AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #1 Skrevet 5. juni 2022 Om man har valgt og være alene med ett barn, ved hjelp av sæddonor. Får man noen støtte fra staten da? Hvis man tjener rundt 500 000. Får man dobbelbarneteygd? Noe annet? Anonymkode: 5cea1...c7c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #2 Skrevet 5. juni 2022 Ingen som vet om dette? Anonymkode: 5cea1...c7c
Mango Skrevet 5. juni 2022 #3 Skrevet 5. juni 2022 Får vel de samme rettighetene som alle andre. Dobbel barnetrygd, støtte til barnepass, redusert betaling til barnehage og overgangsstønad. Usikker på hvordan det fungerer med barnebidrag, men vil tro de har en ordning der og. Kanskje at nav betaler minste bidraget? Ring og hør, så får du alt forklart.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #4 Skrevet 5. juni 2022 Hvorfor skal du ha ekstra støtte? Når du velger å få barn alene bør jo forutsetningene være at du greier det alene. Anonymkode: ce8ca...cae 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #5 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor skal du ha ekstra støtte? Når du velger å få barn alene bør jo forutsetningene være at du greier det alene. Anonymkode: ce8ca...cae Jeg skal ikke dette. Jeg lurer på hva man får, eller ikke får. Mine meninger er forøvrig de samme som dine, men det er irrelevant. Anonymkode: 5cea1...c7c
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2022 #6 Skrevet 5. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skal ikke dette. Jeg lurer på hva man får, eller ikke får. Mine meninger er forøvrig de samme som dine, men det er irrelevant. Anonymkode: 5cea1...c7c Man har akkurat de samme rettighetene uansett hvordan barnet ble til. Anonymkode: 3bd81...75f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå