplevelser og ser for meg menn, seanser og ting jeg drømmer om at skal skje, både realistiske ting men også urealistiske.. 

Hun derimot lukker øyne, onanerer og tenker kun på følelsen der og da.. 

Hva tenker dere på? 

Anonymkode: e9e79...473

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke, nyter bare. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager meg alltid et kort lite plot som er trigget av en helt vanlig hendelse, en idè, eller et lite glimt av noe fint. Onanerer aldri til fortidig sex, bare forestillinger og fantasi. 

Anonymkode: 677b3...0cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bra sex jeg har hatt tidligere. Kan være alt fra et blikk han ga meg, noe han sa dom var opphissende, eller moe vi gjorde.

Av og til kjenner jeg bare på følelsen der og da, men det er sjeldnere. Foretrekker å tenke på opplevde øyeblikk, samt fantasere om ting jeg vil prøve ut med sexpartnerene mine.

Anonymkode: 8f3d3...143

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ei som heter Karin.

(Jeg er selv kvinne. )

Anonymkode: ee267...6a0

• Liker 3
Skrevet

Det kan være så mye rart, men det meste handler om å få fylle ei jente opp, markere henne, håpe hun blir gravid med mitt barn osv..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At jeg bader med to fremmede menn og en jente. At guttene suger på brystene mine samtidig, som om jeg ammer to barn på en måte. Og at jenta flyter foran oss så brystene hennes liksom poker over vannflaten med vanndråper på seg. 🙈

Anonymkode: c2b48...02b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer veldig ofte om en bestemt person. Ei som jeg date en periode, men som ikke var interessert i forhold. Hun er definitivt den største, og tyngste dama jeg har hatt sex med, og det var sinnsykt deilig, (jeg som skammer meg over seksualiteten min i en annen tråd). Hun var stor og myk over hele kroppen, samt at hun hadde den største rumpa jeg har sett. Det var bare så mye av alt på henne, og det får meg til å komme bare jeg fantaserer litt. Noe av det jeg fantaserer mest om er var når hun dro på seg en genser som ikke passet, og magen bare bulte ut... det var så sinnsykt sexy.

Anonymkode: 2215c...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Kona i seng med en annen dame. Jeg er ikke til stede. 

Anonymkode: 5fe5e...8bc

AnonymBruker
Skrevet

Skattemeldingen.

Anonymkode: 09e8c...56d

AnonymBruker
Skrevet

Samme som venninna di, ikke noe. Tenker jo hele tiden på noe ellers i døgnet, det er når jeg onanerer at tankene slipper taket ☺️

Anonymkode: a80b1...5d0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skattemeldingen.

Anonymkode: 09e8c...56d

Ha ha ha, det beste ever

AnonymBruker
Skrevet

Ser meg alltid i speilet når jeg onanerer. Tenner på min egen nakne kropp. Luktene og smakene mine. 

Anonymkode: 0f1fb...9e4

• Liker 1
Skrevet

Damer.... Pupper, deilig sexy fitte med hår (flystripe), sexy undertøy, tunger, strap on.   

Hilsen dame 39

Ja det hender det dukker opp en mann i fantasiene også... 

Alltid ønsket og prøve og ha sex med en deilig dame... Men alle bifile jeg har blitt kjent med er tykke og ikke  noe pene og feminine... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva fantaserer du om når du onanerer? 

Jeg og en venninne diskuterte dette i går og er helt forskjellige... 

Jeg tenker på tidligere opplevelser og ser for meg menn, seanser og ting jeg drømmer om at skal skje, både realistiske ting men også urealistiske.. 

Hun derimot lukker øyne, onanerer og tenker kun på følelsen der og da.. 

Hva tenker dere på? 

Anonymkode: e9e79...473

Jeg tenker på at mannen min forfører og har sex med en annen fremmed dame han treffer på byen😆 Har lurt på hva som er galt med meg, og funnet ut at fenomenet har et eget navn: Zielofili 

Anonymkode: cf1fe...1af

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på tidligere erfaringer eller fetisjer. Tanken på å bli dominert og tilfredstilt. 

Anonymkode: 42dc4...3d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tehker på at jeg blir fylt med sæd og blir gravid. Helst fremmed eller mørkhudet.

Anonymkode: d28c0...92e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Knullevennen min 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f351d...6dc

AnonymBruker
Skrevet

Konkrete kvinner jeg synes er sexy og har sett, både kjenner og aldri har snakket med. Pene rumper jeg har sett. 

Anonymkode: 839d6...1d7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

At jeg blir grupprvoldtatt og holdt fanget av sinte og farlige menn som puler meg og bruker meg på alle mulige måter.

Anonymkode: 643bf...dc1

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...